  • 101. Data: 2006-01-27 00:39:31
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    google [###p...@b...net.###] napisał:

    > A czy strzelanie na oslep na podworku przedszkolnym nie jest
    chorobowe?

    W pewnym wypadkach może nawet i być, ale raczej bym tu jakąś nerwicę
    albo schizofrenię podejrzewa, niż debilizm. Nie znam się za bardzo na
    tym, ale debilizm jest chyba raczej jakąś stała cechą. Nie można nagle
    zachorować na debilizm.

    > ...albo nie leczy się i nie ma diagnozy. A chory strzela na placach
    > zabaw dla dzieci.

    Albo. Ale w każdym razie nie na debilizm.

  • 102. Data: 2006-01-27 11:15:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    google wrote:

    > Czy mozna nazwac kogos "starcem" bez otrzymania
    > wyroku wiezienia w panstwie prawa?

    A jezeli nazwany "starcem" bedzie na prawde starym czlowiekiem?

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 103. Data: 2006-01-27 11:26:09
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    google wrote:

    > Jest, nazywa sie EKPC.

    Mozesz zacytowac fragment gdzi ezabrania sie kategorycznie strzelania
    przy przedszkolu?

    > bzdura.

    No dobrze. A teraz uzasadnij. ;)

    > Kiedy Ci meteor na glowe spadnie to bedzie zdarzenie losowe. Dzieci przy
    > przedszkolu da sie przewidziec.

    O nie kochanuiutki uderzneie meteoru w twoja glowe tez sie da
    przewidziec. Ta sama matematyka co i dla dzieci. Te same cyferki. Tak
    samo sie liczy.

    > Da, uzywac mozgu i ujmowac drobnych zlodziejaszkow tam gdzie bezpieczniej.

    Al enigdzie nie jest bezpiecznie...

    > Wszystkie te przypadki maja te roznice ze za cyngiel pociaga sie swiadomie.

    NA pedal gazu tez sie naciska swiadomie. Odsnieza (lub nie ) tez sie
    swiadomie. Terrorysta podklada bombe swiadomie. Takoz wypuszcza i gaz.
    Do kapieli tez idziesz swiadomie.

    > Wystarczy otwarcie drzwi albo wyjrzenie przez zamkniete. oknno

    Ojoj i wtedy kula jakby nie leciala zakreca i trafia dziecko przez szybe
    lub stojace w drzwiach... ;)

    > Przyklad z weterynarzem jest na miejscu.

    Ale jest jedyny. Co oznacza, ze nie jest to regula.

    > A ten zlodziejaszek na placu przedszkolnym to pewnie stal jak sarna w
    > reflektorach auta?

    Nie wiem, nie bylem. Ale mysle, ze jakby stal to by nie bylo strzelania.

    > Zycie osob postronnych jest nadzrezdne wobec ujecia zlodziejaszka. Bo
    > rozumiemy, ze auto ktore mieli chornic jest juz skasowane. Takie
    > milicyjne priorytety.

    Nie wiem czy wiesz, ale u nas jest policja ;)

    > Wiec dlatego sa wymagane pozwolenia na bron.

    Co w sumie niewiele zmienia...

    > Z ilosci debilnych gonitw jest jasne ze nie ma zadnych.

    Znaczy sie z jakiej ilosci, mozesz jakas liste pokazac, z ostatnich 2
    lat chocby?

    > Nie interesuje mnie strzelanie w nocy.

    No popatrz. Znaczy sie w nocy si eni estrzela? :>

    > Debile strzelali na podworku
    > przedszkolnym i do nich nalezy udowodnienie bezieczenstwa przed
    > strzelaniem.

    Znaczy jak maja to udowodnic? :> Maja przedstawic zdjecia i wykonac
    wizje lokalna? :>

    > W miescie nie strzela sie do zlodziei aut.

    W ogole w miescie jest zakaz kradziezy aut!

    > Bezpieczenstwo nalezy stwierdzic. Nikt wbiegajacy za zlodziejaszkiem nie
    > jest w stanie ocenic ze jest bezpiecznie dla innych.

    A kto jest? Bo moze kazdy policjant powinien miec przy sobie takiego
    urzednika co bedzi emogl stwierdzac. Ewentualni nalezy rozstawic takich
    urzednikow w budkach co 100 metrow na terenie miasta i oni beda zapalac
    czerwona lampke jak bezpieczenstwa nie stwierdzono i zielona jak
    stwierdzono co bedzie sygnalem dla policjanta, jak jest sytuacja.

    > A nie wiesz przypadkiem dlaczego place budow musza byc ogrodzone,a
    > czesto oswieetlone?

    Zeby wystraszyc z nich dzieci?

    > Wlcae nie placek. Ocena nalezy do osoby wykonujacej czynnosc. I ta ocena
    > nie moze byc wg standardow debila z magsiterka ze Szczytna a
    > przecietnego rozsadnego czlowieka w takiej sytuacji.

    Buachachacha. No tak, przecietny starszawy szewc jest najlepsza osoba do
    trzezwej oceny sytuacji ;) Najlepiej jaby calosc ogladal w telewizorni
    ;)))

  • 104. Data: 2006-01-27 11:26:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    google wrote:

    > A czy uzywanie wyrazu "debil" jest nielegalne?

    Skoro "starzec" nie jest...

  • 105. Data: 2006-01-27 11:30:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    google wrote:

    > Nie widziales nigdy dzieci wysypujacych sie z budynku po dzwonku?

    Jejku, to jeszcze zanim si edzieci wysypia to jest dzwonek. No tak.
    Mysle, ze magistranci ze szczytna nie potrafia ocenic prawidlow sytuacji
    gdy zadzwoni dzwonek...

    > Wlasnie. I co dalej? Powiedz to weterynarzowi. A mogles w poblizu byc Ty.

    Nie jestem weterynarzem ;)

    Ale ja ciagle czekam na inny przyklad. Bo skoro ten brak pomyslunku jest
    taki nagminny i ta ocena zawsze taka bledna to powinno byc co krok jak z
    tym weterynarzem. A jakos nie jest....

    > Moga wybiec na przerwe. Mozna przewidziec bez magisterki ze Szczytna?

    BUACHACHACHA :)

    Dobra, no ale u Ciebie jest +20 w cieniu to tam dzieci w przedszkolach
    wybiegaja na przerwe na mroz ;))) Taaa...

  • 106. Data: 2006-01-27 11:31:43
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    google wrote:

    > Ryzyka sie nie udowadnia. Ciezar dowodowy spoczywa w tym wypadku na
    > debilu w mundurku.

    Dowodowy czego?

    > tak, Choinka na przyklad.

    Choinka? Znaczy sie nie kumam. Drzewko z lampkami. No i?

    > Zludzenia myla. Zapytaj weterynarza albo lwa.

    A jakiezto zludzenia mieli weterynarz lew? Czy aby nie naogladales sie
    za duzo opowiesci z narnii?

  • 107. Data: 2006-01-27 11:32:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    google wrote:

    > Generalnie, to ludzie wola zeby policja najpierw zadawala pytania, a
    > pozniej strzelala,a nie na odwrot.

    No ludzie wola ale wypadki sie zdarzaja. Nawet w takiej Anglii chlopakow
    ponioslo...