  • 141. Data: 2019-02-17 20:24:52
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 15:06:08 +0100, Shrek napisał(a):

    > A policjanci to jakoś słyną z inteligencji?

    Ale nie wolno mowic do policjanta "ty glupku" :-P

    Poza tym jak mowic, skoro wybralismy najlepszych ? :-)

    No i co zrobisz, jak zmadrzeja ?

    > Dobra - to niech dostają medianę +25% ale bez wcześniejszej emerytury -
    > kulsony na pewno cię poprą;)

    Pewnie tak ... o ile bedzie zakaz zwalniania funkcjonariusza :-)

    Tylko czy my chcemy miec w policji "staruszkow".

    J.

  • 142. Data: 2019-02-17 20:34:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 20:24, J.F. pisze:

    > Ale nie wolno mowic do policjanta "ty glupku" :-P

    Do polityka też nie wolno mówic ty oszuście.

    > Poza tym jak mowic, skoro wybralismy najlepszych ? :-)

    A to po IQ ich wybierali. Polityków też wybraliśmy ponoć najlepszych,
    ale wyciąganie z tego wniosku, że są na przykład uczciwsi niż ogół
    społeczeństwa jest obarczone grubym błędem systemowym;)

    > Pewnie tak ... o ile bedzie zakaz zwalniania funkcjonariusza :-)

    Żartujesz? Jedynym sensem istienia policjanta jest spokojne doczekanie
    emerytury. Droga do tego wiedzie przez zadowolenie przełożonego a więc
    włazidupstwie i/lub wyrabianiu statystyki. A ty chcesz mu ten cel
    odebrać i myślisz, że go poprze?

    > Tylko czy my chcemy miec w policji "staruszkow".

    Pierdolernie o szopenie - a staruszków kierowców, pilotów, kasierów,
    maszynistów, kanarów, kontrolerów lotniczych, projektantów, budowlańców
    chcesz? A może wszystkich polityków wysłać na wcześniejszą emeryturę?

    Shrek

  • 143. Data: 2019-02-17 20:54:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 14:24:11 +0100, Shrek napisał(a):

    > Wydaje mi się, ze osobiste zaangażowanie ziobry świadczy o tym, że do
    > przypadkowości jej daleko.

    Jesli to prawda co mowili, to kamery zalozyl kontrwywiad.
    Zobaczyli co zobaczyli i przekazali do CBA, bo akurat powstala.

    I gdzies tam pozniej sie Ziobro dowiedziak i wlaczyl ... albo kazal
    raportowac o wszystkich lekarskich sprawach.

    Miroslaw G raczej nie mial z jego ojcem nic wspolnego ...

    > Jak już pisałem - rzeczywiście - wśród lekarzy mimochodem mogli wpłynąć
    > na spadek korupcji. Natomiast z pewnością wpłynęli na stan polskiej
    > transplantologii.

    Mowisz ?
    Lekarze wyemigrowali czy organow zabraklo ?
    A moze lekarze przestali przeszczepiac ze strachu ?

    > O tym właśnie piszę.

    " a po prostu zmiana mentalności ludzi i co za
    tym idzie akceptacji społecznej lub jej braku dla pewnych zachowań."

    IMO to tu sie wiele nie zmienilo - ze cie ktos wpusci, to kwestia
    kultury a nie braku akceptacji.

    Co widze, to pewien spadek akceptacji dla jazdy po pijaku - propaganda
    telewizji, policji i kosciola robia swoje :-)

    > Realnie to wtedy kiedy zaczną masowo odrzucać na przeglądach., albo
    > ściągać z drogi. Znasz kogoś, kto ma wycięty - ja tak? Jak na przyszłą
    > wiosne dalej będzie miał wycięty i jeżdził po drogach publicznych to
    > znaczy, ze realnie nic się nie zmieniło.

    > Jak więcej niż 100 to ok;)

    100 nie opisza, bo to juz sie zrobi nudne :-)

    > Bez jaj;)

    Taki byl projekt. Projekt wycofano, ale kto wie co wprowadza.

    Choc cos slysze, ze cofania licznikow mieli zabronic i tez sie chyba
    wycofali.
    Ale czy to nie byla wina Tuska ? :-)

    J.

  • 144. Data: 2019-02-17 21:09:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 20:54, J.F. pisze:

    > Jesli to prawda co mowili, to kamery zalozyl kontrwywiad.

    A czemu kontrwywiad miałby się tym zajmować?

    > Miroslaw G raczej nie mial z jego ojcem nic wspolnego ...

