  • Data: 2020-02-24 16:09:24
    Temat: Re: Poczta polskja reklamacja
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 15:43:13 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

    > Oj, czepiasz się. Dostarczyli? Dostarczyli!
    > A mogli nie dostarczyć w ogóle.

    Tak jak karty kredytowej dla żony (tak chcieli zrobić "lepsiejszym" klientom - od KK
    world - dobrze, że wysyłali poleconym - podobno przestali, bo to tylko wkurzało
    klientów, bo musieli chodzić na pocztę po odbiór) - od nas reklamacji nie chcieli
    przyjąć, bo co to tam znaczy adresat, przecież to nie on płaci, więc kazałem bankowi
    zrobić reklamację - po 3 miesiącach odpisali, że poczta im na tą reklamację jeszcze
    nie odpisała.
    Cóż, bank akurat może na to zareagować - dzisiaj odbierałem polecony od nich wysłany
    speedmailem - może trochę dalej, choć nie tak bardzo (ale po drodze), za to bez
    kolejki.
    Inna sprawa, że zawracanie głowy przesyłaniem poleconym aneksu do umowy na kartę
    mobilną - którą to umowę podpisałem SMSem - nadaje się na pręgierz.