  • 101. Data: 2021-08-12 18:38:14
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A powinni. Jak mam do wyboru niewiedział/kłamał, to w przypadku
    > rzecznika odpowiedź wydaje się naturalna - on jest o widzenia i
    > kłamania. No chyba że rzecznik niekompetentny.

    IMHO Kompetentny rzecznik rzadko jest od tego by dać się złapać na
    "mijaniu się z prawdą" *a już szczególnie szybko*. Profesjonalny
    rzecznik (jak tylko się da) mówi prawdę, niemal tylko prawdę i
    niecałą prawdę :-)

    --
    A. Filip

  • 102. Data: 2021-08-12 18:42:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 18:38, A. Filip pisze:

> [...]
    > "mijaniu się z prawdą" *a już szczególnie szybko*. Profesjonalny
    > rzecznik (jak tylko się da) mówi prawdę, niemal tylko prawdę i

    Czyli kłamie, tylko tak żeby ciezko go było złapać i w razie czego mógł
    się tłumaczyć, że jednak powiedział prawdę.

    Mówię, że wcale bym się nie zdziwił, gdyby on powiedział prawdę - po
    dwóch godzinach "szpital" poinformował o zgonie, bo przywieźli im tam
    gościa w worku na patomorfologię w celu wykonania sekcji. Jest "szpital"
    jest, przywieźli? Przywieźli. Umarł w szpiatalu? Nie no kochani przecież
    ja nigdy tak nie powiedziałem - powiedziałem że po dwóch godzinach
    szpital...

    --
    Shrek

  • 103. Data: 2021-08-12 18:45:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 17:15:29 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Może to nie była karetka systemowa wezwana do zdarzenia. Po drogach
    > jeździ amsa karetek prywatnych świadczących usługi.

    I o 5 rano przejezdzala kolo policjantow i sie zatrzymala aby
    sprawdzic czy przypadkiem nie potrzebuja pomocy medycznej.

    > Może ratownik
    > został, by w razie pogorszenia się stanu pomóc, a kierowca pojechał
    > dokończyć transport, bo miał chodzącego pacjenta?

    No, moze i mialoby to jakis sens, tylko po co, skoro policjanci
    wezwali karetke ... "systemową" ?

    > Ale to tylko mój
    > domysł. Może ratownik mieszkał niedaleko i tak chciał iść do domu. Jedno
    > jest pewne - to nie karetka systemowa, która zabrała pacjenta do szpitala.

    Nie wiem po cyzm to poznajesz.

    > Karetka systemowa wezwana do tego pacjenta stanęłaby za radiowozem, albo
    > tu, gdzie zatrzymuje się chwilę później kolejny radiowóz.

    radiowoz sie zatrzymal wczesniej, wiec tu nie mogla.

    > Ale jakby powiedzieli, ze nie żyje, to po co by został? Nie dość sie w
    > robocie na zwłoki napatrzył i chciał jeszcze sobie popatrzyć?

    Moze jednak musieli zostac, aby przewiezc do szpitala?

    > Niestety, Google nie wierzy, że po 20 latach posiadania konta jestem
    > pełnoletni :-) Nie odniosę się.

    Musisz sie bardziej postarac :-)

    > Może się miotał i walił głowa po kratach, więc wówczas się oszołoma

    Prawdpodobne.

    > wyjmuje, żeby sobie krzywdy nie zrobił. Czeka się na kask
    > zabezpieczający, albo wzywa karetkę, by mu coś na uspokojenie dali.
    >
    > O właśnie - przyszło mi do głowy - może załoga dała ofierze coś na
    > uspokojenie, co po połączeniu z tym, co sam zażył spowodowało zejście.
    > Ale to też jakaś tam teoryjka, a nie jakakolwiek wiedza. Tu naprawdę
    > rozwiązań może być masa.

    Bylaby to zgrabna teoryjka, tylko jakos sprzeczna z wersja ratownikow.

    No i jakos nie widac, aby przystepowali do zastrzyku.

