  • 41. Data: 2008-02-14 20:14:17
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@2...pl>

    > Ja nie wiem czy jako uczciwy obywatel bym otworzył po dobroci. Już warto
    > odżalować drzwi i schować się tak żeby znaleźli mnie możliwie jak
    > najpóźniej
    > gdy im impet przejdzie (np w tapczanie - i bez śmeichów proszę - leżącego
    > nie bedą wszak chyba kopać żeby go "położyć").

    Dorzucę moje doświadczenie:
    byłem zatrzymywany przez krakowski SPAP.
    W chwili wejścia - nie otworzyłem dobrowlnie drzwi,
    straż pożarna zcieła zawiasy - leżałem twarzą do ziem
    z rękami obok ciała (widocznymi) przygotowany do skucia.
    AT wbiegło i ...
    ... zaczeli mnie kopać, głównie po głowie.
    W chwili gdy krzykąłem do mojej narzeczonej,
    która się obudziła i zobaczyłem ją stojącą nieopodal
    "odsuń się, ze mną wszystko ok" fala kopniaków się
    bardzo wzmogła i dodatkowo zastosowano na moje nogi
    paralizator.
    Tak więc "bedą wszak chyba kopać żeby go "położyć"".
    Z zajścia pozostał mi tylko złamany nos. Nawet bez
    przemieszczenia więc nadal jestem
    tak samo piękny jak byłem ;)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 42. Data: 2008-02-14 20:27:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> writes:

    > "Działaliśmy na podstawie postanowienia prokuratorskiego."

    Wychodzi na to, że prokuratura jest sterowana odgórnie przez
    informatorów policyjnych.

  • 43. Data: 2008-02-14 20:31:12
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> writes:

    [ciap]

    > Ja nie mowie o nastepnym dniu. ja mowie o atekach czekajacych
    > pietro wyzej.

    Wystarczyłoby sprawdzić, kto tam mieszka i od jakiego czasu.
    Sprawdzenie li tylko tego, kto był w tym mieszkaniu zameldowany to
    jest ten gruby błąd, którego najprawdopodobniej można było uniknąć.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 44. Data: 2008-02-14 20:43:04
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> writes:

    [ciap]

    > Przestepcy wiedza ze policja nie przychodzi w bialy dzien a z rana
    > wiec pewnie taki prowadza tryb zycia ze o tej 6 rano sa rozbudzeni
    > i odbezpieczona bron trzymaja za paskiem.

    Ta regularność też jest taka trochę głupia. Czy jest taki przepis, że
    policja wszelkie akcje z użyciem broni musi przeprowadzać nad ranem?

  • 45. Data: 2008-02-14 20:51:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Znam przypadek kiedy chłopak skoczył na główkę, przywalił głową w dno, po
    > powrocie z jeziora poszedł na wszelki wypadek do lekarza, okazało się że
    > ma
    > zmiażdżony krąg czy dwa. Od wypadku do lekarza minęło około tygodnia.

    Zmiażdżył, ale nie złamał. Po złamaniu, to z tego co ja wiem - ale się na
    tym pobieżnie znam - masz sparaliżowaną dolną część ciała.

  • 46. Data: 2008-02-14 20:51:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl> writes:

    [ciap]

    > Może i masz trochę racji.

    U mnie był kiedyś policjant, który się pomylił. Mimo że policjant
    był w cywilu, zwykłym samochodem i bez broni, to samo telefoniczne
    zawiadomienie o tym, że przyjedzie policja żeby mnie o coś wypytać
    stanowił dla mnie dla i mojej rodziny prawdziwą traumę.

    Innymi słowy -- poszkodowani najprawdopodobniej cały czas są (podobnie
    jak większość z nas) w szoku i jakieś tam papierki z deklaracjami
    na temat tego, czy ktoś ma w związku z tym nalotem jakiekolwiek
    roszczenia względem policji można spokojnie podrzeć i wyrzucić.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 47. Data: 2008-02-14 20:53:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rzecznik Prokuratury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fp1qms$eql$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Proszę Cię Robert po dobroci, nie wszczynajmy tej dyskusji. W kraju w
    > którym policjanci mylą samochody i rozstrzeliwują dwie przypadkowe osoby
    > a inni mylą naboje i ostrzeliwują tłum ostrą amunicją JESTEM SOBIE W
    > STANIE WYOBRAZIĆ takie małe i niewinne nadużycie jak cios kolbą, po
    > którym człowiek zostaje odepchnięty kilka metrów i ma uszkodzenia ciała.

    W każdym kraju na świecie się takie przypadki zdarzają. Po prostu do nas
    mniej dociera z innych krajów.

  • 48. Data: 2008-02-14 20:55:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A które konkretnie prawo egzekwowali tym razem?

    Pardwo do wejścia do lokalu w celu dokonania przeszukania.

  • 49. Data: 2008-02-14 21:01:52
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> writes:

    > "I>onrad" <o...@n...tv> wrote
    >
    > To nie jest kwesia ludzi tylko sytuacji. Tak jak normalny człowiek
    > wynosi dziewczynke z pożaru i mówi potem, nie wiem jak ja to
    > zrobiłem. To niestety może działać też w drugą stronę: stając przed
    > bandytami i działając pod presją sekund, mając na uwadze, że
    > w każdej chwili ktoś może strzelić ci w łeb człowiek działa inaczej
    > niż zwykle. Poza tym to też kwestia wielu mechanizmów
    > psychologicznych, które dzięki mundurom, kominiarkom wyzwalają
    > pewien etos przewagi sprzyjający brutalności.

    Porównujesz specjalistów z amatorami? Czy np. ja mam obsługiwać
    komputer tak jak statystyczny Polak czy lepiej?

  • 50. Data: 2008-02-14 21:04:44
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> writes:

    > Co tam? Umorzyli, oskarżyli czy na razie postępowanie
    > pomawiająco-zmiękczające?

    Podobno policjanci mają zwyczaj w takich sprawach mataczyć.