  • 121. Data: 2019-02-16 13:59:02
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-02-19 o 02:01, J.F. pisze:

    > To jest NY state, a nawet NY City.
    > Drogie miasto, to i policjanci wiecej zarabiaja :-)

    W latach 90-tych z opowiadań jednego policjanta wynikało, że policjant w
    Nowym Jorku zarabiał 4 razy więcej, niż w Mayami, a i tak realnie było
    to mniej, bo ceny były podobno 8 razy wyższe.

  • 122. Data: 2019-02-16 14:02:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-02-19 o 08:17, Shrek pisze:
    ...przecież Robert wierzy
    > w te bzdury które pisze, mimo że wszyscy mu tłumaczą że utrwala
    > stereotyp idioty milicjanta z dowcipów. A przecież wcale idiotą nie
    > jest, bo na sąsiednich grupach w innych tematach pisze całkiem rozsądnie
    > i miło go poczytać.

    To,że Ty nie ogarniasz czegoś, nie oznacza, że to bzdury.

  • 123. Data: 2019-02-16 14:29:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > W latach 90-tych z opowiadań jednego policjanta wynikało, że policjant w
    > Nowym Jorku zarabiał 4 razy więcej, niż w Mayami, a i tak realnie było
    > to mniej, bo ceny były podobno 8 razy wyższe.

    tak w bo Mayami żyli Mayowie i u nich wszystko było tanie:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 124. Data: 2019-02-16 18:08:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To,że Ty nie ogarniasz czegoś, nie oznacza, że to bzdury.

    No widzisz Marcin - Robert naprawdę w to wierzy;)

    Shrek

  • 125. Data: 2019-02-17 12:35:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2019 13:59:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W latach 90-tych z opowiadań jednego policjanta wynikało, że policjant w
    > Nowym Jorku zarabiał 4 razy więcej, niż w Mayami, a i tak realnie było
    > to mniej, bo ceny były podobno 8 razy wyższe.

    Tak mi sie wydaje, ze Maiami tez bedzie drogie.
    Ale emeryci ponoc lubia Floryde - tanio, cieplo ...

    J.

  • 126. Data: 2019-02-17 12:40:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2019 08:28:31 +0100, Shrek napisał(a):

    > Wydziału wewnętrznego, dyktafonu w komórce (były już?). Przecież nie
    > późniejszego CBA - cba się nie zajmuje tym, że ktoś włożył stówkę do
    > dowodu w czasie kontroli.

    Dlatego nie wiaze tego z rokiem powstania CBA - chodzi o ogolny
    klimat. Media naglasniajace walke z łapownictwem, ilosc kontroli tego
    wydzialu wewnetrznego, paru skazanych policjantow ...

    > Nie trzeba - w szczegóły nie będę wchodził i podkreślam, że swoje
    > stanowisko w tej kwestii oparte na zupełnie fikcyjnej sytuacji, która
    > absolutnie nie ma żadnego związku z moją osobą;)

    I sie nie bal, ze prowokacja ?

    Bo z drugiej strony pisali no ze policja sie ustawila z kamera, a po
    pewnym czasie skontrolowali ksiazki stacji, kogo tam dzis
    skontrolowal.

    J.

  • 127. Data: 2019-02-17 12:44:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2019 08:17:17 +0100, Shrek napisał(a):

    > I dochodzimy do sedna. Kulsony nie są klusonami dlatego, że za mało
    > zarabiają. Zarabiają dobrze,

    Tylko wiesz - jak doliczasz emeryture, to zarabiaja tak sobie.
    Dobrze bedzie za 25 lat.

    > a są kulsonami, bo taki profil
    > funkcjonariusza jest preferowany już przy naborze, a potem utrwalany na
    > szkółce i dalej wymuszany przez przełożonych.

    A jakie sa zarobki przez pare lat po szkolce ?

