eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta polskja reklamacja › Poczta polskja reklamacja
  • X-Received: by 2002:aca:c7ca:: with SMTP id x193mr12532352oif.70.1582551309852; Mon,
    24 Feb 2020 05:35:09 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:aca:c7ca:: with SMTP id x193mr12532352oif.70.1582551309852; Mon,
    24 Feb 2020 05:35:09 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-grou
    ps.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 24 Feb 2020 05:35:09 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.195;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.195
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Poczta polskja reklamacja
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 24 Feb 2020 13:35:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:795124
    [ ukryj nagłówki ]

    Przesyłka polecona(envelo) zamiast do adresata trafiła do nadawcy więc reklamację
    poczyniłem.
    Dzisiaj odpowiedz dostałem:

    "Poczta Polska S.A. działając zgodnie z § 9 i § 10 Rozporządzenia Ministra
    Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w
    sprawie reklamacji usługi pocztowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474)
    uprzejmie informuje, że reklamacja w/w przesyłki została
    rozpatrzona i uznana za nieuzasadnioną.
    Ustalono, że reklamowana przesyłka została terminowo doręczona w dniu 07-02-2020, w
    sposób zgodny z art. 37 ustawy z dnia 23
    listopada 2012 roku Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 2188).
    Od niniejszej decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Działu Odwołań Biura
    Wsparcia Klientów za pośrednictwem Biura
    Wsparcia Klientów Regionalny Dział Obsługi Klientów w Poznaniu, ul. T. Kościuszki 77,
    60-942 Poznań w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania niniejszego pisma (§ 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji
    w sprawie reklamacji usługi pocztowej - tekst
    jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474"

    Wygląda na to ze oni nie czytają tych reklamacji w ogóle
    sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
    A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1