  • 1. Data: 2005-11-25 07:26:17
    Temat: Sprzęt i oprogramowanie wniesione do firmy
    Od: mk <m...@o...pl>

    Witam
    Zamierzam rozpocząć działalność gospodarczą. Mam pytanie. Na jakich
    zasadach wnosi się do firmy sprzęt komputerowy i oprogramowanie, które
    juz posiadam jako prywatna osoba?
    I drugie pytanko. Mam komputer gdzie zainstalowany jest legalny XP HE
    oraz dodatkowo MS Office 2003 ale w wersji dla nauczycieli i studentów
    (żona korzysta z niego). Czy mogę wniesc do firmy sam komputer + system
    operacyjny z wykluczeniem tego MS OFFICE-a?
    Zaznaczam, że nie będę z niego kożystał (od tego mam laptopa z linuksem
    + Open Office).

    dzięki
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2005-11-25 10:39:05
    Temat: Re: Sprzęt i oprogramowanie wniesione do firmy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > operacyjny z wykluczeniem tego MS OFFICE-a?
    > Zaznaczam, że nie będę z niego kożystał (od tego mam laptopa z linuksem +

    pl.soc.prawo.podatki

    P.