    J.

  • 104. Data: 2021-08-12 18:52:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 16:38:40 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > One są od udzielania informacji stosownie do ustawy. Dziennikarze
    > szukają sensacji, a nie prawdy. Cokolwiek byś im nie powiedział, to
    > poprzekręcają to po swojemu. Oczywiście są wyjątki, ale te wyjątki są
    > bardzo rzadkie. Problemem jest walka o klikanie. Jakby napisali - nie
    > twierdzę że tak jest - że gość pod wpływem wszczął awanturę, policjanci
    > go obezwładnili, ale później zmarł i nie wiadomo, z jakiego powodu, to
    > by ludzie pokiwali głowami i nie klikali tam co chwilę, co nowego ustalono.

    I byloby to tlumaczenie godne rzecznika, na szczescie TVN opublikowal
    film z kibla.
    A kamerek przybywa, a koledzy jakos o tym zapominaja ...

    > A jak bedzie silniejszy od policjantów?

    A to juz problem policjantow.
    Sanitariusze nie sa od bicia pacjentow :-P

    > Są kaftany bezpieczeństwa. Takich oszołomów przywiązuje się do łóżka.

    Karetka przywiozla kaftan? Moze i tak, duzy nie jest.

    > Sposobów jest wiele. Kajdanki zdjęto mu zapewne już podczas akcji
    > ratunkowej pod radiowozem.

    No chyba, ze zadnej akcji nie bylo.

    Sposobow jest wiele, ale co na to koledzy ?
    https://dolnoslaska.policja.gov.pl/wr1/aktualnosci/b
    iezace-inf/46031,Przebieg-interwencji-po-zgloszeniu-
    o-agresywnie-zachowujacym-sie-mezczyznie.html

    "Mężczyzna został przekazany w ręce medyków i z uwagi na jego
    zachowanie, w asyście policjantów, został przewieziony do szpitala, a
    następnie trafił na SOR. Po około 2 godzinach od przewiezienia do
    szpitala, dyżurny KPP w Lubinie został powiadomiony, że mężczyzna
    zmarł."

    No popatrz - w asyscie policjantow, a po co, przeciez nie ma takiego
    zwyczaju?

    No i kto tu klamie, policja, czy szpital, czy nikt, bo trafil na SOR
    ... martwy.

    J.

  • 105. Data: 2021-08-12 19:07:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 16:28:51 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ja słyszałem, ze mają umowę z GROM-em. A Ci w Gdańsku z FORMOZĄ i
    > dlatego potem muszą wodę wycierać z kafelek, bo na płetwach wnoszą.

    Z tym Gromem z Nowego Sącza?

    Ale tych gromow to chyba duzo
    http://www.ochronaforum.eu/viewtopic.php?t=2919&star
    t=10

    > Znajdź mi przepis, ze ŚPB stosuje się tylko do zatrzymanych? Na meczu -
    > przykładowo - jak się ostrzeliwuje kretynów zwanych kibicami z broni
    > gładkolufowej, to wcześniej zamyka się stadion i przekształca w
    > Pomieszczenia dla osób zatrzymanych?

    No, dobry przyklad.
    Ale lepszy bylby z zacytowaniem podstawy prawnej, i analiza prawna.

    A przed przystapieniem do "czynnosci" policjant nie powinien sie
    przedstawic, podac powodu, itp ?

    > Ale po co? Ci, co mają wiedzieć, wiedzą. Dziennikarzom nie zależy na
    > prawdzie, tylko na wejściach na ich stronę.

    To niech im rzecznik zamknie mordy prawdą i filmem ...

    > I dziwisz się, że nikt takich rewelacji poważnie nie traktuje?

    A wyjasniono juz kto tam poslance gazem po oczach dal,
    po cywilu demonstrantki palowal itp?

    A tu trup jest. I cos policjanty kręcą.

