eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta polskja reklamacja › Poczta polskja reklamacja
  • Data: 2020-02-24 14:35:09
    Temat: Poczta polskja reklamacja
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przesyłka polecona(envelo) zamiast do adresata trafiła do nadawcy więc reklamację
    poczyniłem.
    Dzisiaj odpowiedz dostałem:

    "Poczta Polska S.A. działając zgodnie z § 9 i § 10 Rozporządzenia Ministra
    Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w
    sprawie reklamacji usługi pocztowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474)
    uprzejmie informuje, że reklamacja w/w przesyłki została
    rozpatrzona i uznana za nieuzasadnioną.
    Ustalono, że reklamowana przesyłka została terminowo doręczona w dniu 07-02-2020, w
    sposób zgodny z art. 37 ustawy z dnia 23
    listopada 2012 roku Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 2188).
    Od niniejszej decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Działu Odwołań Biura
    Wsparcia Klientów za pośrednictwem Biura
    Wsparcia Klientów Regionalny Dział Obsługi Klientów w Poznaniu, ul. T. Kościuszki 77,
    60-942 Poznań w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania niniejszego pisma (§ 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji
    w sprawie reklamacji usługi pocztowej - tekst
    jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474"

    Wygląda na to ze oni nie czytają tych reklamacji w ogóle
    sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
    A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1