  • 21. Data: 2023-10-24 07:12:27
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2023 o 05:53, Shrek pisze:
    > Dość rozsądne założenie - w końcu to damska toaleta. Ale co z tego wynika?

    Że chłop nie wie, jak było.

    > No i? Prokuratora też na ogółe nie była na miejscu w czasie zdarzenia a
    > jednak potem się wypowiada.

    Ale prokurator ma dostęp do przesłuchań osób, które były, a i podobno
    monitoring zabezpieczono.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 22. Data: 2023-10-24 07:40:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Że chłop nie wie, jak było.

    Wie, co potwierdziła policja.

    > Ale prokurator ma dostęp do przesłuchań osób, które były, a i podobno
    > monitoring zabezpieczono.

    Ale się okazało że wie. Zapewne z tego samego źródła co policja, czyli
    tego co potwierdziła poszkodowana.

    Wiec twój atak na dziennikarzy okazał się strzałem w powietrze i chybiłeś:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2023-10-24 08:03:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Wie, co potwierdziła policja.

    W której notatce? :-)
    Policja jest _zawsze_ wiarygodna++ ?

    > Ale się okazało że wie. Zapewne z tego samego źródła co policja, czyli
    > tego co potwierdziła poszkodowana.
    >
    > Wiec twój atak na dziennikarzy okazał się strzałem w powietrze i
    > chybiłeś:P

    Czyli zapewne wystarczająco to potwierdził/uprawdopodobnił z innych
    źródeł. Tyle że nawet jak prokurator wysmaży z tego formalny akt
    oskarżenia to sąd przeważnie *ale nie zawsze* uzna jego racje.

    Dziennikarze potrafią napisać ze jak się ktoś ręką zamachnął to był
    zamach na obywatela USA będącego naczelnym rabinem Polski, dziennikarze
    samej Gazety Wyborczej czyli ponoć wzorca wysokich standardów.
    Zagrywki prokuratury pod "zachęcenie" do dobrowolnego przyznania się do
    winy to nie tylko Polska tradycja. Ktoś pamięta oburzenie GW że Lepper
    się dowiedział że test DNA nie potwierdził jego ojcostwa? <ironia>
    Powinien nie wiedzieć, załamać się i przyznać do ojcostwa. </ironia>

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2023-10-24 08:12:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2023 o 08:03, A. Filip pisze:

    > W której notatce? :-)
    > Policja jest _zawsze_ wiarygodna++ ?

    Robert twierdził, że dziennikarze nie podali szczegółów, więc są
    niewiarygodnie. Tymczasem ich wersję potwierdza policja - więc wychodzi
    na to że policja jest niewiarygodna - nie wiem czy tp chciał robert
    powiedzieć. Jak zwykle chciał się przywalić do pismaków i wyszło... słabo:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-10-24 10:55:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Oct 2023 17:02:06 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > "Brutalne pobicie
    > amerykańskiej koszykarki. Znamy szczegóły (...) Została pobita w
    > damskiej łazience -- zdradza szokujące fakty Agnieszka Bibrzycka. -- Z
    > tego co się dowiedzieliśmy, był to jeden z ochroniarzy tego klubu. Nie
    > znamy więcej szczegółów, dlaczego tak to się skończyło.
    >
    > To znają szczegóły, czy nie?

    Postaraj się przeczytać ze zrozumieniem fragment, który przytoczyłeś.

    > Ponieważ za mało prawdopodobne uważam, by bez istotnego powodu pracownik
    > ochrony mężczyzna wchodził do damskiej toalety, to jedyne sensowne
    > wyjaśnienie, to bojka kobiet w toalecie i związana z tym interwencja.

    Jesteś prawdziwym mistrzem dedukcji; szkoda że świat nie poznał się na
    Twoim geniuszu.
    W następnym poście na pewno ujawnisz, kto z kim się bił.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 26. Data: 2023-10-24 10:57:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Oct 2023 16:01:13 +0200, J.F napisał(a):

    > No ale tego raczej nie wiedziałes przed biciem.
    > A zawodowa koszykarka ... chyba troche mięśni ma ..

    Pozostaje tylko pogratulować ochroniarzowi odwagi.
    Tchórze biją tylko słabszych, a ten nie wiedział, czy aby nie trafił na
    mistrzynię karate.
    Szacun.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2023-10-24 11:05:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Oct 2023 17:04:57 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jedynie bójka w tej toalecie dawała
    > podstawę do interwencji poprzez uderzenie.

    Intryguje mnie, dlaczego z takim uporem robisz z siebie pośmiewisko.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 28. Data: 2023-10-24 11:24:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Oct 2023 21:23:36 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale to do bicia nie uprawnia. Bo, że w półmroku dziewczynę z facetem
    > pomylił, to akurat jestem w stanie uwierzyć. Znam takie "przeróbki", że
    > gdyby nie wiedza, że to przeróbka, to bym się na ulicy za taką "obejrzał".

    No ale takich sie nie bije, tylko co najwyzej próbuje zgwałcic :-)

    > Na większości fotek ona jest w stroju sportowym, więc trochę trudno
    > ocenić, czy można ją było z facetem w toalecie pomylić. Dziewczyny
    > poszły się zabawić, więc raczej zakładam, że nie w strojach sportowych.

    Spytaj, czy nie wyglądała jak facet.

    > Tak, gdyby podejrzewali, ze to facet, to należało go ując i wydać
    > Policji, a nie bić. Sądzę, ze tam o coś innego poszło, ale tego się nie
    > dowiemy szybko, bo sam Klub się od sprawy odcina twierdząc, że powierzył

    A Policja tez nie powie :-)

    > ochronę firmie zewnętrznej, zaś ta zewnętrzna firma wiedzieć nie będzie.

