  • 1. Data: 2003-04-15 22:03:08
    Temat: wczym mam sobie teraz wode na kawe grzac ? :))
    Od: // Mark - Mas <m...@g...pl>

    Witam szanowne grono :)

    W pewnej nowo wybudowanej firmie pan elektryk odwalil fuszerke i
    zamiast przewodow (do gniazd) 2,5 (2) zastosowal 1,5 (2) (pomijam fakt
    ze policzyl sobie jak za 2,5). Teraz wmawia ze te przewody sa
    odpowiednie poniewaz zostalo wydane rozporzadzenie (osobiscie uwazam
    to za totalna bzdure) o zakazie uzywania w firmach sprzetu
    elektrycznego typu: czajnik elektryczny, piecyk olejowy, dmuchawa typu
    farelek, itp. wiec wszystko jest wg. niego w porzadku. Mam nadzieje,
    ze podpowiecie mi czy tego typu rozporzadzenie faktycznie ujrzalo
    swiatlo dzienne (nie wiem o jaki inspektorat chodzi. BHP, straz,
    pracy). Jesli tak, to prosil bym o rzucenie paragrafow lub chociaz
    linka.

    Wielkie dzieki
    Pozdrawiam
    // Mark - Mas