  • 201. Data: 2005-01-04 18:48:45
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    [...]

    > Niech Ci będzie;)

    Done ;P

    j.

  • 202. Data: 2005-01-04 18:50:29
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 4 Jan 2005 19:27:03 +0100, januszek <j...@p...irc.pl> napisał:

    > Leszek napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Odpowiadajac pytaniem na pytanie po prostu w pewien sposob
    > trolujesz ;P
    >
    > Proponuje kompromis - splonkuje doktoraka pod warunkiem, ze nigdy
    > juz nie bedziesz wysylal tych diabelkow ani zadnych innych
    > wielokrotnych apelow o niedokarmianie troli - stoi?

    a ja będę z nim gadał bo to mnie bawi. jak się to komuś nie podoba to
    niech mnie splonkuje, a co mi tam. Jak siedzieć to w dobrym (wykształconym
    :-) )towarzystwie.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 203. Data: 2005-01-04 18:53:59
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a do tego rozkręcić dysk i porysować talerze papierem ściernym :)

    To Pani Aleksandra Jakubowska najlepiej podpowie.

  • 204. Data: 2005-01-04 19:32:02
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Jan 2005 17:23:34 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj23hckamg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Za nic tak nie robi?. W USA musz? mie? konkretny powód, ?eby kogo?
    > rzuci? na ziemi?, lub trzyma? w areszcie. Tu tacy jak pan znajd?
    > wyt?umaczenie na
    > rzucanie o gleb? za nic.

    Jesteś pewien doktorku? Byłeś w USA? Studiowałeś prawo amerykańskie?
    Otóż do aresztu można tam trafić np wtedy, gdy nie ma się akurat pieniędzy
    na zapłacenie mandatu, a nawet za zaśmiecanie. Za przekroczenie prędkości,
    gdy wcześniej nie zapłaciło się mandatu itp. A rzucenie na glebę jest
    normalną procedurą zatrzymywania w kraju, gdzie każdy może mieć broń.

    > Po godzinie policyjnej (22giej) w okresie rz?dów hunty gen.
    > Jaruzelskiego, gdy kto? szed? i powiedzia? "a co nie wolno mi chodzi? po
    > ulicy" lub nie
    > mia? dokumentów zwykle by? bity lub zatrzymywany a potem bity.

    Bo łamał prawo. A uczciwy cłowiek prawa nie łamie. Poza tym godzina
    milicyjna to wcale nie jest żaden wymysł komunistyczny. Jest znana i
    stosowana także w tak demokratycznym kraju jak USA.

    > ????? nie wierz? panu. Podstawa prawna. Jaka teoria zast?puje w USA
    > teori? ewolucji Darwina?

    Kreacjonizm, czyli Bóg stworzył Niebo i Ziemię. A teoria darwina jest
    nauczana jedynie jako niesprawdzona i atpliwa hipoteza. A podstawą prawną
    są przepisy stanowe niskiej rangi, najczesiej zarządzenie odpowiedników
    naszych Kuratoriów. Lub po prostu poglądy samych osób mających wpływ na
    zatrudnianie nauczycieli. A do 1968 r w wielu stanach (arkansas, tennesee,
    pennsylvania) istniały przepisy które wprost zabraniały nauczania o
    ewolucji.

    > ????? mówi pan chyba o s?owie "Nigger" - co nie znaczy murzyn, ale
    > dos?ownie "czarnuch". np. nazwanie kogo? black man (czarny cz?owiek) nie
    > jest
    > obra?liwe w USA.

    Jesteś pewien doktorku? To spróbuj publicznie powiedzieć, że ktoś jest
    "Negro" albo "black man" zamiast "african-American"

    > Nie s?dz?.

    Masz prawo nie sądzić. Ale to żaden dowód, że nie.

    > Nie s?dz?.

    A taka nazwa jak "Guantanamo Camp X-Ray" coś ci mówi.

    > Mo?e zadzwoni? na policj? i zrobi? "kawa?".

    Nie. Zaparkował samochód na rynku, przed budynkiem, który okazał się
    siedzibą lokalnych urzędów. Bynajmniej nie na zakazie.

