  • 31. Data: 2002-02-07 14:59:55
    Temat: Re: Jak zalozyc nowa grupe pl.soc.rozwiedzeni ????
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2002 14:45:39 +0100, "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >Czy jest takie miejsce w sieci, gdzie mozna porozmawiac o problemach
    >rozwiedzionych?

    pl.soc.rodzina
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.soc.rodzina

    >Moze by zalozyc nowa grupe pl.soc.rozwiedzeni? Tylko nie wiem do kogo to
    >skierowac, jak to zrobic.

    NTG
    ->> pl.news.nowe-grupy
    Zresztą była tam ostatnio dyskusja o takiej grupie.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 32. Data: 2002-02-07 23:38:19
    Temat: Re: Podwyższeniaalimentów
    Od: a...@p...pl (ARNOLD)

    Mniej wiecej co pol roku mama musiala zakladac
    sprawe o alimenty, gdyz szalala inflacja i ceny sie zmienialy.

    Nie tylko ta inflacja uderzyla w ciebie i twoja mame lecz twojego tate tez
    jak i miliony innych.
    Jestes pewna ze tata tak sobie dobrze radzil z pieniazkami jak twoja mama
    skrupulatnie co 6 miesiecy pozywajac ex meza do podwyzszenia obowiazku
    alimentacyjnego?

    Arnold

  • 33. Data: 2002-02-08 06:50:18
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ARNOLD" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jestes pewna ze tata tak sobie dobrze radzil z pieniazkami jak twoja mama
    > skrupulatnie co 6 miesiecy pozywajac ex meza do podwyzszenia obowiazku

    Po pierwsze nie skrupulatnie co szesc miesiecy.
    Po drugie jestem pewna, ze dobrze sobie radzil. A skad to wiem? Bo stac go
    bylo na wakacje dla swojej przyjaciolki, bo stac go bylo na nowy samochod,
    bo stac go bylo na drogie, rasowe psy i na kilka jeszcze innych rzeczy.
    Pewnie myslisz, ze moja postawa jest roszczeniowa. Otoz zapewniam Cie, ze
    tylko dwa razy poprosilam ojca o pieniadze i tylko raz je otrzymalam. Za to
    ojciec sam zadeklarowal platnosc za studia (studiowalam zaocznie), ale
    zaplacil tylko za pierwszy rok (do tego z opoznieniem pol rocznym, a jak
    pewnie wiesz szkola chciala juz dostac czesne). Pewnie musialabym
    zrezygnowac ze studiow, gdyby nie pomoc ciotki, ktora zaplacila za nastepny
    semestr. Ojciec odmowil placenia, bo podniesli wysokosc czesnego (ale
    oczywiscie nawet czesci mi nie dal), za to wyslal swoje drugie dziecko na
    kolonie. Ja tam malej nie zaluje, nawet ja lubie, ale uwazam, ze moja
    edukacja byla dosc wazna.
    Uwazasz, ze takie postepowanie jest w pozadku?

    Agnieszka

  • 34. Data: 2002-02-08 07:50:19
    Od: "Sqra" <A...@w...pl>

    bede stronniczy , camski i zlosliwy ...

    rodzice rozeszli sie gdy mialem jakies 13 lat
    ojciec placil alimenty przez lat 3
    potem przestał

    po prostu nie mial z czego ...

    dziwne ze nia mam zadnych traumatycznych wspomnien z tym zwiazanych
    i dziwne ze nie uwazam goscia za skonczonego skurwysyna (tez mial rasowego
    psa bo co mial go uspic ? )

    problem lezy chyba w tym ze moja matka nie nastawiala mnie przeciwko niemu
    nie powtarzala mi codziennie jakiz to on jest zlosliwy pasqdny bo nie chce
    znaklezc sobie lepszej pracy ........

    sqra

  • 35. Data: 2002-02-08 08:20:10
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    > problem lezy chyba w tym ze moja matka nie nastawiala mnie przeciwko niemu
    > nie powtarzala mi codziennie jakiz to on jest zlosliwy pasqdny bo nie chce
    > znaklezc sobie lepszej pracy ........

    tylko, ze twoj ojciec nie mial, a moj mial i nie chcial dac. To chyba
    znaczaca roznica, prawda? A poza tym jak sie obiecuje, to trzeba dotrzymac
    slowa, a ja juz nie raz przejechalam sie na obietnicach.
    Myslisz, ze to przyjemnie patrzec, ze jedno dziecko dostaje, a drugie nie?
    Gdyby nie spostrzegawczosc drugiej zony ojca i jej wrodzona sprawiedliwosc
    nic nigdy bym od niego nie dostala, ale o ironio ona zawsze dbala nie tylko
    o swoje dzieci, ale i o nas.

    Agnieszka

  • 36. Data: 2002-02-08 08:22:02
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > ojciec placil alimenty przez lat 3
    > potem przestał
    >
    > po prostu nie mial z czego ...

    No właśnie sobie odpowiedziałeś. Natomiast ojciec Kai miał z czego (nowy
    samochód itp.), ale każda sytuacja jest inna i nie nam ją chyba oceniac.