  • 1. Data: 2003-04-15 22:03:40
    Temat: Pomozcie!!! Prawo do mieszkania
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam. Mam pytane do Szanownych Grupowiczow mam nadzieje, ze w miare jasno
    napisze o co mi chodzi.
    Czy mozna wykluczyc z prawa do mieszkania osobe, malzonke, gdy ta nie mieszka
    tam od ponad 30 lat, nie jest zameldowana a tylko figuruje w prawie najmu tego
    mieszkania jako zona glownego najemcy. Pragne zaznaczyc, ze te osoby nie sa do
    tej pory po rozwodzie. Mieszkaja w roznych miastach i nie widuja sie.
    Pytam sie o to, gdyz glowny najemca chce to mieszkanie wykupic a nie chce by
    jego zona miala prawa do wykupionego mieszkania.
    Bardzo prosze o wyjasnienie mi tego problemu
    Bede bardzo wdzieczna
    Pozdrawiam
    Justyna Rydel