  • 11. Data: 2019-08-23 21:45:36
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przecież u stachowiaka też stwierdzili łaczne działanie trzech przyczyn.
    > Z czego dwie to rażenie nomen omen prądem oraz duszenie. I w
    > przeciwieństwie do pioruna sprawcy mieli imiona, nazwiska i co
    > najażniejsze jak się wydaje - stopnie służbowe.

    Bym się na miejscu prokurator tym krzyżem bardziej martwił. DOjdzie do
    słusznych wniosków i problem gotowy.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-08-23 21:47:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 16:49, Shrek pisze:
    > No gdzie ja k*rwa żyję???

    lepiej nie używaj w polskiej przestrzeni publicznej słów uznawanych
    powszechnie za wulgarne:)
    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-08-23 21:48:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 16:50, A. Filip pisze:

    > Za PO/Tuska tego śledztwa by nie było!

    było, ale od razu wiadomo było, że udziału osób trzecich nie stwierdzono:)

    --
    I love love

  • 14. Data: 2019-08-24 00:12:58
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Ja dla odmiany czytałem, że informowali o burzach ale nie wydali
    > ostrzeżenie bo nie wydają dla wysokości większej niż 1200m :)

    Jakiś poseł domaga się zdjęcia krzyża z Giewontu, ale to nie krzyż winny
    tylko łańcuchy, których trzymali się ludzie. Poza tym pioruny waliły nie
    tylko na Giewoncie. Na innych górach też.
    Co ciekawe: łowcy burz wcale tej burzy "nie widzieli". Przyszła sobie
    szybko, nagle.

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-08-24 00:55:33
    Od: z <...@...pl>

    I to jest przykład jak ludzie z ich nauką są mali w zderzeniu z siłami
    natury. Gówno wiedzą o burzach, klimacie, promieniowaniu kosmicznym, czy
    zachowaniu gwiazd.
    ŻAŁOŚĆ

  • 16. Data: 2019-08-24 06:16:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może być (teoretycznie) udział osób trzecich, np. organizatora wycieczki czy
    pilota/przewodnika.

    -----
    > z uwagi na "ogrom tragedii" postanawia sprawdzić czy nie ma tu udziału osób
    trzecich

  • 17. Data: 2019-08-24 06:17:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wtedy byłby winien piastowski Giewont.

    -----

  • 18. Data: 2019-08-24 06:27:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 06:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może być (teoretycznie) udział osób trzecich, np. organizatora wycieczki
    > czy pilota/przewodnika.

    Tak - niejaki zeus. Niech sprawdzą jeszcze czy nie doszło do znieważenia
    przedmiotu kultu religijnego.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2019-08-24 06:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Że k. co?

    Do której konkretnie czesci wypowiedzi sie odnosiłes zadajac to jakze
    celne pytanie? ;-PPPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 19. Data: 2019-08-24 06:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A ty za czym jesteś - ewakuować całe województwo, bo być może będzie
    > burza? Nie dajmy się zwariować. Po prostu czasem przyrodfa wygrywa i
    > nie ma na to radr (o ile chcesz żyć w normalny sposób). Dobrą
    > alernatywą może być ruch drogowy. Postawisz 70, gędzie gołoledź
    > ktoś wyleci - i co pozywać projektanta, bo postawił 70, podczas gdy
    > powinien zakaz ruchu na wypadek gołoledzi?

    Ano własnie.
    wiec po co gosc z imgw pierdoli ze zaleca nie wychodzic w gory tylko
    dlatego ze był komunikat o mozliwej burzy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."