  • 21. Data: 2023-12-06 14:15:54
    Temat: Re: Plyta cd
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Dec 2023 23:49:14 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Zrób po mojemu i zdaj relację. Weź płytę. Stań na twardym (beton, marmur
    > itp) upuść pionowo płytę na ziemię, tak, jakby Ci wypadła z koperty w
    > aktach.

    2m i nic. Podrzucona na 3.5 m - tez nic.

    Zreszta zrób eksperyment sam i napisz jakiej wysokosci trzeba, aby
    pękła.

    J.

  • 22. Data: 2023-12-06 14:16:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To teraz oszacujmy jeszcze prawdopodobieństwo, że upada tak na twarde
    > podłoże i do tego pęka.
    Mnie raz upadła i poszła w drobny mak na takie strzępy po prostu. Fakt,
    że płytami się zajmuję kilkanaście lat. Ale nie rzucam nimi jakoś często.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 23. Data: 2023-12-06 14:28:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 06 Dec 2023 05:19:40 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > To teraz oszacujmy jeszcze prawdopodobieństwo, że upada tak na twarde
    > podłoże

    Posadzka w sądzie, w prokuraturze, w komisariacie ?

    >i do tego pęka.

    Z tym juz gorzej.

    > Albo możemy nawet nie szacować, spróbujmy za to pospekulować jak
    > powszechne jest to zjawisko pękania płyt nośników optycznych. Tych co
    > nie mają kopii zapasowej najlepiej.

    Ale kopia tej podobno jest ..

    https://youtu.be/JOb6Z5Tja68?t=480

    J.

  • 24. Data: 2023-12-06 14:29:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 6 Dec 2023 14:15:54 +0100, J.F napisał(a):

    > 2m i nic. Podrzucona na 3.5 m - tez nic.
    >
    > Zreszta zrób eksperyment sam i napisz jakiej wysokosci trzeba, aby
    > pękła.

    Jak rzucisz pierdylion razy, to może kiedyś pęknie; albo i nie.
    Bierz poprawkę na to, z kim rozmawiasz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2023-12-06 14:31:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Dec 2023 09:03:53 +0100, Kviat wrote:

    > Twierdzisz, że ludzie którzy mają dostęp do tak ważnych akt robią po
    > twojemu?
    > Czyli mam być debilem, który wkłada do bardzo ważnych akt bardzo ważną
    > płytę luzem. Tak, żeby mogła sobie wypaść.

    Pokaz fotke jak to robisz.

    No coz, zawsze mozna wziac dziurkacz i przedziurkować płyte.
    Albo przykleic do papierowej karty :-)

    > A nawet jeśli, to jak już
    > wypadnie i się połamie, to jestem debilem i szybciutko wkładam tę
    > połamaną płytę do akt.

    A co robisz - lecisz na policje złożyć na siebie doniesienie?

    > Czyli nieumyślnie ją połamałem i nieumyślnie włożyłem z powrotem do akt
    > połamaną płytę, bo nie zauważyłem, że się połamała...
    > Genialne.

    J.

  • 26. Data: 2023-12-06 14:35:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Dec 2023 09:15:14 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Szczerze, może tak być. Kilka miesięcy temu trafiłem na sprawę, gdzie
    > ktoś w swoich aktach znalazł dodatkowo akta innej sprawy. Zauważył to w
    > domu jak oglądał kopie. Zgłosił zgodnie z procedurą... Próbowano go
    > oskarżyć o nielegalne przetwarzanie danych, do których nie powinien miec
    > wglądu. Problem w tym, ze to wina sądu a nie jego, że w teczce z jego
    > sprawą były dodatkowo inne dokumenty.

    Bardzo próbowano?
    Bo żeby śledztwo zacżąc, to trzeba zarzut sformułować.

    Moze policjanci poszli mu na rękę i zrobili z niego podejrzanego :-)

    > Zresztą to nie jedyny przykład
    > bałaganu w tych aktach - więc Robert może miec rację, aczkolwiek dziwi
    > mnie, ze nie robi się kopii. To jest zastanawiające.

    Moze tak ma być? prokuratura przekazuje akta do sądu, i po co jej
    jakies kopie :-)

    J.

  • 27. Data: 2023-12-06 14:52:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.12.2023 o 14:15, J.F pisze:
    > Zreszta zrób eksperyment sam i napisz jakiej wysokosci trzeba, aby
    > pękła.
    M<nie wypadła z ręki, to pewnie będzie ~120 cm. Ale spadła na sztorc na
    twarde.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 28. Data: 2023-12-06 14:55:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 06-12-2023 o 14:35, J.F pisze:

    > Bardzo próbowano?
    > Bo żeby śledztwo zacżąc, to trzeba zarzut sformułować.

    skończyło się na rozprawie sądowej w 2 instancjach.Po włączeniu się
    organizacji społecznej, w której była osoba zajmująca się ochroną danych
    osobowych z urzedu, musiała wytłumaczyć sędziemu, że to sąd
    prawdopodobnie nie zadziałał zgodnie z procedurą. Człowiek działał
    zgodnie z nią, czyli po zauważeniu, zgłosił.

    > Moze policjanci poszli mu na rękę i zrobili z niego podejrzanego :-)

    sprawa dotyczyła urzędników sądowych, więc chcąc zdjąć z siebie winę,
    próbowali z niego zrobić kozła ofiarnego.

    > Moze tak ma być? prokuratura przekazuje akta do sądu, i po co jej
    > jakies kopie :-)

    Kto te kopie powinie zrobic, rzecz drugorzędna, ale jak dla mnie
    dokumenty z płyt powinny być archiwizowane w inny sposób dodatkowo.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 29. Data: 2023-12-06 15:04:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Dec 2023 14:52:50 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > M<nie wypadła z ręki, to pewnie będzie ~120 cm. Ale spadła na sztorc na
    > twarde.

    I pękłą?

    Bo ja jakies złe plyty mam i 200cm nie robi na nich wrazenia.

    Ale nie mówie nie - płyty różne mogą być.

    Co ciekawe - płyty sa z poliwęglanu i jak widac - pękają widowiskowo,
    jak sie przyłoży uczciwie.

    Z poliwęglanu są też np walizki, i tam tworzywo elestyczne, miekkie,
    takie gumowate.

    J.

  • 30. Data: 2023-12-06 15:07:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Dec 2023 14:29:02 +0100, Olin wrote:

    > Jak rzucisz pierdylion razy, to może kiedyś pęknie; albo i nie.
    > Bierz poprawkę na to, z kim rozmawiasz.

    Ja nie wykluczam, ze pęknie.
    Ale moze Robert ma lepsze płyty :-)

    J.