    > A mo?e za to ?e by? pana kumplem. Nie wiem kim pan jest faktycznie, ale
    > pogl?dy ma panwskazuj?ce na wspieranie komunistów i terrorystów. W
    > ka?dym razie wszystkich ?eby tylko
    > byli przeciw sprawiedliwo?ci i przeciw uczciwym Polakom.

    Doktorku, Jak ci się kończą argumenty to przyznaj że nie masz racji a nie
    zaczynasz starą spiwewkę o komunie i antypolonizmach.

    > Jak najbardziej i pa?skiego kumpla jak wida? te? zauwa?yli w USA.
    > Wróci? ju? do Polski i b?dzie panu pomaga??

    Wrócił. Bo z owego szanującego prawa obywatelskie kraju, który tak tutaj
    opiewasz doktorku, został on wyrzucony tylko dlatego, że małomiasteczkowy
    szeryf podejrzewał, że w jego furgonetce jest bomba i to pomimo tego, że
    bomby nie znaleziono.

    > Jestem.

    No to gratuluję samozadowolenia.

    > Stanowiska adiunkta ato faktycznie nie.

    Stanowiska w dyskusji też nie.

    > :-) Dobre. Widz?, ?e wysili? si? pan na odrobin? humoru.
    > Nie nie odwiedzaj? mnie policjanci, ale je?eli nabior? wiatru w ?agle i
    > b?d? sobie mogli tak przyj?? i grzeba? u ka?dego, to mo?e ich przywia?.
    > No i niestety mog? si? rozczarowa?, poniewa? nie mam takich akcesoriów o
    > których pan pisze i nie sta? mnie by?o na gejsze w Japonii. To s? bardzo
    > drogie us?ugi prosz? pana. Ja mia?em ?on? i dwójk? dzieci w Polsce na
    > utrzymaniu.

    Powiedzmy, że wierzymy.

    > Pan si? powtarza.

    Ty tez, doktorku

    > Do tego potrzeba sporo pieni?dzy. niemo?liwe, ?eby od razu jecha? z
    > rodzin?.

    Możliwe, oj, mozliwe. Trzeba się tylko postarać a nie biadolić po
    internecie.

    > Aresztuj? w Kalifornii za to? nie wierz?.

    Owszem. Odprowadzą na posterunek by sprawdzić czy nie masz nic innego na
    sumieniu. A jak nie masz pieniędzy na mandat ani na kaucję to posiedzisz
    do rozprawy. A za przekroczenie prędkości skonfiskują samochód. A jak
    złapią cię trzeci raz na kradzieży albo niszczeniu mienia to dostaniesz
    dozywocie. Takie tam mają prawo.

    > A zachód na to nie wpad? i da? pokojowego Nobla Wa??sie?
    > Kogo pan chce nabra??

    Czy ty naprawdę sądzisz, że to wałęsa, był architektem porozumień
    sierpniowych? Ze to on sam negocjował postulaty? O nie, zmiany
    wynegocjowano przy kawie i koniaku, a Wałęsa służył do straszenia - albo
    gadasz z nami albo z wałęsą i jego kumplami.

    A nobla dostał także np tak szanujący pokój i prawa człowieka osobnik jak
    Anwar Sadat

    > Trzeba zapyta? ich kto pisa?. Pan raczej nie wygl?da na znawc? ich
    > tematów. Bli?ej panu do PZPR, UB i KGB.

    A zauważyłeś doktorku, że wprowadzenia kartek na mięso żądała Solidarność?

    > Kotlety te? s? wa?ne. Czasami tak jest, ?e cz?owiek si? godzi na
    > wszystko do pewnego momentu, a nagle dostaje sza?u, gdy kto? chce aby
    > zrobi? co?
    > niewiele wi?cej, bo zostaje przekroczona granica wytrzyma?o?ci.

    Jaka granica wytrzymałości. Nadal było ich stać na te kotlety. Więcej
    powiem. Mogli ich za przeciętną pensję kupić więcej niż dzisiaj.

    > Pan to powiedzia?. Ale obijali si? nie?le sam pan przyzna. Gdybym ja tak
    > pracowa? jak oni wtedy to ju? by mnie 5 razy nie by?o w ?adnej pracy.

    Ale jakoś wszyscy mieli co jeść, gdzie mieszkać, wyjeżdżali na wczasy,
    leczyli się za darmo.

    > Ja to si? zbytnio nie nawalczy?em. By?em chyba w drugiej liceum kiedy
    > nasta?a Solidarno?? i potem chyba w trzeciej zacz?? si? stan wojenny.
    > Studniówk? mieli?my pami?tam do 20:30.

    No cóż, godzina milicyjna. Ograniczenia stanu wojennego. Taki przepis.

    > ?adnych dyskotek, ?adnych wyjazdów na
    > narty, na weekendy poza miasto przez 3 lata. Co ja tym komuchom
    > zrobi?em, ?e trzymali nas jak w wi?zieniu w jednym mie?cie przez lata?

    A to dziwne rzeczy opowiadasz doktorku. Bo ja w stanie wojennym
    wyjeżdżałem za miasto. Byłem w górach i nad morzem. Odwiedzałem babcie i
    ciocie mieszkające w innych miastach i województwach, praktycznie co
    tydzień lub dwa. Popytałem znajomych i nikt nie pamięta aby w stanie
    wojennym przez 3 lata zabraniano opuszczać miasto.

    > Nie u?ywa?em tego nicku. To by? kto? inny. Nie wiem jeszcze kto. By? mo?e
    > pod??czy? si? na lini? TPSA.

    Ciekawe. Ciekawe też, ze osoba ta zamieszczała posty o niemal identycznej
    treści. Ale powiedzmy, że wierzymy.

    > A kto pracowa? w ABW? policjanci.

    Nie, doktorku. To nie są policjanci. To są funkcjonariusze ABW.

    > Co za bzdura. Uczelnia jest instytucj? publiczn?. Ka?dy mo?e wej??.

    W czasie wakacji też?

    > Pan ma niedobrze w g?owie pouk?adane. Martwi? si?, ?e takich ludzi jest w
    > Polsce sporo.Akurat bezpo?redniego prze?o?onego pana mgr - kierownika
    > spyta?em i zgodzi? si?.
    > Przeszkadza?o to kadrowej.

    Bo może bezpośredni przełożony nie miał władzy by takiej zgody udzielić?

    > Przecie? mnie ju? zwolnili z Cz?stochowy to jak si? mog? drugi raz
    > zwolni?? Czyta pan to na co pan odpowiada, czy nie?

    Czytam. ALe mętnie piszesz.

    > Nie moje, tylko wasze dlatego.

    Jeżeli prawo polskie ci doktorku nie odpowiada to albo kandyduj do sejmu i
    jak cię wybiorą to je zmienisz, albo wyjedź do jakiegoś kraju, gdzie mają
    prawo, które ci będzie odpowiadało.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 205. Data: 2005-01-04 20:21:36
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj3e7ozjmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
> [...]
    > gdy wcześniej nie zapłaciło się mandatu itp. A rzucenie na glebę jest
    > normalną procedurą zatrzymywania w kraju, gdzie każdy może mieć broń.

    bzdury.

    > Bo łamał prawo.

    Prawo hunty?

    > A uczciwy cłowiek prawa nie łamie.

    Praw Pinoczeta i Hitlera uczciwy człowiek według pana też nie powinien
    łamać?

    > Poza tym godzina milicyjna to wcale nie jest żaden wymysł komunistyczny.
    > Jest znana i stosowana także w tak demokratycznym kraju jak USA.

    Tak tak, już wierzymy.
    Godzina policyjna w USA znana i stosowana:)))
    Głupich pan sobie poszukaj gdzie indziej, co panu uwierzą.
    Pan nas ma za idiotów jak policjant Piotrowski?

    > Kreacjonizm, czyli Bóg stworzył Niebo i Ziemię. A teoria darwina jest
    > nauczana jedynie jako niesprawdzona i atpliwa hipoteza.

    Ale mimo tego, że jest teorią wątpliwą z jakichś tam względów i brakujących
    ogniw, to jednak jest nauczana i nie zwalniają za to jak pan starał się nam
    wmówić tą i inne bzdury.

    > A do 1968 r w wielu stanach (arkansas, tennesee, pennsylvania) istniały
    > przepisy które wprost zabraniały nauczania o ewolucji.

    A tu do 1968 też na komunę nikt nie śmiał nic powiedzieć, bo mordowali i
    bili.

    > Jesteś pewien doktorku? To spróbuj publicznie powiedzieć, że ktoś jest
    > "Negro" albo "black man" zamiast "african-American"

    Spróbuję jak już tam będę. Kiedyś w Irlandii powiedziałem Niggers przy
    amerykańskim murzynie. Uprzejmie zwrócił mi uwagę, że jest to słowo
    niestosowne, a on jest po prostu black. No i już nie mówiłem "Nigger".
    Wyjaśniłem mu że przepraszam, ale nie wiedziałem, więc black man też nie
    jest słowem brzydkim. Negro to chyba po hiszpańsku (?)

    > Masz prawo nie sądzić. Ale to żaden dowód, że nie.

    Ani pana bełkotanie nie jest dowodem, że tak.

    > A taka nazwa jak "Guantanamo Camp X-Ray" coś ci mówi.

    nie

    > Nie. Zaparkował samochód na rynku, przed budynkiem, który okazał się
    > siedzibą lokalnych urzędów. Bynajmniej nie na zakazie.

    A on nie umiał czytać, że to lokalne urzędy i nigdy przed takimi urzędami
    nie ma zakazów parkowania? albo on nie zna znaków.

> [...]
    > szeryf podejrzewał, że w jego furgonetce jest bomba i to pomimo tego, że

    to może nie jest zbyt dobrze, gdy policja ma zbyt duże uprawnienia i
    swobody?
    Złamie się i przyzna rację, czy nie?

    > Możliwe, oj, mozliwe. Trzeba się tylko postarać a nie biadolić po
    > internecie.

    Starać się? Co zrobić dwa Mercedesy przywieźć z RFN?
    Po to robiłem doktorat na zachodzie, żeby teraz w Polsce jak cinkciarz stare
    Mercedesy wywozić z Niemiec i na tym zarabiać? Jaką jeszcze formę uczciwej
    pracy pan proponuje, żeby dorobić do pracy w trzech uczelniach? Wymiana
    okien w święta?

    > Owszem. Odprowadzą na posterunek by sprawdzić czy nie masz nic innego na
    > sumieniu.

    bzdury

    > A jak nie masz pieniędzy na mandat ani na kaucję to posiedzisz do
    > rozprawy.

    za przejście na czerwonym świetle przez ulicę gdy nic nie jedzie?
    bzdury

    > A za przekroczenie prędkości skonfiskują samochód.

    bzdury

    > A jak złapią cię trzeci raz na kradzieży albo niszczeniu mienia to
    > dostaniesz dozywocie.

    Może pana złapią, bo ja nie kradnę ani nie niszczę mienia.

    > A zauważyłeś doktorku, że wprowadzenia kartek na mięso żądała Solidarność?

    bzdura. Kiedy wprowadzili kartki Solidarność nie miała nic do powiedzenia.
    Zamykali ich w więzieniach, bili mordowali, torturowali.

    > Ale jakoś wszyscy mieli co jeść,

    bzdura

    > gdzie mieszkać,

    bzdura. Jestem członkiem spółdzielni od roku 1981. W roku 1984 wpłacono
    pełny wkład (studiowałem wtedy). Do dzisiaj nie dostałem za to mieszkania.
    Minęło prawie 25 lat.

    > wyjeżdżali na wczasy,

    bzdura. Od kiedy mój ojciec zostawił nas gdy miałem 6 lat skończyły się
    fajne wczasy nad morzem, zaczęła się bieda.

    > leczyli się za darmo.

    teraz też się leczę za takie samo darmo raz na 4 lata gdy się przeziębię.
    Idę do przychodni, daję kartę i wypisują recepty.

    > No cóż, godzina milicyjna. Ograniczenia stanu wojennego. Taki przepis.

    hunta i banda, która nas okradała, oszukiwała i okrada, a pan ich
    usprawiedliwia. Być może miał pan z tego układu korzyści.

> [...]
    > tydzień lub dwa. Popytałem znajomych i nikt nie pamięta aby w stanie
    > wojennym przez 3 lata zabraniano opuszczać miasto.

    Trzeba było mieć przepustki i uzasadnione powody do wyjeżdżania za miasto.
    Pan pewnie był w ZOMO, UB, PZPR, LWP lub MO.
    Ci ludzie faktycznie mogli sobie jeździć gdzie chcieli, kiedy chcieli.

    > Ciekawe. Ciekawe też, ze osoba ta zamieszczała posty o niemal identycznej
    > treści. Ale powiedzmy, że wierzymy.

    Zbieg okoliczności.

    > Nie, doktorku. To nie są policjanci. To są funkcjonariusze ABW.

    W SB pracowali policjanci zwani wtedy milicjantami. Mówiliśmy o nich, a nie
    o współczesnym ABW.
    Nie wiem kto teraz pracuje w ABW, ale pewnie gdybym ja przyszedł z CV to
    mnie nie zatrudnią.

    > W czasie wakacji też?

    Jasne, że też. Są przecież różne poprawki, egzaminy wstępne, opłaty czesnego
    i inne sprawy jakie załatwiają różni ludzie, niekoniecznie studenci.
    Uczelnia nie jest prywatnym mieszkaniem. Z pana niby taki prawnik, a nie wie
    pan o tym, że uczelnia jak i Urząd Miejski jest miejscem publicznym. Pan
    jest żałosny.

    > Jeżeli prawo polskie ci doktorku nie odpowiada to albo kandyduj do sejmu i
    > jak cię wybiorą to je zmienisz, albo wyjedź do jakiegoś kraju, gdzie mają
    > prawo, które ci będzie odpowiadało.

    Nie jest to takie proste, ale to prawo faktycznie jest chore w wielu
    miejscach.
    Potrzebuje cudownego uzdrowienia.

  • 206. Data: 2005-01-04 22:20:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > A znajdziesz takiego, ktory sie podejmie w opisanej w tym watku
    > sprawie?

    nie wiem, nigdy nie szukałem prawnika bo nie musiałem, wiec nie wiem jakie
    sa realia i zwyczaje...

    > Widzisz, moim zdaniem Policja musi miec takie uprawnienia bo inaczej
    > nie moglaby dzialac. Jednak kiedy zastosuja takie metody wobec osoby
    > niewinnej to po wyjasnieniu sprawy taki czlowiek powinien z marszu
    > dostac odszkodowanie porownywalne z wygrana na loterii ;)

    hmm
    czy w takim razie uwazasz ze wejscie do domu i zauwazenie czystych plyt
    albo tylko komputera z windowsem jest wystarczajaca przesłanka do tego aby
    podejrzewac ze ktos ma pirackie oprogramowanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 207. Data: 2005-01-04 22:38:01
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > to po wyjasnieniu sprawy taki czlowiek powinien z marszu dostac
    > odszkodowanie porownywalne z wygrana na loterii ;)

    Po pierwsze oni by się już postarali, żeby pan nie dostał powiedzmy
    1.000.000 zł odszkodowania, choćby mieli coś przynieść ze sobą, lub coś
    dopisać do protokołu.

    Po drugie byłaby to świetna forma do zarabiania na policji dla niektórych.
    Przykładowy scenariusz:
    Sąsiadka dzwoni z budki i mówi, że sąsiad ukrywa ciało w szafie. Policja
    przyjeżdża. Sąsiad się uprzejmie kłania w pas, wpuszcza ich do domu. Oni nic
    nie znajdują, wypłacają 1.000.000 zł, a sąsiad z sąsiadką dzielą się po
    500.000 zł na głowę i mają zabezpieczoną przyszłość :-) mogą dalej razem pić
    już lepsze trunki.

    Po trzecie sami policjanci obdarowywaliby pewnie często ciotki i kuzynów w
    ten sposób przy okazji odwiedzając ich domy.

    jeszcze inne przyczyny?

    No ale gdyby faktycznie niewinnemu udało się raz, drugi otrzymać
    odszkodowanie i policja wypłaciłaby tych 200 milionów to może może. Swoją
    drogą skąd, skoro oni podobno na benzynę nie mają żeby jeździć na długie
    patrole tej stówki nawet.

  • 208. Data: 2005-01-05 06:42:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisał(a):

    [...]

    > czy w takim razie uwazasz ze wejscie do domu i zauwazenie czystych plyt
    > albo tylko komputera z windowsem jest wystarczajaca przesłanka do tego aby
    > podejrzewac ze ktos ma pirackie oprogramowanie?

    Oj... Policjant nie jest wrozka ani jasnowidzem. Opiera sie o "czuja"
    tudziez o jakies tam informacje, ktore zbierze. Odwroce Twoje pytanie:
    Czy zatrzymanie do konktroli drogowej pojazdu, ktorego kierowca nie
    popelnil zadnego wykroczenia i sprawdzenie numerow silnika oraz karoserii
    takze jest wg Ciebie naduzyciem ze strony Policji?

    j.

  • 209. Data: 2005-01-05 09:50:19
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Jan 2005 21:21:36 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj3e7ozjmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > bzdury.

    Bo ty doktorku tak uważasz? Czy może zdarzyło ci się studiować prawo
    amerykańskie?
    Tam policjant nie zastanawia się co zrobić z delikwentem. On go zakuwa i
    zabiera na komisariat, gdzie dopiero ustala się co z nim zrobić. W Nowym
    Jorku zatrzymywali i odprowadzali w kajdankach za jazdę na gapę w metrze.

    > Prawo hunty?

    Tak. Czy to znaczy że nie było ono prawem?

    > Praw Pinoczeta i Hitlera uczciwy cz?owiek wed?ug pana te? nie powinien
    > ?ama??

    Prawo jest prawem. Nieważne kto je uchwalił.

    > Tak tak, ju? wierzymy.
    > Godzina policyjna w USA znana i stosowana:)))
    > G?upich pan sobie poszukaj gdzie indziej, co panu uwierz?.
    > Pan nas ma za idiotów jak policjant Piotrowski?

    Z tym Piotrowskim to przeginasz doktorku. A jeżeli nie wierzysz, że w USA
    wprowadzana jest godzina policyjna to poszukaj w google słowa "curfew".
    Nieletni mają zakaz przebywania nocą poza domem w wielu miastach, a
    generalny zakaz opuszczania mieszkań jest wprowadzany przy jakichś
    większych zaburzeniach społecznych - jak np zamieszki antyglobalistów.

    > Ale mimo tego, ?e jest teori? w?tpliw? z jakich? tam wzgl?dów i
    > brakuj?cych ogniw, to jednak jest nauczana i nie zwalniaj? za to jak pan
    > stara? si? nam wmówi? t? i inne bzdury.

    Zwalniają. Za nauczanie niesprawdzonej teorii zamiast opartej na Biblii a
    zatem bezwglednie prawdziwej prawdy o Stworzeniu. Nie wszędzie, ale
    gdzieniegdzie tak.

    > A tu do 1968 te? na komun? nikt nie ?mia? nic powiedzie?, bo mordowali i
    > bili.

    w 1968 r amerykański Sąd Najwyższy uznał za niezgodne z konstytucją prawa,
    które wprost zabraniały zanuczania teorii ewolucji.
    Ciekawe. NIkt nie śmiał nic mówić bo by go zamordowali? Ciekawe. To chyba
    mieszkałeś w jakiejś innej Polsce.

    > Spróbuj? jak ju? tam b?d?. Kiedy? w Irlandii powiedzia?em Niggers przy
    > ameryka?skim murzynie. Uprzejmie zwróci? mi uwag?, ?e jest to s?owo
    > niestosowne, a on jest po prostu black. No i ju? nie mówi?em "Nigger".
    > Wyja?ni?em mu ?e przepraszam, ale nie wiedzia?em, wi?c black man te? nie
    > jest s?owem brzydkim. Negro to chyba po hiszpa?sku (?)

    Negro to po angielsku. Nigger po amerykańsku.
    A Black jest słowem politycznie niepoprawnym.

    > Ani pana be?kotanie nie jest dowodem, ?e tak.

    Ja opieram się na tym co mówili mi znajomi amerykańscy prawnicy.

    > nie

    Nie? To taki obóz wojskowy w bazie Guantanamo w którym szanujący prawa
    obywatelskie amerykanie zamkneli i trzymają bez sądu i prawa do adwokata
    złapanmych w Afganistanie ludzi. Bardzo prawdopodobne, że trafiają tak
    także ludzie zatrzymanych na terenie usa za takie zbrodnie jak
    rozpowszechnianie antyrządowych materiałów i krytykę antyterrorystycznej
    polityki rządu.

    > A on nie umia? czyta?, ?e to lokalne urz?dy i nigdy przed takimi urz?dami
    > nie ma zakazów parkowania? albo on nie zna znaków.