    > Możemy jeszcze wymyślić z tuzin innych mniej lub bardziej wiarygodnych
    > opowieści. tylko co to ma wspólnego z rzeczywistością. Piszesz jakiś
    > scenariusz filmu akcji i chcesz się przybliżyć do realiów?

    To ty zaczales "czy zyl w chwili zabrania".
    A tu sie okazuje, ze chwila ma pare minut ...

    J.

  • 106. Data: 2021-08-12 19:34:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kulsoństwo polskie osiąga nowy etap.
    Przez jakiś czas myślałem, że RT to jakiś nudzący się emeryt.
    Teraz widzę, że został tu służbowo oddelegowany.

    -----
    > Masz pewność, że wcześniej ktoś z rodziny mu nie przywalił i chęć dokonania
    oględzin zwłok nie wynika z tego, czy chcą zobaczyć

  • 107. Data: 2021-08-12 19:56:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 19:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kulsoństwo polskie osiąga nowy etap.
    > Przez jakiś czas myślałem, że RT to jakiś nudzący się emeryt.
    > Teraz widzę, że został tu służbowo oddelegowany.

    Służbowo to nie, bo raczej chluby służbie nie przynosi. On po prostu
    pisze co myśli.

    PS - ja też przez chwilę myślałem, że ktoś sobie z netu bogu ducha
    winnego policjanta wygooglał i zaczął się pod niego podszywać. Ale potem
    poznałem policjantów w realu i uznałem, że w zasadzie to on doskonale do
    wzorca pasuje...

    --
    Shrek

  • 108. Data: 2021-08-12 20:04:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 16:18:01 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Mówisz o tym facecie z plecakiem, czy jakiś innych?

    Mowie o filmach.
    Tu juz sie dwa objawily.

    J.

  • 109. Data: 2021-08-12 20:24:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 15:10:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > 997 nie łączy z policją od dobrych kilku lat.

    No to sie dodzwonila do 112, i jakos policjantow przyslali, a nie
    psychiatrow.

    Ciekawe, czy Animka zna numer po karetke psychiatryczna :-)

    > Jakbyś kiedyś był na miejscu wypadku drogowego, to poobserwuj sobie.

    Do wypadku przyjezdzaja zwykle karetki.
    A tu mowa o jakiejs psychiatrycznej.

    Ktorych ze zrozumialych wzgledow, powinno byc mniej niz tych zwyklych.

    Wiec ciekaw jestem ile by trwalo zorganizowanie karetki
    psychiatrycznej o 4 rano w Lubinie.

    W ktorym szpital psychiatryczny dopiero powstanie ?
    https://lubin.naszemiasto.pl/tak-ma-wygladac-szpital
    -psychiatryczny-w-lubinie-zdjecia/ar/c1-7528289

    J.

  • 110. Data: 2021-08-12 20:59:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 18:42:50 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > jest, przywieźli? Przywieźli. Umarł w szpiatalu? Nie no kochani przecież
    > ja nigdy tak nie powiedziałem - powiedziałem że po dwóch godzinach

    I byloby to zgrabne "przejezyczenie", tylko:
    -skoro przywiezli zwloki na sekcje, to czemu szpital informowal o
    zgonie?

    -postanowienie o sekcji prokurator wydal 9 sierpnia.

    To teraz niech sie Robert wypowie, co sie normalnie robi w przypadku
    takich podejrzanych zgonow - bo ktos niewatpliwie musi gdzies zwloki
    zawiezc, ale kto, gdzie i na jakiej podstawie ?

    Przy czym jesli dobrze widze
    https://twitter.com/piotr_borys/status/1424783319326
    199814/photo/3

    to adwokat wnioskowala o ogledziny 6, a moze 8 sierpnia,
    a prokurator sekcje przyszpieszyl.
    Celowe uniemozliwnienie, czy zbieg okolicznnosci, ot karetka sie
    trafila.

    A w postanowieniu dwa bledy widze, zwykla ludzka omylka, czy sie
    strasznie spieszyl z pismem :-)

    J.