  • 1. Data: 2003-04-15 20:17:46
    Temat: Rozliczenie energii c.o. przez WAM - ROTFL^2
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Przeczytajcie:

    Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział w Legionowie informuje, że w wyniku
    stwierdzenia nieprawidłowości w rozliczeniu kosztów energii cieplnej za rok
    2000 (!!!!!!) i 2001(!!!!!)przeprowadzonym przez były Oddział w Siedlcach
    rozliczenie to zostało anulowane.
    W wyniku ponownego rozliczenia wystąpiła niedopłata w kwocie 100 pln.
    (poprzednio była nadpłata 310 pln!!!!)
    Informujemy, że powyższe rozliczenie dotyczy wyłącznie energii cieplnej i
    nie stanowi ostatecznego salda należności czynszowych.

    Jak dla mnie ROTFL^2

    Propozycja mojej odpowiedzi:

    Informuję, że w wyniku stwierdzenia nieprawidłowości w naliczeniu Panu
    Prezesowi WAM nagród uznaniowych w latach 2000 i 2001 przez byłego
    pracodawcę, nagrody te zostały anulowane. W wyniku ponownej analizy jest Pan
    zobowiązany zwrócić do Kasy .... pln.

    Co Wy na to? Czy to jest w ogóle zgodne z prawem? (oczywiście część pierwsza
    tego posta)

  • 2. Data: 2003-04-15 21:49:01
    Temat: Re: Rozliczenie energii c.o. przez WAM - ROTFL^2
    Od: "MarekB" <ramirez@_nospam_kki.net.pl>

    Użytkownik "yar65" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Informujemy, że powyższe rozliczenie dotyczy wyłącznie energii cieplnej i
    > nie stanowi ostatecznego salda należności czynszowych.

    Z tej samej agencji ..
    poprzednio byla niedoplata 800 zł, po ponownym rozliczeniu po nasłaniu
    kontroli na WAM
    jest nadpłata 200 zł..
    Mądre to..! Ktoś tu by chciał zarobić tanim kosztem.. trzeba byc tu mądrym..
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-04-16 15:27:12
    Od: Radek Jurzysta <r...@s...com.pl>

    yar65 wrote:
    > Przeczytajcie:
    >
    > Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział w Legionowie (...)

    No prosze... to u mnie w miescie takie ciecie mieszkaja?:)

    r.

  • 4. Data: 2003-04-16 20:35:33
    Od: "Big Jack" <R...@t...cy>

    U mnie mówią, że WAM (dawniej GAM) to organizacja o charakterze
    przestępczym.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-04-22 15:54:50
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    yar65 wrote:

> [...]
    > Pan zobowiązany zwrócić do Kasy .... pln.
    >
    > Co Wy na to? Czy to jest w ogóle zgodne z prawem? (oczywiście część
    istotne sprawa to przedawnienie roszczenia, czy rok został zakończony i
    bilans zamknięty, taka jest linia obrony.
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności