  • 101. Data: 2005-01-03 16:16:42
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 17:04:22 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj1acqjomg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Sam pan napisa? ?e mog? wej?? na jak?? legitymacj?.

    Jeżeli mają uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa. Ot tak sobie
    nie mogą. Radze zapznać się z kontekstem, żanim zaczniesz łapać za słówka
    doktorku. Pisałem, że mogą przeszukac dysk jak zobaczą na półce pudła z
    płytami. Ale nie mam obiowiązku ich wpuścic.

    > Nawet fa?szyw?, bo pan za?ó?my nie wie jak wygl?da prawdziwa.
    > Praktycznie wed?ugpana mo?e wej?? z?odziej, który panu wyniesie dysk.

    Zdarzały się takie przypadki, ale jak ma się wątpliwości można
    zatelefonowac na komisariat i poprosić o potwierdzenie tozsamości
    funkcjonariuszy.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 102. Data: 2005-01-03 16:19:09
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 17:09:16 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj1ao0dfmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > To raczej tacy jak pan robi? wszystko, ?eby tak by?o.

    O, nie nie imputuj mi tu niczego takiego doktorku. Prawo niestety jest
    prawem. A jak cis sie nie podoba to napisz lepsze, przekonaj swojego
    posła, albo sam kandyduj do sejmu a jak się tam dostaniesz przeforsuj
    swoją ustawę. Albo wyjedź z tego kraju jak ci tu tak niedobrze. Podobno w
    Irlandii mozna zarobić miesięcznie 8.000 zł przy wymianie okien.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 103. Data: 2005-01-03 16:27:52
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 16:34:30 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A ma ten dysk, czy ju? przepad??

    Ma. Nadal jest jego właścicielem. O jego zwrocie lub przepadku orzeknie
    sąd w orzeczeniu kończącym postępowanie. To taki drobny niuans języka
    prawnego. Pewne słowa oznaczają pewne rzeczy

    >>> Art. 50. Zapewnia sie nienaruszalnosc mieszkania. Przeszukanie

    > Pan sobie sam poszuka w ko?cu pan jest podobno prawnik, a nie ja :)
    > Pan troche popracuje ja zaczekam na obalenie przez pana konstytucji na
    > podstawie "odpowiednich ustaw oraz rozporzadzen wykonawczych"

    Kodeks postępowania karnego. Art 220 paragraf 3.
    I proszę nie mówić o obalaniu konstytucji, gdyż prawa konstytucyjne
    podlegają ograniczeniom określonym w ustawach. Sama konstytucja tak
    stanowi.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 104. Data: 2005-01-03 17:15:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    [...]

    > A ma ten dysk, czy już przepadł?

    Znam wiele przypadkow, kiedy Policja zwracala zabezpieczane przedmioty.

    > Pan sobie sam poszuka w końcu pan jest podobno prawnik, a nie ja :)
    > Pan troche popracuje ja zaczekam na obalenie przez pana konstytucji na
    > podstawie "odpowiednich ustaw oraz rozporzadzen wykonawczych"

    Nigdy nie mowilem, ze jestem prawnikiem. Powolales sie na jakis przepis
    wiec powiec jakich.

    j.

  • 105. Data: 2005-01-03 17:16:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > Taaak? ciekawe. Z jakiego komentarza do kpk cytujesz?

    Pewnie cytuje z "Filozofii dla opornych" :P

    j.

  • 106. Data: 2005-01-03 17:19:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    [...]

    > poczytaj ustawe o policji,

    > aby moc z tego korzystac musi byc spelnione:

    > 1. czynnosc nie cierpiaca zwloki np poscig, morduja kogos itp
    >
    > 2. i nie ma mozliwosci uzyskania tego nakazu

    Znasz chociaz jeden przypadek kiedy Policja przeszukala mieszkanie
    na tak zwana legitymacje, znajdujac jakis nielegalny przedmiot i
    potem nie dostarczyla nakazu?
    Ja sie sprawa zaczalem interesowac kiedy przepatrzyli mi mieszkanie
    na podstawie donosu sasiadki-wariatki, ktora stwierdzila, ze
    przetrzymuje jej siostra (swoja droga siostra zmarla chyba 5 lat
    wczesniej)... Okazalo sie, ze sobie moge...

    j.

  • 107. Data: 2005-01-03 17:20:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    [...]

    > teleportuja? troche czasu minie zanim przyniosa nakaz, w tym czasie
    > wyprosisz Panow z mieszkania
    > i zrobisz co trzeba.

    I sam sobie odpowiedziales... Mozliwosc zatarcia sladow jest podstawa
    do dokonanie przeszukania na podstawie legitymacji wlasnie ;P

    j.

  • 108. Data: 2005-01-03 17:22:42
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a)
    w news'ie: news:crbnr5$b3l$1@inews.gazeta.pl

    > kazda z uczelni ktora korzysta z tego programu ma podpisana umowe.

    Hehe, nadal jaja sobie robisz.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Kupiem musk - Lech W."

  • 109. Data: 2005-01-03 18:06:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hehe, nadal jaja sobie robisz.

    moge Ci screen z strony pokazac z ktorej pobieram soft.
    Legalnie, rejestrujac sie. (oczywiscie kazdy student obiety programem
    ma haslo i login)

    http://cpp.g5.pl/zakupy.jpg

    P.

  • 110. Data: 2005-01-03 18:14:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Znasz chociaz jeden przypadek kiedy Policja przeszukala mieszkanie
    > na tak zwana legitymacje, znajdujac jakis nielegalny przedmiot i
    > potem nie dostarczyla nakazu?

    naprawde szczerze mnie to wali, to ze policja nie przesterezga prawa ktore
    dla niej zostalo stworzone nie znaczy ze ja mam sie temu podporzadkowywac.

    a teraz bys wpuscil?

    P.