    Sprawca, pardon - podejrzany, nie jest aresztowany, to firma moze z
    nim porozmawiac.
    Co moze być istotne, jesli chodzi o odszkodowanie, umowe z klubem,
    i z innymi klubami.

    > Wersja pobitej zresztą też nie jest znana. Zauważcie, ze mówi się, że
    > została pobita, ale nikt nie pisze, jaka jej wersja jest. No przecież
    > nie wszedł i nie uderzył w twarz przypadkowej kobiety w ubikacji - mam
    > nadzieję.

    No wlasnie - masz nadzieje ...

    Sama moze nie bardzo wiedziec o co chodzi, jesli ochroniarz cos mówił,
    a ona języka nie zna ...

    J.

  • 29. Data: 2023-10-24 11:43:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Oct 2023 21:10:37 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > O tytuł mi chodzi :-)

    No cos tam wiedzą. Ze w klubie, ze w łazience, jakie ma obrażenia.
    Ze pobita, ze przez ochroniarza, itp

    > O ile zatrudnienie na umowę cywilnoprawną biletera, który będzie
    > dodatkowo za "bramkarza" robił jest lekkim nagięciem ustawy, to
    > zewnętrzna firma świadcząca usługi w zakresie ochrony bez koncesji, to
    > przestępstwo. Ale dajmy chwilę na ustalenia.

    Zakładam, ze firma koncesje ma. Pytanie co z tym "ochroniarzem".

    > Z trzeciej dziwne to. Bramkę z bliska widziałem. Po co ochroniarz w
    > ogóle do damskiej toalety szedł? Przecież na porządku dziennym jest, że
    > dziewczyny się tam po prostu przebierają.

    A to juz niech policja z prokuratorem wyjasnią w śledztwie.

    > Im ochroniarz wielki, tym mniej się musi szarpać. Duży po prostu poprosi
    > o spokój, zaś mały musi udowodnić, że jest wojownikiem.

    Nie mowie nie. Wiec takie "karczycho" 2 metry czy choc 1.90, czy
    jednak tylko 1.80?

    > Ale w damskiej toalecie co najwyżej murzynki bywają.

    Nie sprawia mu to różnicy.

    > Nie mam zielonego pojęcia. Jak pisałem, o ile użycie siły fizycznej jest
    > w ochronie dość pospolite, to bicie jest naprawdę ograniczone prawnie.
    > Tłumaczenia sporo, a skuteczność taka sobie. Ochrona to nie ring
    > pięściarski i nie o to chodzi.

    Nie wiem jak w NS, ale w googlu jest sporo trafien "ochroniarze
    pobili".
    O, w NS to dominuje "pobił ochroniarza" :-)

    > Tak. Od wielu lat to jest dokładnie ta sama ustawa. Tylko poszczególni
    > "uprawnieni" mają różny zakres dopuszczalnych środków.

    Taa ... tylko zerotura jakos o tym zapomina ...

    > No tu, to już o cokolwiek. Tylko, że do rozdzielania się dźwigni używa a
    > nie wali w twarz. Chyba, ze faktycznie ta kobieta była silna i sytuacja
    > się wymknęła spod kontroli, a zabrakło umiejętności.

    > Z podobnego powodu, co zniknięcie "BMW" nie. Podejrzewam, że prasa ma
    > dostęp do samej koszykarki oraz osób, które zajście znają z jej relacji.
    > Bo jest przywoływanych wiele źródeł, ale ani trenera, ani jej koleżanek
    > w ubikacji nie było zapewne w tym czasie. Skoro zastosowano środek

    I co sie dziwic, ze nasze kobiety to do toalety idą parami ..

    > zapobiegawczy, to ochroniarzowi przedstawiono zarzut. Nawet nie wiemy,
    > czy z kodeksu karnego, czy z ustawy o ochronie osób i mienia (tam jest
    > "przekroczenie uprawnień").

    Przeciez wszystko jedno jaki, byle był zarzut :-P

> [...]
    > art. 51 Ustawy o ŚPBiBP) ale w przyrodzie te notatki są tak rzadkie, że
    > można z powodzeniem założyć, że nie występują. Jak się o nie ktoś pyta,
    > to nagle powstają "na kolanie", choć powinny być zasadą. O ile w Policji
    > jest to pilnowane, to większość firm ochroniarskich mi znanych nawet o
    > tym nie wie, że mają to robić.
    >
    > No i pytanie, czy to była koncesjonowana firma a ochroniarz
    > pracownikiem ochrony, czy to bileter będący samozwańczy m pracownikiem
    > ochrony w ogóle bez prawa do użycia ŚPB na bazie ustawy, tylko
    > działający na zasadzie obrony koniecznej.

    Skoro firma ochroniarska, to zakładam ze koncesjonowana.
    Akurat ten pracownik mógł być inny.
    A zadnych ŚPB mógl nie używac.

    J.

  • 30. Data: 2023-10-24 19:13:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2023 o 08:12, Shrek pisze:

> [...]
    > na to że policja jest niewiarygodna - nie wiem czy tp chciał robert
    > powiedzieć. Jak zwykle chciał się przywalić do pismaków i wyszło... słabo:)

    Pokażesz, gdzie tak twierdzę? Naśmiewam się, ze tytuł jest "znamy
    szczegóły", a w trzecim zdani akapitu, że "nie znamy".
    --
    (~) Robert Tomasik