    > Po jakimś czasie zaczynają wierzyć w to co robią

    Albo przestaja - robia dalej, ale juz bez przekonania, byle do
    emerytury :-)

    J.

  • 128. Data: 2019-02-17 12:51:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2019 02:11:52 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    [...]
    > A wiadomo jak bardzo więcej?

    No widziales
    state
    The average Police Patrol Officer salary in New York is $56,790 as of
    January 31, 2019, but the range typically falls between $53,030 and
    $61,865

    City
    https://www1.salary.com/NY/New%20York/police-officer
    -salary.html
    The average Police Patrol Officer salary in New York, NY is $65,899 as
    of January 31, 2019, but the range typically falls between $61,536 and
    $71,789

    A z pierwszego
    Salary after 5 1/2 years: $85,292.
    Including holiday pay, longevity pay, uniform allowance, night
    differential and overtime, police officers may potentially earn over
    $100,000 per year.

    No ale to reklamowka pracodawcy

    Plus Additional Benefits

    J.

  • 129. Data: 2019-02-17 12:56:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 12:40, J.F. pisze:

    > Dlatego nie wiaze tego z rokiem powstania CBA - chodzi o ogolny
    > klimat. Media naglasniajace walke z łapownictwem, ilosc kontroli tego
    > wydzialu wewnetrznego, paru skazanych policjantow ...

    Pisałeś wczesniej o powołaniu CBA w kontekście zasługi kaczyńskich. Ja
    tu widze po prostu skutek wejścia do unii, co skutkowało chociażby
    dostosowaniem naszego prawodawstwa i że tak powiem "przenikaniem"
    wzorców z zachodu. Zasługi kaczyńskich w tym nie widzę, choćby dlatego,
    że się to czasowo nie spina.

    > I sie nie bal, ze prowokacja ?

    Się tak dopytaujesz - przecież piszę, że sytuacja fikcyjna i mnie tam
    nie było. Widocznie się nie bał;)

    > Bo z drugiej strony pisali no ze policja sie ustawila z kamera, a po
    > pewnym czasie skontrolowali ksiazki stacji, kogo tam dzis
    > skontrolowal.

    No i sam widzisz, że nic by mu nie dało czy by mnie znał czy nie.
    Zresztą nie bój żaby - kaczyński brzydzi się kombinatorstwem (co z
    resztą widać po taśmach - bez sądu nic nie zapłaci;) ale może na to
    przymknąć oko, jakby mu to zwalczanie kombinatorstwa zaczęło bokiem w
    wyborach wychodzić. Dlatego niezależnie od tego co mówi śmieci będą
    segregowane na te do lasu i te do pieca, filtry będą wycinane, a
    samochody będą przechodzić przeglądy, bo tak sobie życzą jego wyborcy.
    Chyba, ze będzie już taka dyktatura, że wybory będzie się fałszowało bez
    krępacji, albo będzie bez wyborów.

    Shrek

  • 130. Data: 2019-02-17 13:05:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 12:44, J.F. pisze:

    > Tylko wiesz - jak doliczasz emeryture, to zarabiaja tak sobie.

    Nie powiedziałbym - powyżej mediany, stopien zastąpienia 60% po 25
    latach. To jest znacznie lepiej niż przeciętnie.

    > A jakie sa zarobki przez pare lat po szkolce ?

    Proszę:

    http://www.info.policja.pl/inf/organizacja/zarobki-p
    olicjantow/164134,Zarobki-policjantow-2018-r.html

    2 grupa zaszeregowania 3024 netto. To jest odpowiednik 4246 brutto,
    czyli prawie dokładnie mediana. Z tym, że cały czas pamiętaj o 20 latach
    emerytury gratis.

    > Albo przestaja - robia dalej, ale juz bez przekonania, byle do
    > emerytury :-)

    Robert wydaje się być zaangażowany w swoje poglądy. Na tym polega
    problem, że spora część policjantów to prawdziwe true kulsony.

    Shrek