  • 31. Data: 2004-07-06 19:51:45
    Temat: Re: Pobicie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 6. lipca 2004 17:55 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > nie gdybaj

    Ja? To Waść rozpocząłeś jakieś szpiegowskie przypuszczenia.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 32. Data: 2004-07-07 07:44:56
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Ja? To Waść rozpocząłeś jakieś szpiegowskie przypuszczenia.

    podalem tylko jeden z podowod dla ktorych wnetrze moze byc fotografowane.
    Są zlodzieje i zlodzieje, jeden zeby ukrasc radio wybije szybe, narobi
    halasu, wyrwie z kablami. , a drugi
    elegancko otworzy drzwi i odkreci radio.
    Jak ktos chce to i tak sfilmuje, ale nie kazdego stac na sprzet
    i nie kazdy jest na tyle "inteligentny", by to zrobic dyskretnie.

    Dlatego nie ma sensu gdybanie.

    Pozdrawiam
    P.

  • 33. Data: 2004-07-07 13:07:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 7. lipca 2004 09:44 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > nie

    > podalem tylko jeden z podowod dla ktorych wnetrze moze byc fotografowane.

    Najrzadszy, najzaczepiniejszy i najdebilniejszy.

    > Jak ktos chce to i tak sfilmuje, ale nie kazdego stac na sprzet

    To ten sam sprzęt.

    > i nie kazdy jest na tyle "inteligentny", by to zrobic dyskretnie.

    No tak. Dlatego każdego z aparatem należy w ryja, to to złodziej. I pijak.
    Bo każdy pijak to złodziej.

    > Dlatego nie ma sensu gdybanie.

    Więc nie gdybaj.

  • 34. Data: 2004-07-07 15:29:09
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To ten sam sprzęt.

    Jasne i nie bedzie widac jak zwykla kamera lokal bedzie filmowac.
    POwtarzam po raz ostatni od nie fotografowal osob a lokal.

    > No tak. Dlatego każdego z aparatem należy w ryja, to to złodziej. I pijak.
    > Bo każdy pijak to złodziej.

    > Więc nie gdybaj.

    Ale T* j****s pojebany, naprawde. nie odpowiadaj na tego posta.

    A jak juz odpowiesz (bo pewnie to zrobisz) to zacytuj kiedy powiedzialem ze
    kazdego z aparatem nalezy w ryja. I przestan juz pierd.

    Pozdrawiam :-)

    P.