  • 21. Data: 2005-11-26 18:17:12
    Temat: Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:dma530$qat$1@inews.gazeta.pl...
    > akurat umowę wypowiada zawsze abonent

    Umowę wypowiada abonent, ale warunki umowy (treść) operator. Taki
    niuans.

  • 22. Data: 2005-11-27 14:06:05
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Umowę wypowiada abonent, ale warunki umowy (treść) operator. Taki
    > niuans.

    mam wątpliwości czy istnieje coś takiego jak wypowiedzenie warunków czy
    treści umowy
    to znaczy czy można o tym mówić w takim przypadku

    KG

  • 23. Data: 2005-11-27 14:41:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > mam wątpliwości czy istnieje coś takiego jak wypowiedzenie warunków
    czy
    > treści umowy
    > to znaczy czy można o tym mówić w takim przypadku

    W takim wypadku moim zdaniem właśnie trzeba, bowiem prawo dziwnie
    rozgranicza wypowiedzenie warunków umowy, a samej umowy. Moim zdaniem
    to co kolwiek sztuczne rozgraniczenie i osobiście uważam, że w wypadku
    podpisywania umowy na z góry określony czas zmiana warunków powinna
    być uzależniona od zgody stron. Ale ustawodawca tak postanowił i to
    kończy dyskusję.