    Miał - był lekarzem - wystarczyło, zeby zero miał na tym punkcie
    obsesję. A miał - i dalej ma.

    > Mowisz ?
    > A moze lekarze przestali przeszczepiac ze strachu ?

    Pamiętasz "ten pan już nikogo nie zabije"? No a organy pobiera się od
    ludzi technicznie rzecz biorąc... powiedzmy że oddychającyc, a często
    wykazujących odruchy. No i na stanowisku ministra niesprawiedliwości
    masz człowieka z obsesją na punkcie lekarzy, rząd urządza publiczne
    wyprowadzenia ze szpitali w kajdankach. Tak - bali się.

    > Co widze, to pewien spadek akceptacji dla jazdy po pijaku - propaganda
    > telewizji, policji i kosciola robia swoje :-)

    Ja wręcz przeciwnie - ludzie zaczeli oglądać mapki i widzą, że w
    cywilizowanej Europie jest 0,5 promila a 0,2 czy zerow to postsowieci i
    Skandynawia.

    > 100 nie opisza, bo to juz sie zrobi nudne :-)

    100 nie opiszą, bo w skali kraju będzie tego pewnie coś koło 100;)

    > Taki byl projekt. Projekt wycofano, ale kto wie co wprowadza.

    Politycy dużo projektów mają. Coś mi mówi, że za rok wisisz flaszkę.
    Przy okazji sprostuje - ten kolo co ma wycięty to katalizator, nie
    filtr, ale na jedno wychodzi.

    Shrek

  • 145. Data: 2019-02-17 21:10:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 19:56, Animka pisze:

    > Wyobrażasz sobie 35 letniego staruszka na emeryturze? Ja nie.

    emeryturka przysługuje po 25 latach warowania, więc według animki psy
    zaczynają warowanie w wieku 10 lat:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 146. Data: 2019-02-17 21:14:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 21:09, Szrek pisze:
    > Ja wręcz przeciwnie - ludzie zaczeli oglądać mapki i widzą, że w
    > cywilizowanej Europie jest 0,5 promila a 0,2 czy zerow to postsowieci i
    > Skandynawia.

    zabawny ten szrek uważa kraje skandynawskie za niecywilizowane, pominę
    milczeniem jego skandaliczne określenie krajów postsowieckich, wiadomo
    szrek to półgłowek:)
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 147. Data: 2019-02-17 21:44:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 21:09:19 +0100, Shrek napisał(a):

    > A czemu kontrwywiad miałby się tym zajmować?

    Bo to byl szpital MSWiA

    Chyba ze
    http://wyborcza.pl/1,76842,13114855,Ostatnie_slowo_d
    oktora_G_____Mielismy_w_szpitalu_swojego.html

    "Dr G. na to: - Przez trzy miesiące pod drzwiami mego gabinetu wśród
    pacjentów siedzieli agenci CBA. W środku pracowała kamera kontrwywiadu
    wojskowego [jesienią 2006 r. CBA nie miała jeszcze własnego sprzętu do
    tajnych nagrań i podsłuchów, więc go wypożyczyła od Służby
    Kontrwywiadu Wojskowego]. Wystarczyło zrobić 10 kroków, wejść i
    sprawdzić, czy ktoś zostawia kopertę z pieniędzmi. Nikt nie wszedł."

    Wiec kamera i z kontrwywiadu i nie z kontrwywiadu.
    A moze i w pelni z kontrwywiadu, jesli zamowili kamere z instalacja i
    obsluga :-)

    Ale jedna koperta sie jednak nagrala.

    > Miał - był lekarzem - wystarczyło, zeby zero miał na tym punkcie
    > obsesję. A miał - i dalej ma.

    Chyba jakas slaba.

    Ale jesli mial obsesje na punkcie lapownictwa wsrod lekarzy ... to
    chyba dobrze ?

> [...]
    > masz człowieka z obsesją na punkcie lekarzy, rząd urządza publiczne
    > wyprowadzenia ze szpitali w kajdankach. Tak - bali się.

    Ale spadla ilosc przeszczepow ?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawa_Miros%C5%82awa_
    G.

    tu jest opisana sprawa jakiegos pacjenta - ale raczej biorcy niz
    dawcy.

    A dawcy ... moze i dobrze, ze sie lekarze jakos boja, bo strach
    pomyslec co by bylo, gdyby mieli jakis zarobek na organach.
    Albo co by bylo, gdyby karetki mogly sprzedawac ludzi za 400 tys $ a
    nie 4000 zl ...

