  • 61. Data: 2005-06-27 17:37:03
    Temat: Re: "Podrobiona" legitymacja i PKP :((((
    Od: ila <o...@p...net>

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > No tu się mylisz. Zgodnie z Rozporządzeniem MI z 20.01.2005r. (Dz. U. nr 14
    > poz. 117) w przypadku, gdy pasażer posługuje się biletem ulgowym i oświadcza,
    > iż jest uprawniony do ulgi, jednakże w trakcie kontroli nie jest w stanie
    > okazać ważnego dokumentu do niej uprawniającego, przewoźnik nakłada opłatę
    > dodatkową wynoszącą 40-krotność najtańszego biletu jednorazowego normalnego
    > obowiązującego u DANEGO przewoźnika.

    A teraz pytanie: prawem ktorego kaduka towarzysz minister wprowadza kary
    u PRYWATNYCH przewoznikow?

  • 62. Data: 2005-06-27 17:58:56
    Temat: Re: Re:
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Najpierw pomysl a potem pisz. A jak nie myslisz to piszesz bzdury.

    Pfff rozwalasz mnie... Nie masz pojęcia z kim rozmawiasz, więc się nie
    osmieszaj bo Ci wstydu narobię.

    pdr
    Olo

  • 63. Data: 2005-06-27 18:01:16
    Temat: Re:
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > A teraz pytanie: prawem ktorego kaduka towarzysz minister wprowadza kary
    > u PRYWATNYCH przewoznikow?

    Mylisz pewne pojęcia. Ja nie mówię w tej chwili o żadnych prywatnych
    przewoźnikach tylko o regularnym transporcie zbiorowym.

    pdr
    Olo

  • 64. Data: 2005-06-27 18:09:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > Mylisz pewne pojęcia. Ja nie mówię w tej chwili o żadnych prywatnych
    > przewoźnikach tylko o regularnym transporcie zbiorowym.

    I kto myli...

    KG

  • 65. Data: 2005-06-27 19:08:19
    Od: ila <o...@p...net>

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > Mylisz pewne pojęcia. Ja nie mówię w tej chwili o żadnych prywatnych
    > przewoźnikach tylko o regularnym transporcie zbiorowym.
    >
    > pdr
    > Olo

    A ja pytam o legitymacje prawna tej farsy "regularnego transportu
    zbiorowego" przez PRYWATNYCH przewoznikow.

  • 66. Data: 2005-06-27 20:09:59
    Od: Meklar <m...@v...pl>

    >Ulga studencka przysługuje Ci (bo chyba w tym sensie pytasz o bycie
    >studentem) dopóki posiadasz aktualnie prolongowaną legitymację studencką.
    >Warunkiem jest nie ukonczenie 26. roku życia.

    Dzięki za odpowiedź. Widzę, że najlepiej odebrać dyplom jak najpóźniej
    ;) A tak na serio to wiadomo, że praktycznie każdemu zależy by odebrać
    go jak najwcześniej :)

    Zainteresował mnie jeszcze wiek 26 lat. Pytanie będzie czysto
    teoretyczne, gdyż i tak kończę szkołę w tym semestrze a jeszcze nie
    przekroczyłem tej bariery wiekowej ;)

    Pytanie: czy ulga przysługuje również w 26 roku życia jeśli w tym roku
    uczeń/student kończy szkołę?

    Pozdrawiam
    Meklar

  • 67. Data: 2005-06-28 14:03:52
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Pytanie: czy ulga przysługuje również w 26 roku życia jeśli w tym roku
    > uczeń/student kończy szkołę?

    Są dwa warunki korzystania z ulgi studenckiej:
    1) Posiadanie ważnej (aktualnie prolongowanej) legitymacji studenckiej,
    2) Nie ukończenie 26. roku życia - ulga przysługuje do dnia 26. urodzin.

    pdr
    Olo

  • 68. Data: 2005-06-28 14:41:54
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

> [...]
    > 1) Posiadanie ważnej (aktualnie prolongowanej) legitymacji studenckiej,
    > 2) Nie ukończenie 26. roku życia - ulga przysługuje do dnia 26. urodzin.

    Czyli studentem nie trzeba być? ;)

    KG

  • 69. Data: 2005-06-29 20:36:10
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Czyli studentem nie trzeba być? ;)

    Jeżeli jest się w stanie posiadać stosowny dokument nie będąc nim, to jasne
    że nie trzeba (np. przerywając studia w połowie semestru, ale nie oddając
    legitymacji).

    pdr
    Olo