  • 1. Data: 2002-02-05 19:37:51
    Temat: Podwyższenia alimentów
    Od: p...@i...pl (Pisar)

    Mam zasadzone alimenty w okreslonej kwocie - 250zl przy zarobkach 1300
    netto. (rozprawa byla ugodowa) i "zainteresowana" chce podwyzszyc je o
    100 % - na 500 zl.
    Moje zarobki sie nie zmienily, natomiast juz wkrotce ( data ustalona w
    USC: wniesine oplaty itp.) wstepuje w zwiazek malzenski i moje dochody
    beda dzielone na jeszcze jedna osobe, która nie pracuje.
    Czy jest to jakis argument do podania w sadzie?

    --
    kontakt prosze na priva: p...@i...pl

    dziekuje i pozdrawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-02-05 20:16:14
    Temat: Re: Podwyższenia alimentów
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pisar" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > beda dzielone na jeszcze jedna osobe, która nie pracuje.
    > Czy jest to jakis argument do podania w sadzie?

    Argument to moze i jest ... ale pytanie: jak mozna utrzymac dziecko za kwote
    250 zl, a nawet za 500 zl, jesli matka dziecka tez tyle zarabia. Skoro
    zarabiasz 1300 zl, to przynajmniej 1/3 powinienes dawac na dziecko. A jak
    chcesz sie zenic, tzn. stac Cie na to i powinienes wiecej zarabiac, a nie
    zabierac to co nalezne Twojemu dziecku.
    Pozniej bedziesz mial kolejne dzieci i znowu bedziesz obnizal alimenty ???
    To nie fair ...

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 3. Data: 2002-02-05 20:31:56
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

> [...]
    > beda dzielone na jeszcze jedna osobe, która nie pracuje.
    > Czy jest to jakis argument do podania w sadzie?

    Uprzedź atak i wnieś o obinżenie alimentów powołując się na opisana przez
    Ciebie okoliczność.

  • 4. Data: 2002-02-05 21:07:11
    Od: "Sqra" <A...@w...pl>

> [...]
    > zabierac to co nalezne Twojemu dziecku.
    > Pozniej bedziesz mial kolejne dzieci i znowu bedziesz obnizal alimenty ???

    oczywiscie to nie fair
    bez wzgledu na to ile zarabiasz powinienes oddawac na dziecko 1/3 zarobkow
    i to bez wzgledu na to ile zarabia matka
    i bez wzgledu na to ile dziecko ma lat ...
    matka ma zawsze racje
    wiec nie powinienes w ogole sie klocic tylko dac jej te 500 zl

    kobieto !
    troche opamietania !!
    nie znasz sytuacji
    nie wiesz o niej nic ,wiec nie moralizuj
    wystarczy ze 90 % spraw o alimenty jest prowadzone przez stronnicze sedziny
    paranoja

    sqra

  • 5. Data: 2002-02-05 23:09:18
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Wiec jesli od ugody nie zmienil sie poza tym w ogole stan fakrtyczny (np nie
    wzrosly potrzeby dziecka) to sad pozew oddali.

    ( data ustalona w

    No jest to wązki argument - jak najbardziej można go podnieść.

    >Skoro
    > zarabiasz 1300 zl, to przynajmniej 1/3 powinienes dawac na dziecko.

    A z którego przepisu tak wynika?

    Marcin.

  • 6. Data: 2002-02-06 01:45:14
    Od: "ewaem" <e...@i...pl>

    Użytkownik "Sqra" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    [ironicznie:]
    > matka ma zawsze racje

    [ciach...]

> [...]
    > nie znasz sytuacji
    > nie wiesz o niej nic ,wiec nie moralizuj
    > wystarczy ze 90 % spraw o alimenty jest prowadzone przez stronnicze

    Jak to policzyles?? Sa gdzies opublikowane takie dane???
    Na czym polega stronniczosc sedzin????
    Na czym polega paranoja???
    Na tym, ze facet placi 250 zl alimentow??? Zgadzam sie, dziwnie malo...
    Zostawiasz kobiete z dzieckiem do nakarmienia, ubrania, wyksztalcenia...
    Masz teraz pelen luz... spokojnie ukladasz sobie zycie z nowa panienka. I
    to wszystko za jedyne 250 zl/m-c.
    Paranoja, masz racje

    ewa

    Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty
    e...@i...pl

  • 7. Data: 2002-02-06 08:57:41
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

> [...]
    > Masz teraz pelen luz... spokojnie ukladasz sobie zycie z nowa panienka. I

    No tak, wszyscy faceci to świnie i jest to wg. Pani podstawa do zasądzenia
    świadczeń ...
    Pani chyba pomyliła grupy.

    Marcin.

  • 8. Data: 2002-02-06 09:39:16
    Od: "WB" <w...@i...pl>

    Witam - brak cytatu ponieważ znam sprawę z autopsji. Od 10 lat prowadzę
    swoistą wojnę nerwów z moją ex i muszę przyznać rację Sqra! Częstotliwość
    moich spraw dochodziła nawet do jednej na 6 m-cy, a moja ex robi wszystko by
    (tak jak sama stwierdziła ) mnie zniszczyć. Zarobki mam na tym samym
    poziomie, utrzymuję się sam, charakter mojej pracy wymaga bym posiadał taką
    "ekstrawagancję" jak telefon komurkowy itp. Na każej sprawie przedstawiam
    pełne koszta (faktyczne i prawdziwe!) mojego utrzymania i jak dotąd nie było
    przypadku by nie podwyższono mi alimentów (obecnie płacę 400 i 50 dla
    komornika - widocznie niepotrzebnie leczyłem żółtaczkę) i nie pomaga
    sędzinie nawet fakt, że miesięcznie brakuje mi do opłat ok 100 zł. Dzięki
    wspaniałemu prawu rodzinnemu od 10 lat żyję w długach i na utzrymaniu matki
    (dzięki Bogu wyrozumiałej). Obecnie "czekam" na kolejną sprawę i zastanawiam
    się czy kwota na pozwie osiągnie kolejna magiczną sumę 1000 zł. nie stać
    mnie na adwokata - jeszcze do tej pory spłacam kredyt za sprawę rozwodową i
    niestety odnoszę wrażenie, że jestem bez szans. Więc mam pytanie do Ewa_W
    jak wygląda według Pani sprawa alimentów, czy słuszna jest zasada płać i
    płacz?

  • 9. Data: 2002-02-06 09:45:50
    Od: "ewaem" <e...@i...pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości

    > No tak, wszyscy faceci to świnie i jest to wg. Pani podstawa do zasądzenia
    > świadczeń ...

    Ja to gdzies napisalam?
    Napisalam jedynie, ze 250 zl to nie sa porazajace alimenty
    > Pani chyba pomyliła grupy.

    Nie ja zaczelam tutaj te dyskusje - i jesli masz ochote ja kontunowac - to
    zapraszam na priv. Chetnie poznam inne poglady od moich:)
    I zagdzam sie calkowicie: NTG:)