  • 11. Data: 2023-12-06 10:10:35
    Temat: Re: Plyta cd [Czyli niewiara PO-Tusków w co technologia potrafi (jak się więcej zapłaci)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    [...]
    > Nb. nie mam wątpliwości, że również da się stwierdzić jak została ta
    > płyta zniszczona. Raczej od tego byłoby dobrze zacząć bo skoro jak
    > twierdzisz, może w ogóle nie być powodów do takich akcji to po co
    > przepłacać (80% gospodyń nie widzi różnicy)? Analiza trybu uszkodzenia
    > wyjdzie dużo taniej. Sam ją mogę zrobić :)

    Ty masz święte prawo mieć narzucające się _podejrzenie_
    "premedytacji w mataczeniu". Tyle że nie każdy podejrzany
    jest winny że aż o skazaniu też powiemy. Zresztą jak nie ma świadków a
    na płycie nie będzie "dowodów zbrodni stanu" to bardzo bym się zdziwił
    za skazanie za coś więcej niż "brak należytej staranności/ostrożności"
    przy obrońcy na poziomi posła KO mecenasa Giertycha.

    Na grupie prawo różnica między "narzucające się podejrzenie" a
    "dowód sam w sobie" _powinna być kluczowa_ .

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2023-12-06 10:18:47
    Temat: Re: Plyta cd
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Dec 2023 21:19:54 +0100, Shrek napisał(a):

    > Wydaje mi się, że doszliśmy do ściany = płyty dotyczące
    > polityków pis się łamią, monitoringi na komisariatach się psują,
    > naczelny kulson rozpierdolił guwny kulsonariat (choć chodzą plotki że to
    > nie on) i dostanie za to podwyżkę przed emką... tylko czekać aż ktoś się
    > delirium excited zarazi...

    To w sumie nic zaskakującego.
    Mniej niż Zero już za pierwszego ministrowania przypadkowo upuścił laptop
    podczas przeprowadzki i równie przypadkowo zniszczył co najmniej sześć kart
    SIM.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2023-12-06 10:19:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Dec 2023 23:49:14 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zrób po mojemu i zdaj relację. Weź płytę. Stań na twardym (beton, marmur
    > itp) upuść pionowo płytę na ziemię, tak, jakby Ci wypadła z koperty w
    > aktach.

    Skoro już rozmawiamy o zdawaniu relacji: ile wynosi wiadome
    prawdopodobieństwo w rosyjskiej ruletce?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2023-12-06 10:28:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > za skazanie za coś więcej niż "brak należytej staranności/ostrożności"
    > przy obrońcy na poziomi posła KO mecenasa Giertycha.

    Ale co chcesz właściwie przez powyższe powiedzieć?

    > Na grupie prawo różnica między "narzucające się podejrzenie" a
    > "dowód sam w sobie" _powinna być kluczowa_ .

    Najpierw musimy sobie wyjaśnić to powyższe.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2023-12-06 12:52:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Dec 2023 21:19:54 +0100, Shrek wrote:
    > złamała się. Sama...

    sama jak sama.
    Się zdarza. Byla w aktach, akta ktos zgiął, płyta pękła.
    Na dobrą sprawe wystarczy spróbować odczytać.

    Tylko naszym sluzbom cos za czesto się zdarza :-)

    > "Prokuratura Okręgowa w Gdańsku potwierdziła, że doszło do złamania
    > płyty DVD z danymi z pierwszego ataku Pegasusa na telefon Krzysztofa
    > Brejzy. Tym samym odczyt danych z nośnika nie jest możliwy.

    oj tam, dobry mikroskop i mozna rekonstruować.
    Tylko kto za to zaplaci?
    Ten kto zlamał :-)

    > - Postępowanie sprawdzające przeprowadzone przez Prokuraturę Rejonową
    > Gdańsk-Śródmieście wykluczyło umyślne zniszczenie płyty DVD znajdujące
    > się w aktach sprawy Prokuratury Okręgowej w Gdańsku. Wobec tego
    > zakończyło się decyzją o odmowie wszczęcia postępowania."
    >
    > No cusz... Wydaje mi się, że doszliśmy do ściany = płyty dotyczące
    > polityków pis się łamią,

    Ale to polityk PO.
    W sumie i tak nieźle, bo sie przyznali, ze "podsluchiwali" Pegassusem,
    a przeciez mogli twierdzic, że nie wiadomo kto, nie wiadomo w ogole
    czy ..

    > monitoringi na komisariatach się psują,

    Monitoringi tak ogolnie też sie psują, jak wszystko.
    Trzeba kontrolować.

    > naczelny kulson rozpierdolił guwny kulsonariat (choć chodzą plotki że to
    > nie on) i dostanie za to podwyżkę przed emką... tylko czekać aż ktoś się
    > delirium excited zarazi...