    Zna znaki. A zaparkował na parkingu przed urzędem. Tyle tylko, że
    furgonetka na numerach z innego stanu.

    > to mo?e nie jest zbyt dobrze, gdy policja ma zbyt du?e uprawnienia i
    > swobody? Z?amie si? i przyzna racj?, czy nie?

    Nie o tym mówimy doktorku. Mówimy o tym, że w USA, które stawiasz za wzór
    poszanowania praw do którego powinniśmy dążyć, wcale nie jest tak miodowo
    i pięknie. Złamie się i przyzna mi rację że USA to wcale nie jest jakiś
    kraj wiolności, gdzie policja nie może bez powodu zatrzymać człowieka?

    > Stara? si?? Co zrobi? dwa Mercedesy przywie?? z RFN?
    > Po to robi?em doktorat na zachodzie,

    Urażona duma, co? Niestety twój doktorat jest jak widać nic w tym kraju
    nie warty. Bo nie liczy się to na co ma się papier tylko co się umie, i
    ile ktoś chce za to zapłacić. Może na handlu mercedesami wyjdziesz lepiej.

    > ?eby teraz w Polsce jak cinkciarz stare Mercedesy wywozi? z Niemiec i na
    > tym zarabia?? Jak? jeszcze form? uczciwej pracy pan proponuje, ?eby
    > dorobi? do pracy w trzech uczelniach? Wymiana
    > okien w ?wi?ta?

    A kto ci karze pracować na uczelniach doktorku, może przy wymianie okien
    byś zarobił lepiej?

    > bzdury

    Mogą to zrobić, i zrobią jeżeli tylko uznają, że są jakiekolwiek
    podejrzenia co do tego. Np podejrzewają, że jesteś łacznikiem Al-Kaidy i
    wtedy posiedzisz kilka godzin w oczekaniu na właściwego funkcjonariusza.

    > za przej?cie na czerwonym ?wietle przez ulic? gdy nic nie jedzie?
    > bzdury

    Właśnie za to. A także za złe parkowanie. Przynajmniej w Teksasie. Ale
    możesz wyjśc za kaucją, którą sędzia wyznaczy najpóźniej następnego dnia
    rano. Masz też prawo do jednego telefonu. Jak ktoś przyjdzie i zapłąci
    mandat to jesteś wolny.

    > bzdury

    W Kaliforni, w stanie Nowy Jork - za jazdę ponad 100 mph. Nawet na
    autostradzie na środku pustyni. Ponadto samochód może zostać skonfiskowany
    za nie zapłacony mandat albo za brak ubezpieczenia. Takie nieludzkie praw
    obowiązują także np w Australii i Nowej Zelandii

    > Mo?e pana z?api?, bo ja nie kradn? ani nie niszcz? mienia.

    NIgdy w zyciu nie złamał pan prawa doktorku? Ani odrobinki?

    > bzdura. Kiedy wprowadzili kartki Solidarno?? nie mia?a nic do
    > powiedzenia. Zamykali ich w wi?zieniach, bili mordowali, torturowali.

    Przeginasz doktorku z tą martyrologią.
    A poza tym wbij sobie do swojego dyplomowanego łba, że to solidarnośc
    domagała się wprowadzenia kartek - w 13 z 21 postulatów:

    13. Wprowadzić na mięso i jego przetwory kartki ? bony żywnościowe (do
    czasu opanowania sytuacji na rynku).

    http://polskaludowa.com/opozycja/dokumentacja/21_pos
    tulatow.htm

    > bzdura

    Czyli za komuny ludzie głodowali? Nie było jedzenia na rynku? Nie stać ich
    było na jedzenie? Dzieci mdlały z głodu na lekcjach? Proszę się nie
    kompromitowac doktorku.

    > bzdura. Jestem cz?onkiem spó?dzielni od roku 1981. W roku 1984 wp?acono
    > pe?ny wk?ad (studiowa?em wtedy). Do dzisiaj nie dosta?em za to
    > mieszkania.

    Nie pisałem o własnym mieszkaniu ale o mieszkaniu. Bezdomnych nie było.
    Każdy miał gdzie mieszkać. Jak nie miał włąsnego mieszkania, to miał hotel
    robotniczy.

