  • 11. Data: 2015-05-26 18:13:54
    Temat: Re: Podstępny US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

    > No wiesz, US spodziewam sie, ze w papierach tonie.
    > Jesli stosowana deklaracja nie jest we wlasciwej teczce, czy co tam
    > maja, to jak maja to znalezc ?
    > Ktos ma przeszukac wszystkie papiery w urzedzie ? Mission Impossible :-)
    >
    > Z tym, ze w 2010 to juz powinni miec w komputerze wprowadzone ...
    >
    > Oczywiscie nie mowie, ze im nalezy wybaczyc, zgubili, to niech teraz
    > rozpatrza sprawe jeszcze raz z rozsadkiem (ze zwolnienie sie nalezalo to
    > widac i teraz), albo niech odpowiadaja za blednie naliczony podatek :-)
    >
    > J.

    Niekoniecznie zgubili, tylko czesc papierkow jest u jednej pani, a czesc
    papierkow jest u drugiej i panie nie widzą gdzie ie znależć.

    Jak dojdzie co do czego to sie odnajda jak trzeba bedzie.

    Po prostu jedna pani widzac braki u sibie odwaliła pisemnko.
    Niech sie podatnik martwi jak odnalezc panią u ktorej składał papierki.
    Taki ficzer i co im zrobisz.

  • 12. Data: 2015-05-26 18:57:43
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Raczej nikt nie czekał aż zgubisz,.
    > Po prostu z góry dostali prikaz, przejrzec wszystkie sprawy bo sie zaraz
    > przedawnią.
    > Ktoś o własny stołek dba.

    Liczyli na to , że zgubi, a dodatkowo, wydaje im się, że właśnie zmienił się
    system i należy gnębić odpowiednią część obywateli.
    Naiwny jesteś jeśli zakłądasz, że to pszypadek, że on trafił tam "z klucza -
    sprawdź tuż pszed upływem 5 lat."

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 13. Data: 2015-05-26 19:57:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stokrotka wrote:

> [...]
    > Naiwny jesteś jeśli zakłądasz, że to pszypadek, że on trafił tam "z
    > klucza - sprawdź tuż pszed upływem 5 lat."

    On trafił tam dokładnie na zasadzie jak poniżej

    "proszę sprawdzić sprawy ktore się przedawniają w tym roku bo muszę
    zrobić raport do ministerstwa i jak sie za duzo przedawni to o premii na
    świeta możecie zapomniec"

    I zwisa im to czy to był on czy nie i czy ma dokumenty czy nie.
    Potrzebują tylko jakiejkolwiek podkładki, żeby postawić ptaszek obok
    danej osoby.
    A ze im sie własnie coś tam zawieruszyło to teraz szukaja czegokolwiek,
    zeby miec podstawe do "nastepny prosze".
    A jak sie cos przy okazji niechcacy złapie do ukarania no to co biedne
    panie mają robić. Zamieść pod dywan się nie odważa bo nikt za drugiego
    siedziec nie ma ochoty.

  • 14. Data: 2015-05-26 20:02:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >A jak sie cos przy okazji niechcacy złapie do ukarania no to co
    >biedne panie mają robić. Zamieść pod dywan się nie odważa bo nikt za

    Gdzieniegdzie chyba jeszcze jest premia od "przypisu skladki", to moze
    i odkurzaja stare sprawy, bo to i odsetki wieksze, i mandat wiekszy

    J.

  • 15. Data: 2015-05-27 09:52:18
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 15:25:04 UTC+2 użytkownik witek napisał:
> [...]
    śmierci US przysłał do mnie, mamy i siostry wezwanie w sprawie wyjaśnienia odnośnie
    zapłaty podatku od spadku. W 2010roku stosowne deklaracje złożyliśmy i US wydał
    zaświadczenie z US odnośnie zwolnienia z tego podatku. Całe szczęście że mam
    potwierdzone przez US kopie deklaracji i zaświadczenie. Gdybym te dokumenty zagubił
    pewnie dupa blada by była.
    dopiero sobie o nas przypomniał.

    > Celowe
    > Maksymalizacja zysku.
    >

    > Przy czym to nie jest tak, ze jakbys zgubil te dokumenty, to w US by sie
    > nie odnalazły.
    > Tylko nikomu sie szukac nie chciało.

    Też stawiam na celowość takiego postepowania.

    Wystarczy sprawdzić czy to reguła w tym US.

    Gdyby byli uczciwi to już po uzyskaniu informacji o spadku
    zawiadomiliby delikwentów o należnym podatku, i to wyliczoną wysokością.

    To powinno być standardem dla wszystkich US w RP.
    Jeśli pomimo zawiadomienia delikwent nie zapłaci wówczas
    wiadomo czyja wina.

    Działanie tego US Sędzia powinien uznać za celowe, na szkodę
    obywatela i kazać naczelnikowi US ugryźć się doopę, wyrok:
    zapłata podatku bez odsetek.

    Andrzej.

  • 16. Data: 2015-05-27 14:51:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 May 2015 12:30:52 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Raczej burdel w jednostkowym przypadku, bo sensu w takim spisku nie
    ma
    > (spadkobiercy albo będą mieli dokumenty, albo nie będą mieli, ale
    będą
    > wiedzieli, że składali, więc zrobią smród w mediach, jeśli by to
    miała
    > być jakaś szersza akcja).

    Nie wiem jak jest teraz, ale 10 lat temu była to standardowa praktyka
    np. przy pcc od zakupu nieruchomości. Znajoma pracująca wtedy w us
    opowiadała, że takie były wytyczne z góry, że mają czekać do granicy
    przedawnienia, wtedy wyższe ściągali odsetki.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2015-05-27 21:36:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-05-15 o 14:51, Marek pisze:
> [...]
    > opowiadała, że takie były wytyczne z góry, że mają czekać do granicy
    > przedawnienia, wtedy wyższe ściągali odsetki.

    Coś jest na rzeczy, bo gdy kilka lat temu US się "czepił" ceny kupionej
    przeze mnie od sąsiada działki, to też czekali prawie do przedawnienia.
    Tyle, że a przeciągałem i się przedawniło.