  • 1. Data: 2006-01-22 16:43:58
    Temat: zakaz konkurencji
    Od: graffik <n...@g...pl>

    Pracuje w malej firmie jako grafik/opwrator plotera, na caly etat.
    Szefostwo zapowiedzialo mi podpisanie aneksu do umowy o zakazie konkurencji.
    Dorabiam dodatkowymi zleceniami. Czy moge nie podpisac takiego aneksu.
    Jakie sa jego konsekwencje prawne w praktyce?

    pozdr.

    g.

  • 2. Data: 2006-01-22 16:45:21
    Temat: Re: zakaz konkurencji
    Od: blogger <r...@n...fr>

    graffik wrote:

> [...]
    > Dorabiam dodatkowymi zleceniami. Czy moge nie podpisac takiego aneksu.
    > Jakie sa jego konsekwencje prawne w praktyce?

    sprawdz archiwum. Walkowane tysiace razy.

  • 3. Data: 2006-01-22 17:16:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Uzytkownik "graffik" <n...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    konkurencji.
    > Dorabiam dodatkowymi zleceniami. Czy moge nie podpisac takiego aneksu.
    Mozesz. Nie istnieje prawna mozliwosc zmuszenia kogokolwiek do zlozenia
    podpisu pod czymkolwiek.

    > Jakie sa jego konsekwencje prawne w praktyce?
    Prawne - zadne.
    Zgodne z prawem - wypowiedzenie, wypowiedzenie zmieniajace, grozby, szykany,
    itp., itd.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-01-22 17:27:02
    Od: "trojden" <t...@v...pl>

> [...]
    > Dorabiam dodatkowymi zleceniami. Czy moge nie podpisac takiego aneksu.
    > Jakie sa jego konsekwencje prawne w praktyce?

    Podpisac raczej bedziesz musial bo jesli nie to....droga wolna (w praktyce)
    W rzeczywistosci po podpisaniu zakazu konkurencji nadal mozesz legalnie
    robic fuchy o ile nie bedziesz zabieral klientów swemu pracodawcy.

  • 5. Data: 2006-01-22 17:52:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "graffik" <n...@g...pl> napisal w wiadomosci

    Wyjasnij pracodawcy, ze za malo placi i musisz dorabiac na boku. Teraz
    sa dwa wyjscia. Albo on podniesie pobory tak, by pokryly strate
    dodatkowych dochodów, a Ty podpiszesz klauzule. Albo nie podniesie i
    zostaje Ci zastanowic sie, czy wieksza wartosc ma dla Ciebie praca,
    czy obrywki.

    No i ewentualnie mozesz obejsc te jego klauzule zawierajac umowy na
    kolejne obrywki nie na siebie, tylko na zone. Zleceniodawcy pewnie
    zwisa z kim zawrze umowe na zrobienie reklamy. Nie ma prawnej
    mozliwosci zabronienia Twojej zonie robienia tych reklam. No i mozesz
    przeciez w jej imieniu przyjmowac zlecenia i uzgadniac szczególy. Ona
    zrobi reklame, a Ty ja zawieziesz do odbiorcy i w jej imieniu
    pobierzesz pieniadze.