    > Ja wręcz przeciwnie - ludzie zaczeli oglądać mapki i widzą, że w
    > cywilizowanej Europie jest 0,5 promila a 0,2 czy zerow to postsowieci i
    > Skandynawia.

    Ale jednak jak wezmiesz 10 ludzi i pokazesz pijanego kierowce, to
    kilku bedzie szczerze oburzonych.

    > 100 nie opiszą, bo w skali kraju będzie tego pewnie coś koło 100;)

    Po 5-tym straca zainteresowanie.

    > Politycy dużo projektów mają. Coś mi mówi, że za rok wisisz flaszkę.
    > Przy okazji sprostuje - ten kolo co ma wycięty to katalizator, nie
    > filtr, ale na jedno wychodzi.

    Projekt byl na filtr, nie na katalizator :-)
    Filtr kaza sprawdzac, a katalizatora nie :-)

    J.

  • 148. Data: 2019-02-17 21:49:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 20:34:51 +0100, Shrek napisał(a):

    > Do polityka też nie wolno mówic ty oszuście.

    Hm, czy do polityka nie wolno ... kto sie tu dobrze zna na prawie? :-)

> [...]
    > emerytury. Droga do tego wiedzie przez zadowolenie przełożonego a więc
    > włazidupstwie i/lub wyrabianiu statystyki. A ty chcesz mu ten cel

    A myslisz, ze on z tego wlazidupstwa zadowolony ?

    > Pierdolernie o szopenie - a staruszków kierowców, pilotów, kasierów,
    > maszynistów, kanarów, kontrolerów lotniczych, projektantów, budowlańców
    > chcesz? A może wszystkich polityków wysłać na wcześniejszą emeryturę?

    Sedziow wyslac :-P

    Ale policjanci maja lapac zlodziei, to powinni byc szybcy i sprawni

    J.

  • 149. Data: 2019-02-17 22:15:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 21:44, J.F. pisze:

    > Bo to byl szpital MSWiA

    No i co z tego?

    > Wiec kamera i z kontrwywiadu i nie z kontrwywiadu.

    Kiepskie tłumaczenie - wcześniej było, że kontrwywiad go przypadkiem nagrał.

    > Chyba jakas slaba.

    Taa. Słaba. Słabość zera do lekarzy jest powszechnie znanym faktem.

    > Ale jesli mial obsesje na punkcie lapownictwa wsrod lekarzy ... to
    > chyba dobrze ?

    Zależy. Ale raczej nie. Ogólnie ministrowie powinni być zdrowi na umyśle
    a nie kierować resortami na podstawie własnych mniej lub bardzie
    nieuzasadnionych obsesji.

    > Ale spadla ilosc przeszczepow ?

    Ano spadła.

> [...]
    > pomyslec co by bylo, gdyby mieli jakis zarobek na organach.
    > Albo co by bylo, gdyby karetki mogly sprzedawac ludzi za 400 tys $ a

    Bez jaj - poczytaj jak to działa. Jak to sobie wyobrażasz, że wszczepią
    kolesiowi randomową na przykład wątrobę, bez sprawdzenia zgodności i
    pytania skąd ona się w zasadzie wzięła?

    > Ale jednak jak wezmiesz 10 ludzi i pokazesz pijanego kierowce, to
    > kilku bedzie szczerze oburzonych.

    Zawsze było. Ale teraz jak weźmiesz takiego co miał 0,25 to kilku
    przytomnie zauważy, że za Odrą by mu szerokiej drogi życzyli.

    > Po 5-tym straca zainteresowanie.

    Czyli w ten sposób flaszki nie ugrasz. Próbuj dalej;)

    Dobra, dobra - za rok się przypomne;)

    Shrek

  • 150. Data: 2019-02-17 22:19:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 21:49, J.F. pisze:

    > A myslisz, ze on z tego wlazidupstwa zadowolony ?

    Oczywiście. W końcu ma z tego emeryturę po 25 (a do niedawna 15) latach
    warowania.

    Jeszcze raz - zaproponuj medianę +25%, ale bez przywilejów emerytalnich
    i słuchaj kwiku kulsonów za trzy, dwa, jeden...

    > Ale policjanci maja lapac zlodziei, to powinni byc szybcy i sprawni

    To dlaczego nie są? Budowlańcy też powinni. I co z tego? Są i bez
    specjalnej emerytury z ministerstwa infrastruktury. Ba... w
    przeciwieństwie do policjantów rzeczywiście mają kondycję odpowiednią do
    potrzeb.

    Shrek.