  • 81. Data: 2006-01-25 09:12:07
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    bolero wrote:

    > Sugerujesz ze ci debile z Gdanska umieja liczyc?
    > Zreszta, nie rachunek, a logika. Ryzyka sie nie udowadnia, wiec i nie
    > trzeba miec magisterki ze Szczytna zeby zauwazyc ryzyko.

    Obawiam sie, ze ty nie masz zadnej magisterki ;)

    > Ale skad by mieli do tego jeszcze pomyslec ze za drzwiami sa dzieci,
    > skoro mozgow nie maja? Racja.

    Zaraz zaraz, za jakimi drzwiami. Tymi od placu zabaw?

    > Wiem, pewien wterynarz wezwany do lwa mi to powiedzial. :-P

    No i zle ocenil ryzyko.

    > W srodku budunku, debilku.

    No dobrze. Ale generalnie w sodu jakiegokolwiek budynku przy -10 -20 na
    zewnatrz istnieje prawdopodobienstwo, ze beda jakies dzieci siedzialy w
    cieple. No i?

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 82. Data: 2006-01-25 09:14:53
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    bolero wrote:

    > nie ma znaczenia ile dokladnie. Liczy sie bezpieczenstwo i to mozna
    > jedynie stwierdzic. A do kiedy debil nie stwierdzi, to ryzyko isnieje.

    Udowodnij. Matematycznie. Logicznie. Podajac przyklad lub kontrprzyklad.

    > Od tych ktorym dajemy bron do reki wymagamy duzo wiecej.

    Tak. Glownie tego, zeby jej uzywali w naszym imieniu. Nawet ponoszac
    pewne ryzyko.

    > A skad wiesz ze nie?

    Szacuje po wyrazanych opiniach ;) Istnieje co prawda ryzyko ze nim
    jestes, ale po ocenie sytuacji, faktow jestem sklonny stwierdzic, ze to
    ryzyko jat mniej wiecej tego stopnia co zwiazane ze wspominanym meteorem
    ;)))

  • 83. Data: 2006-01-25 10:49:30
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Wiec gdzie tytaj jest zabicie osoby postronnej,

    To nie jest osoba postronna, tylko zlodziej, ktory ukradl kobiecie torebke,
    miala wiec prawo do obrony koniecznej.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 84. Data: 2006-01-25 11:28:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo jestes w pantwie prawa gdzie za nazwanie starca z Watykanu starcem z
    > Watykanu dostaje sie trzy lata wiezienia. A na dodatek kryminalista moze
    > byc prezesem SN.

    Znasz tylko to jedno zdanie czy caly tekst ktory pozwolilby na zauwazenie w
    jakim kontekście
    to zostało uzyte?

    P.

  • 85. Data: 2006-01-25 11:38:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dzieci uciakja od chalasu, choc na ten odruch moga przeciwstawic np.
    > ciekawosc a takze ogolna sytuacje jaka zaistaniala...

    psy tez uciekaja, nie wiem skad te brdnie wzial, moze do pily lgna- nie wiem
    nie sprawdzalem - ale na pewno
    nie dlatego ze jest glosno.

    > A ty myslisz, ze u nas nie ma zadnych przepisow i jest sobie taki dziki
    > zachod?

    juz niedlugo bedzie, poczekajmy na nowelizacje kk

    P.

  • 86. Data: 2006-01-25 11:48:44
    Od: "Zbyszek" <z...@g...pl>

    Użytkownik "trout" <l...@h...com> napisał w wiadomości

    > A dlaczego jedyna alternatywe dla strzelania przez debili w ogrodku
    > jordanowskim widzisz rozdawanie im lizakow?
    >
    > Masz bardzo ograniczony swiatopoglad w takim razie.
    A co innego mieli robić ?? siąść i liczyć prawdopodobieństwo pojawienia się
    dziecka przy kilkunastostopniowym mrozie,? czy używali granatów z opóźnionym
    wybuchem ??
    dajcie spokój z ta dyskusją, bo już nie mogę się zorientować, kto to ten
    debil ?
    A jak mało, to jeszcze jeden artykuł z dzisiejszej " opiniotwórczej" GW
    wydanie opolskie.

    Antyterroryści na bandziora

    We wtorek około godz. 10.30 przed dworcem PKP w Opolu policjanci w
    błyskawicznej akcji zatrzymali egzekutora długów.
    Miał się tam spotkać ze swoją ofiarą. Jak się dowiedzieliśmy, akcja była
    przygotowana, bowiem osoba, od której dług miał być wyegzekwowany, dzień
    wcześniej poinformowała o tym policję. Do akcji wysłani zostali opolscy
    antyterroryści. W ciągu kilku chwil, na oczach przechodniów, skuli
    przestępcę kajdankami i odwieźli do policyjnej izby zatrzymań w komendzie
    miejskiej. Policja nie chciała podawać szczegółów dotyczących przestępcy.

    Też zaraz będą epitety na policjantów. że przed dworcem PKP, było dużo
    ludzi, na pewno były dzieci i jak by byli zmuszeni,to mogliby nawet użyć
    broni.A przecież widzieli kto to jest, mogli mu zdjęcie zrobić a zatrzymać w
    domu, gdy śpi. A oni jednak na pokaz, przed dworcem PKP.
    ZiPi.

  • 87. Data: 2006-01-25 15:33:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Hikikomori San [###h...@g...pl.###] napisał:
    > A jakby podlaczyc napiecie? ;)

    A jak będą w gumiaczkach :-) Przelezą.

  • 88. Data: 2006-01-25 16:19:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > A jak będą w gumiaczkach :-) Przelezą.

    Ustawić na dachu snajpera, dla tych co się ewentualnie prześlizną.

  • 89. Data: 2006-01-25 22:13:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    witek [###w...@g...pl.spam.invalid.###] napisał:

    > Ustawić na dachu snajpera, dla tych co się ewentualnie prześlizną.

    A jak postrzeli lwa? :-)

  • 90. Data: 2006-01-26 19:18:46
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Ten świat musi dla Ciebie być strasznie ciężki. Wokół samo debile.

    Sugerujesz, że ma pokój wyłożony lustrami ??

    Pzdr
    Leszek