  • 1. Data: 2006-01-22 14:55:27
    Temat: Jakie metody na nieuczciwych lokatorow?
    Od: "MKI" <l...@o...pl>

    Trafila mi sie taka jedna menda... zaplacla kaucje i czynsz za pierwszy miesiac i
    tyle ja widzieli... zalega za grudzien i za
    styczen nie placi za prad /wkoncu sciagnolem licznik/ nie odbiera listow poleconych,
    nie odbiera telefonu a jak juz odbierze to "nie
    mamy o czym rozmawiac, nie mam pieniedzy..." tak wiec trafil mi sie ten najbardziej
    beszczelny typ lokatora...

    Generalnie to wiem co mam robic... wysylam upomnienia o zaplate, doliczam jej odsetki
    oraz koszty za listy polecone itp. no i czekam
    az w koncu nasze prawo laskawie zezwoli mi na wypowiedzenie jej umowy...

    Problem w tym ze jakos niezbyt podoba mi sie pomysl odwlekania wszystkiego w czasie i
    zdawania sie na laske i nielaske jakiejs
    naciagaczki.
    Jakie sa wasze niekonwencjonalne sposoby radzenia sobie z pasozytem
    Co wedlug was najlepiej dziala na tych ludzi?

    pozdrawiam