  • 31. Data: 2020-05-20 13:49:46
    Temat: Re: Podpalacz samochodów na wolności. I znów podpala.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie wiem czy gorsze spalić auto za 80 tys. (tata nosi przy sobie), czy przepuścić
    dom za 800 tys. (tata musi do okienka w banku).

    -----

  • 32. Data: 2020-05-20 13:50:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Zachowek obowiazkowy :-)

    -----

  • 33. Data: 2020-05-20 13:53:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-20 o 13:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > No nie wiem czy gorsze spalić auto za 80 tys. (tata nosi przy sobie),
    > czy przepuścić dom za 800 tys. (tata musi do okienka w banku).

    I w jednym i drugim przypadku to finansowy problem syna, a nie taty.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2020-05-20 13:57:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 20.05.2020 o 13:04, J.F. pisze:

    >No to trudno - do pierdla. Co w tym złego, że jest presja społeczna,
    >żeby podpalacze siedzieli w pierdlu albo w zakładzie zamkniętym?

    O tym, ze za zniszczenie mienia nalezy sie kara, to wszyscy wiedza.

    Ale ... a jakby samochod ukradl, to ile lat by dostal ?

    >Co 5 lat samochód:(

    Ale czy spoleczenstwo sobie tego zyczy ?
    Czy spokojnej nocy i dozywocia dla podpalacza?

    >Przynajmniej dopóki jakiś biegły nie orzeknie że świr. A nie
    >orzeknie, bo za nieorzeczenie o świrostwie kary nie ma, a za
    >orzeczenie może być.

    >No ale już wiadomo. Więc w czym problem?

    ale tamten wyrok byl po pierwszej serii...

    > Jakoś oczekiwanie, żeby podpalacze byli karani nie oburza mojego
    > podejścia do praworządności.

    Tylko w jakiej wysokosci uwazasz za stosowne ?

    >No pewnie nie. Ale o co dokładnie ci chodzi? Babcia cukierkiem sklep
    >podpaliła?;)

    Ukradla.
    To ja trzeba na 6.5 roku zamknac, skoro ma byc sprawiedliwie :-)

    J.

  • 35. Data: 2020-05-20 13:59:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 20.05.2020 o 12:57, J.F. pisze:

    >A co konkretnie próbuje? Masz na myśli jego konflikt z antkiem? ;)

    Walczy z bieglymi w sprawie smierci ojca, a w tle mozliwe
    odszkodowanie od szpitala i kara dla lekarzy ...

    J.

  • 36. Data: 2020-05-20 14:06:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-20 o 13:50, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zachowek obowiazkowy :-)

    Nie w przypadku wydziedziczenia. Inna sprawa, że ącki pierdoli z tym
    wydziedziczeniem nie wiedząc nawet, kiedy ma ono zastosowanie.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2020-05-20 14:44:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    O niektórych ojcowie dbają, Liwiuszu.

    -----

  • 38. Data: 2020-05-20 14:45:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żal Ci d... ściska bo nie masz kogo.

    -----

  • 39. Data: 2020-05-20 14:55:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie w przypadku wydziedziczenia.

    Musialby ojcu spalic samochod :-)

    No, niby niekonieczne, ale sadom sie zdarzalo uchylac.

    >Inna sprawa, że ącki pierdoli z tym wydziedziczeniem nie wiedząc
    >nawet, kiedy ma ono zastosowanie.

    No wlasnie, tam troche ciekawych zapisow jest.
    I nie wiadomo, czy maja inne dziecko, ktore mogloby ten spadek objac.

    J.

  • 40. Data: 2020-05-20 17:08:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-20 o 14:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > O niektórych ojcowie dbają, Liwiuszu.

    Jeśli uważasz, że dbanie o dzieci polega na finansowym odpowiadaniu za
    ich dorosłe szkody, to... albo cię bardzo ojciec skrzywdził, albo ty
    swoje dzieci krzywdzisz. Ewentualnie trzecia opcja - erotoman
    gawędziarz, co sobie pogada bez związku z życiem.

    --
    Liwiusz