    J.

  • 16. Data: 2023-12-06 12:53:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Dec 2023 21:47:02 +0100, nadir wrote:

    > No cóż, płyta się może złamać, pendrive stłuc, dysk namagnesować,
    > odtworzy się dane z kopii. Nie ma kopii? No to ktoś po dupie powinien
    > dostać.

    Jest kopia. Przynajmniej na razie jest.
    Ale Brejza oponuje, ze kopia może byc zmieniona.

    J.

  • 17. Data: 2023-12-06 13:09:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 6 Dec 2023 12:52:29 +0100, J.F napisał(a):

    > sama jak sama.
    > Się zdarza. Byla w aktach, akta ktos zgiął, płyta pękła.
    > Na dobrą sprawe wystarczy spróbować odczytać.
    >
    > Tylko naszym sluzbom cos za czesto się zdarza :-)

    Taki pech, że służby nie potrafią włożyć płyty do pudełka, może być slim, i
    potem pęka akurat od środka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2023-12-06 13:14:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Dec 2023 21:57:53 +0100, Kviat wrote:
> [...]
    > Tak bez żadnego pudełka, bez papierowej, czy kartonowej koperty.
    > Położyłem na krześle, te "akta", (takim trochę miękkim, obrotowym,
    > komputerowym można by powiedzieć, typowo biurowym). Usiadłem i wstałem
    > (że niby przypadkowo na akta usiadłem). Płyta do czytnika - nic się nie
    > stało, dalej działała.
    >
    > No to jeszcze raz na krzesło, tym razem, że niby jestem nawalony i nie
    > zauważyłem, że siedzę na aktach. Trochę się powierciłem, wypiłem kawę...
    > Płyta działała dalej.
    > Pewnie za dużo kartek włożyłem, ale takie akta, to chyba trochę tych

    Chyba nie.
    Jak oni sie czasem chwalą "50 tomów akt", to kazdy tom to niezbyt
    gruba teczka.

    > Zacząłem ręcznie wyginać "akta" i odejmować kartek, żeby mniej więcej
    > określić jakiej siły w rękach muszę użyć, żeby złamać płytę znajdującą
    > się w tekturowej teczce pomiędzy papierami.
    > Wyszło mi że sporą, a i kartek w teczce nie może być zbyt dużo.

    Sporą ... co moze tez wskazywac na wypadek.

    Wzialem plyte, polozylem na fotelu biurowym z poduszką, przycisnąlem
    kolanem .. nie pękła. Ale moze to zła płyta jest.

    Musiałem w rekach praktycznie złożyc na pół, zeby pękła ...
    ale te połówki juz łatwiej pękają.

    Ludziom ekrany telefonów pękają, o które przeciez dbaja, wiec czemu
    płyty nie miałby pękac ... no fakt, od byle spadniecia płyta nie
    pęknie, a telefon może.

    > Wcześniej oczywiście zdarzało mi się ręcznie złamać płytę CD zanim
    > wyrzuciłem ją do śmietnika i pamiętałem, że to wcale nie takie hop siup.
    > Dlatego byłem ciekawy, jak się łamie płytę znajdującą się w aktach.
    >
    > No ok, płyta w aktach, pewnie "wymęczona", ma prawo się nie odczytać,
    > ale jak trzeba się obchodzić z aktami, żeby uległa "samozłamaniu"?
    > Rozumiem, że w aktach jest "oryginał", ale przecież są specjaliści
    > (robert wielokrotnie tłumaczył przecież tutaj), którzy przecież robią
    > kopię roboczą, bo pracuje się na kopii, a nie na oryginale...
    > Gdzie jest robocza kopia?

    Kopia jest. Brejza w nią nie wierzy ...
    Choc w tak zapomnianej sprawie i kopie mogły zaginąć.

    J.

  • 19. Data: 2023-12-06 13:19:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.12.2023 o 12:53, J.F pisze:

    > Jest kopia. Przynajmniej na razie jest.

    No to nie ma tematu.

    > Ale Brejza oponuje, ze kopia może byc zmieniona.

    Dlatego do takich materiałów cyfrowych generuje się sumy kontrolne i
    potem widać czy coś było zmienione.

  • 20. Data: 2023-12-06 13:32:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 6 Dec 2023 13:14:23 +0100, J.F napisał(a):

    > Ludziom ekrany telefonów pękają, o które przeciez dbaja, wiec czemu
    > płyty nie miałby pękac ... no fakt, od byle spadniecia płyta nie
    > pęknie, a telefon może.

    Mnie jeszcze, przez ponad 30 lat, w ten sposób nie pękła płyta; zresztą w
    żaden inny też nie.
    Jedyny problem z pytami wypalanymi, że niektóre się utleniają.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com