    > Min??o prawie 25 lat.

    Pretensje do Solidarności, że rozwaliła komunę, zanim niedobrzy komuniści
    zdązyli wybudować i dać ci mieszkanie - nawiasem mówiąc za śmieszne
    pieniądze w porównaniu z jego wartością. Ale miliony ludzi takie
    mieszkania dostały. Często czekali nawet dłużej niż ty. Niestety w
    dzisiejszych czasach za tak małe pieniądze mieszkania zbudowaćsuię nie da,
    bo w gospodarce rynkowej ceny materiałów ustala rynek, a nie państwo.

    > bzdura. Od kiedy mój ojciec zostawi? nas gdy mia?em 6 lat sko?czy?y si?
    > fajne wczasy nad morzem, zacz??a si? bieda.

    To miałeś pecha. Bo ja dwa razy w roku wyjeżdzałem najpierw na kolonie,
    obozy i zimowiska albo na wczasy z rodzicami. Nad morze, w góry, do ZSRR,
    do NRD, byłem też i za Żelazną kurtyną. I podobnie większość moich
    kolegów. Bo komuna o pracowników dbała.

    > teraz te? si? lecz? za takie samo darmo raz na 4 lata gdy si? przezi?bi?.
    > Id? do przychodni, daj? kart? i wypisuj? recepty.

    A czy za komuny ktoś słyszał o jakiś kkontraktach, cegiełkach itp?

    > hunta i banda, która nas okrada?a, oszukiwa?a i okrada, a pan ich
    > usprawiedliwia. By? mo?e mia? pan z tego uk?adu korzy?ci.

    Nie, po prostu dla mnie prawo jest prawem. Jestem pozytywistą. Prawo było
    prawem, i jkeżeli ktoś je łamał winien liczyć się z odpowiedzialnością za
    to.

    > Trzeba by?o mie? przepustki i uzasadnione powody do wyje?d?ania za
    > miasto.

    Przez pierwsze kilka miesięcy. Tak mniej więcej do marca 1982 r. Potem już
    nie. Można było jeździć swobodnie. Ograniczenia dotyczyły tylko strefy
    nadgranicznej. Pamiętam, że nie mozna było dojsć do schroniska na Śnieżce
    i przejechać na Hel.

    > Pan pewnie by? w ZOMO, UB, PZPR, LWP lub MO.
    > Ci ludzie faktycznie mogli sobie je?dzi? gdzie chcieli, kiedy chcieli.

    Nie. Moi rodzice pracowali na uniwersytecie.

    > Zbieg okoliczno?ci.

    Tak. Oczywiście. Przypadkiem przekleiłeś tekst "desert storma" albo
    zupełnie przypadkowo napisałeś go identycznymi słowami.

    > W SB pracowali policjanci zwani wtedy milicjantami.

    Funkcjonariusze Służby bezpieczeństwa. Nie milicjanci.

    > Mówili?my o nich, a nie o wspó?czesnym ABW.
    > Nie wiem kto teraz pracuje w ABW, ale pewnie gdybym ja przyszed? z CV to
    > mnie nie zatrudni?.

    Skąd wiesz? Może zarobiłbyś tam więcej niż na użalaniu się tutaj?

    > Jasne, ?e te?. S? przecie? ró?ne poprawki, egzaminy wst?pne, op?aty
    > czesnego i inne sprawy jakie za?atwiaj? ró?ni ludzie, niekoniecznie
    > studenci.
    > Uczelnia nie jest prywatnym mieszkaniem. Z pana niby taki prawnik, a nie
    > wie pan o tym, ?e uczelnia jak i Urz?d Miejski jest miejscem publicznym.
    > Pan
    > jest ?a?osny.

    Urząd tak, ale czy pracownia komputerowa?

    > Nie jest to takie proste, ale to prawo faktycznie jest chore w wielu
    > miejscach. Potrzebuje cudownego uzdrowienia.

    Wprowadz jeden przepis - "prawem jest to co ja uważam za słuszne" bo
    inaczej chyba nie da się ciebie zadowolić.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 210. Data: 2005-01-05 10:40:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To po kiego czorta sie wymadrzasz???

    wystarczy obejrzec policyjne reality TV z USA by sobie wyrobic opinie o
    pracy
    tamtejszej policji.

    P.