  • 1. Data: 2004-07-01 20:55:55
    Temat: Odpowiedź na zażalenie
    Od: "Mister Muscle" <i...@o...pl>

    Witam
    Procesuję się z byłym pracodawcą, mam nieprawomocny wyrok korzystny dla
    mnie. 9 kwietnia odbyło się posiedzenie sądu, na którym sąd miał
    postanowić, czy przywrócić termin pracodawcy do złożenia sprzeciwu. Na tym
    posiedzeniu pracodawca tłumaczył się dość pokrętnie dlaczego nie mógł
    złożyć sprzeciwu w terminie, w związku z czym wnosił o przywrócenie tegoż.
    Tłumaczenia w ogóle nie miały sensu, a z grubsza wszystko brzmiało tak, że
    "to wina asystentki, mnie wtedy nie było w firmie, nie wiedziałem,
    asystentka mi nie powiedziała". Sąd odrzucił wniosek o przywrócenie
    terminu (po wypowiedziach typu "pomyliło mi się, nie pamiętam, oj,
    przepraszam, to był czwartek a nie piątek, źle spojrzałem w kalendarz"
    chyba słusznie;)). Po kilku dniach od posiedzenia sądu pracodawca pisze
    zażalenie na postanowienie.
    Wiem, że muszę coś na to zażalenie odpisać, ale:
    1. do kogo tą odpowiedź adresować?(do sądu, skąd dostałem korespondencję?)
    2. co (mniej więcej) w tej odpowiedzi powinno się znaleźć? Czy ma to być
    odpowiedź na wszystkie argumenty pracodawcy przemawiające za przywróceniem
    terminu do złożenia sprzeciwu? (te argumenty, to tłumaczenie się, że
    "wtedy nie było mnie w firmie, nie miałem czasu na przejrzenie
    korespondencji, na kopercie nie było daty otrzymania" itp.)
    Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-07-01 21:26:16
    Temat: Re: Odpowiedź na zażalenie
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Mister Muscle" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem, że muszę coś na to zażalenie odpisać, ale:

    Wcale nie musisz na zażalenie odpisywać. To w zasadzie i tak niczego nie
    zmieni.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-02 00:51:54
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Mister Muscle wrote:

    czemu sadzisz ze musisz odpisywac na zazalenie pracodawcy na decyzje sądu?
    kto ci takich rzeczy naopowiadał?

  • 4. Data: 2004-07-02 07:21:00
    Od: "Mister Muscle" <i...@o...pl>

    Użytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cc2bj9$jmk$2@news.onet.pl...
    > Mister Muscle wrote:
    >
    > czemu sadzisz ze musisz odpisywac na zazalenie pracodawcy na decyzje
    sądu?
    > kto ci takich rzeczy naopowiadał?

    To nie jest mój cytat!

  • 5. Data: 2004-07-02 07:21:47
    Od: "Mister Muscle" <i...@o...pl>

> [...]
    wiadomości news:cc2bj9$jmk$2@news.onet.pl...
    > czemu sadzisz ze musisz odpisywac na zazalenie pracodawcy na decyzje

    Mógłbyś podać coś bliżej?
    Z góry dzięki