  • 1. Data: 2020-02-24 14:35:09
    Temat: Poczta polskja reklamacja
    Od: Kris <k...@g...com>

    Przesyłka polecona(envelo) zamiast do adresata trafiła do nadawcy więc reklamację
    poczyniłem.
    Dzisiaj odpowiedz dostałem:

    "Poczta Polska S.A. działając zgodnie z § 9 i § 10 Rozporządzenia Ministra
    Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w
    sprawie reklamacji usługi pocztowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474)
    uprzejmie informuje, że reklamacja w/w przesyłki została
    rozpatrzona i uznana za nieuzasadnioną.
    Ustalono, że reklamowana przesyłka została terminowo doręczona w dniu 07-02-2020, w
    sposób zgodny z art. 37 ustawy z dnia 23
    listopada 2012 roku Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 2188).
    Od niniejszej decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Działu Odwołań Biura
    Wsparcia Klientów za pośrednictwem Biura
    Wsparcia Klientów Regionalny Dział Obsługi Klientów w Poznaniu, ul. T. Kościuszki 77,
    60-942 Poznań w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania niniejszego pisma (§ 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji
    w sprawie reklamacji usługi pocztowej - tekst
    jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474"

    Wygląda na to ze oni nie czytają tych reklamacji w ogóle
    sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
    A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...

  • 2. Data: 2020-02-24 15:43:11
    Temat: Re: Poczta polskja reklamacja
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.02.2020 o 16:35, Kris pisze:
> [...]
    77, 60-942 Poznań w terminie 14 dni od dnia
    > otrzymania niniejszego pisma (§ 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i
    Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi pocztowej - tekst
    > jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474"
    >
    > Wygląda na to ze oni nie czytają tych reklamacji w ogóle
    > sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
    > A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...

    Oj, czepiasz się. Dostarczyli? Dostarczyli!
    A mogli nie dostarczyć w ogóle.

    --
    Wiesiaczek (dziś z ?????????? ????? - Tatarstan - Rosja)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 3. Data: 2020-02-24 16:09:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 15:43:13 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

    > Oj, czepiasz się. Dostarczyli? Dostarczyli!
    > A mogli nie dostarczyć w ogóle.

    Tak jak karty kredytowej dla żony (tak chcieli zrobić "lepsiejszym" klientom - od KK
    world - dobrze, że wysyłali poleconym - podobno przestali, bo to tylko wkurzało
    klientów, bo musieli chodzić na pocztę po odbiór) - od nas reklamacji nie chcieli
    przyjąć, bo co to tam znaczy adresat, przecież to nie on płaci, więc kazałem bankowi
    zrobić reklamację - po 3 miesiącach odpisali, że poczta im na tą reklamację jeszcze
    nie odpisała.
    Cóż, bank akurat może na to zareagować - dzisiaj odbierałem polecony od nich wysłany
    speedmailem - może trochę dalej, choć nie tak bardzo (ale po drodze), za to bez
    kolejki.
    Inna sprawa, że zawracanie głowy przesyłaniem poleconym aneksu do umowy na kartę
    mobilną - którą to umowę podpisałem SMSem - nadaje się na pręgierz.

  • 4. Data: 2020-02-24 16:53:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
    >A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...

    To ich trzeba spytac, ktory art PP pozwala to uznac za prawidlowo
    doreczona :)

    J.

  • 5. Data: 2020-02-24 22:30:03
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    W dniu 2020.02.24 o 14:35, Kris pisze:
    > Przesyłka polecona(envelo) zamiast do adresata trafiła do nadawcy więc reklamację
    poczyniłem.
    > Dzisiaj odpowiedz dostałem:

    Czy to był list polecony wygenerowany przez komputer i kopertowany w CUP
    w Dębicy ?
    Jesteś pewien że adresat był wpisany w rubryke adresat, a nadawca w
    rubrykę nadawca ?
    Podaj numer tej przesyłki.

  • 6. Data: 2020-02-25 08:50:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 22:31:03 UTC+1 użytkownik Krzysztof '
    > Czy to był list polecony wygenerowany przez komputer i kopertowany w CUP
    > w Dębicy ?

    Nie
    To była wygenerowana z envelo etykieta adresowa(polecony) naklejon a na kopertę i
    dostarczona do placówki poczty

    > Jesteś pewien że adresat był wpisany w rubryke adresat, a nadawca w
    > rubrykę nadawca ?
    Tak jestem pewien
    Kilka miesięcznie takich etykiet generuje i problem pierwszy raz wystapił.
    Fakt faktem że Poczta czy kto tam jest odpowiedzialny za wzór tych adresówek trochę
    mało czytelnie to zrobiła.
    Od lewej patrząc jest kod QR, nr przesyłki,następna sekcja to adres nadawcy,
    następna adres odbiorcy
    A wystarczyłoby aby przed adresami drukowało się "nadawca", "odbiorca"

  • 7. Data: 2020-02-25 23:59:01
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Dnia Mon, 24 Feb 2020 23:50:38 -0800 (PST), Kris napisał(a):

> [...]
    następna adres odbiorcy
    > A wystarczyłoby aby przed adresami drukowało się "nadawca", "odbiorca"

    Czyli i nadawca i odbiorca zostali wpisani w system, czyli w systemie jest
    jak trzeba, to cóż, trzeba odwołać się od reklamacji i napisać prostym
    językiem w czym problem.
    W zasadzie ja bym się zdziwił, gdybym dostał swój list, być może nie
    odebrałbym tego listu, za drugim razem zapewne trafiłby do adresata.
    trudno także powiedzieć, czemu akurat tak się zdarzyło, jakiś czynnik
    ludzki popełnił błąd.
    Przesyłek jest dużo, ostatnio przesyłka Pocztex dla mnie została
    zarejestrowana w WER ale nie doręczona, tkwił wpis;
    "Przyjęcie z ładunkiem"
    doręczyli mi ją 12 dni po terminie gwarantowanym.
    Podczas tych 12 dni otrzymałem 4 inne Pocztexy zgodnie z terminem
    gwarantowanym.
    najprawdopodobniej podczas sortowania spadł z tasmy.

    W twoim przypadku może maszyna sortująca "obróciła list" i został on
    przesortowany do nadawcy, a listonosz uznał go za zwrot, tylko w przypadku
    zwrotu, listonosz powinien pobrać opłatę.