  • 91. Data: 2019-02-15 15:50:03
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 14:39, J.F. pisze:
    > Tylko ... co na to KK, biorac pod uwage, ze to jednak prywatna Fundacja,
    > a dzialanie raczej nie moze byc zakwalifikowane jako "na szkode Fundacji"

    od czasu kazusu Krauze i Prokomu, nie ma czegoś takiego jak działanie na
    szkodę własnej spółki, artykuły 196 KK oraz 586-595 KSH są martwe:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 92. Data: 2019-02-15 15:51:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 15:50, u2 pisze:

    > od czasu kazusu Krauze i Prokomu, nie ma czegoś takiego jak działanie na
    > szkodę własnej spółki, artykuły 196 KK oraz 586-595 KSH są martwe:)

    296 KK

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 93. Data: 2019-02-15 16:10:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >od czasu kazusu Krauze i Prokomu, nie ma czegoś takiego jak działanie
    >na szkodę własnej spółki, artykuły 196 KK oraz 586-595 KSH są
    >martwe:)

    Teraz mamy czas Getbacku, wczesniej byl czas SK Banku, wiec moze sie
    okazac, ze nie taki martwy.

    No i teraz mamy czas Kaczynskiego i Ziobry, i duzo panstwowych
    spolek - wlasnie masz przyklad Bartlomieja M. i jeszcze paru osob.

    Ale wracajac do meritum - jesli ktos z zarzadu bierze koperte za
    przepchniecie niekorzystnej dla spolki umowy, to sprawa wydaje sie
    jasna.

    Jesli jednak Kaczynski chce drapacza chmur, to podpisanie uchwaly w
    sprawie zaciagniecia kredytu na budowe, nie wydaje sie niczym
    szkodliwym.

    No chyba, ze w efekcie spolka zbankrutuje ... ale to wiadomo - winny
    bedzie oszust Austryjak, ktory obiecywal ze zbuduje i utrzyma z
    zyskiem,
    i Kujda, ktora/y z nim umowe podpisal :-)

    No chyba, ze zadnej umowy nie podpisal, bo jakies rozne informacje
    padaja.

    Zaraz ... a ten kredyt to w euro, franku czy zlotowce ? :-)

    J.

  • 94. Data: 2019-02-15 17:00:38
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 16:10, J.F. pisze:
    > Teraz mamy czas Getbacku, wczesniej byl czas SK Banku, wiec moze sie
    > okazac, ze nie taki martwy.

    Amber Gold również, ale we wszystkich przypadkach pieniądze wyparowały,
    tropy wiodą w przypadku Amber Gold do Niemiec:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 95. Data: 2019-02-15 17:15:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Amber Gold również, ale we wszystkich przypadkach pieniądze
    >wyparowały, tropy wiodą w przypadku Amber Gold do Niemiec:)

    ale prokurator oskarza o oszustwo klientow, czy dzialanie na szkode
    spolki ? :-)

    J.

  • 96. Data: 2019-02-15 17:35:06
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-15 o 14:39, J.F. pisze:

    > Widac Baker itd lepiej sie znaja na prawie od pana B.

    Bo to kancelaria prawna?

    Nie rozumiem co chciałeś przekazać pisząc taką uwagę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 97. Data: 2019-02-15 17:35:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 17:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > ale prokurator oskarza o oszustwo klientow, czy dzialanie na szkode
    > spolki ? :-)

    na razie twórca Amber Gold wygrał jeden proces, teraz zapewne wygra
    kolejny o przydługie przetrzymywanie w areszcie, siedzi już ładnych parę
    latek:)

    btw a pieniędzy klientów (w gwarze gangsterskiej frajerów) ani widu, ani
    słychu:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 98. Data: 2019-02-15 17:57:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Bo to kancelaria prawna?
    >Nie rozumiem co chciałeś przekazać pisząc taką uwagę.

    Ze w odroznieniu od pana B. zaczeli od uregulowania spraw formalnych.

    Tu w koncu o duze pieniadze chodzi, wiec warto miec wszystko na pismie

    J.

  • 99. Data: 2019-02-15 18:21:58
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-15 o 17:57, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ze w odroznieniu od pana B. zaczeli od uregulowania spraw formalnych.
    >
    > Tu w koncu o duze pieniadze chodzi, wiec warto miec wszystko na pismie ...

    Nie po to właśnie płaci się kancelariom prawnym?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 100. Data: 2019-02-15 18:39:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 09:57, J.F. pisze:

    > Sedzia akurat zarabia dwie srednie krajowe ... i wiecej.
    > Prokurator tez.

    I słusznie. Natomiast jak szeregowy kulson zacznie zarabiać 0,7 pensji
    sędziego, to będzie coś nie tak - prawda;)

    Shrek