eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą › Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Date: Mon, 26 May 2008 01:00:05 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <g1crie$d8f$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <4839b256$1@news.home.net.pl> <g1ce9n$p5b$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <4839bbc2$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpm17.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1211756942 13583 83.29.54.17 (25 May 2008 23:09:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 May 2008 23:09:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:534710
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4839bbc2$1@news.home.net.pl...

    >> Najszybciej będzie to skorygować w sklepie. Muszą wykonać operację
    >> zwrotu z karty na to 1400 zł (tak jakbyś zwrócił buty i nabić od nowa
    >> 140 zł. Jeśli nie będą chcieli - choć wątpię - to złożyć reklamację w
    >> banku. Ale wówczas to chwilę potrwa. Na grupie o bankach pisywali, że i
    >> kilka tygodni trwa, zanim to się wyjaśni tą drogą, albowiem bank to
    >> reklamuje nie w sklepie, tylko u pośrednika, a ten dopiero w sklepie. W
    >> ostateczności, jak nie będą chcieli oddać, to zostaje zawiadomienie o
    >> oszustwie oparte na tym właśnie, że nie chcą oddać (bo pomyłka sama w
    >> sobie oszustwem nie jest, ale w połączeniu z uporem w odmawianiu zwrotu
    >> już tak).
    > Pracuje w sklepie i jak u siebie robię raport po całym dniu no to chyba
    > widzę ile mam gotówki i ile mam karty.
    > Jeśli by mi sie nie zgadzało o ok 1300 zł no to chyba bym sie tym
    > zainteresowała i zaczęła szukać błędu. zawsze pozostaje zadzwonić do
    > banku i wyjaśniać sprawę. Przecież bank ma moje dane i doszedł by do tego
    > ze to kupiłam. Przecież muszą sie liczyć z tym że sie zjawię.

    O ile się orientuję, to sklep musi mieć fizycznie Twoją kartę, by dokonać
    zwrotu. Oni nie mają całego numeru karty, by to ręcznie "z palca" zrobić, a
    przynajmniej nie powinni mieć. Tak więc, jeśli nawet się zorientowali, to
    nie pozostaje im nic, jak czekać. No i nie można wykluczyć, że ktoś liczy
    na to, ze się nie zorientujesz i mu te 1360 zł zostanie w kieszeni. Nie
    można nawet wykluczyć celowej pomyłki. Gdyby dołożyli 100 zł, to ciężko
    było by to bardziej by się rzucało w oczy i trudno było by pomyłką
    uzasadniać. Nie można wykluczyć, że to celowe działanie sklepu obliczone na
    to, że część klientów się nie zorientuje, ale dowodów na to nie ma żadnych
    w chwili obecnej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1