    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Policja z kamerami
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <q46u4o$jhl$3@node2.news.atman.pl>
    <5c66feaf$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <q46vq9$lkp$1@node2.news.atman.pl>
    <135g2gohtoyxp.o1ci5ue4bp5v$.dlg@40tude.net>
    <q48e2u$cq7$3@node1.news.atman.pl>
    <12ht2i0htdbim$.rq3xzwhrt7qh$.dlg@40tude.net>
    <q4bi4l$7o6$4@node1.news.atman.pl>
    <f...@4...net>
    <q4bk2l$7o6$6@node1.news.atman.pl>
    <1m329di90t4oa$.bgiuk02b4eis$.dlg@40tude.net>
    <q4bn9q$7o6$9@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 17 Feb 2019 20:54:38 +0100

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 14:24:11 +0100, Shrek napisał(a):

    > Wydaje mi się, ze osobiste zaangażowanie ziobry świadczy o tym, że do
    > przypadkowości jej daleko.

    Jesli to prawda co mowili, to kamery zalozyl kontrwywiad.
    Zobaczyli co zobaczyli i przekazali do CBA, bo akurat powstala.

    I gdzies tam pozniej sie Ziobro dowiedziak i wlaczyl ... albo kazal
    raportowac o wszystkich lekarskich sprawach.

    Miroslaw G raczej nie mial z jego ojcem nic wspolnego ...

    > Jak już pisałem - rzeczywiście - wśród lekarzy mimochodem mogli wpłynąć
    > na spadek korupcji. Natomiast z pewnością wpłynęli na stan polskiej
    > transplantologii.

    Mowisz ?
    Lekarze wyemigrowali czy organow zabraklo ?
    A moze lekarze przestali przeszczepiac ze strachu ?

    > O tym właśnie piszę.

    " a po prostu zmiana mentalności ludzi i co za
    tym idzie akceptacji społecznej lub jej braku dla pewnych zachowań."

    IMO to tu sie wiele nie zmienilo - ze cie ktos wpusci, to kwestia
    kultury a nie braku akceptacji.

    Co widze, to pewien spadek akceptacji dla jazdy po pijaku - propaganda
    telewizji, policji i kosciola robia swoje :-)

    > Realnie to wtedy kiedy zaczną masowo odrzucać na przeglądach., albo
    > ściągać z drogi. Znasz kogoś, kto ma wycięty - ja tak? Jak na przyszłą
    > wiosne dalej będzie miał wycięty i jeżdził po drogach publicznych to
    > znaczy, ze realnie nic się nie zmieniło.

    > Jak więcej niż 100 to ok;)

    100 nie opisza, bo to juz sie zrobi nudne :-)

    > Bez jaj;)

    Taki byl projekt. Projekt wycofano, ale kto wie co wprowadza.

    Choc cos slysze, ze cofania licznikow mieli zabronic i tez sie chyba
    wycofali.
    Ale czy to nie byla wina Tuska ? :-)

    J.