  • 11. Data: 2004-08-14 09:21:52
    Temat: Re: Płatne parkowanie - ponownie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    >niektórzy (UM Warszawa) mają inne zdanie :)
    Każdy ma prawo zdanie mieć, co nie znaczy, że ma racje.
    Prawo zakładanie blokad kół dano wyłącznie policji lub straży
    miejskiej (gminnej).

    Artur Golański

  • 12. Data: 2004-08-14 20:22:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Aug 2004, kam wrote:

    > + Artur Golanski wrote:
    > + > > - czy firma prywatna nadzorująca parking ma prawo zakładać blokady i
    > + > > naklejać mi coś na samochód ?
    > + >
    > + > Nie.
    > +
    > + niektórzy (UM Warszawa) mają inne zdanie :)
    > + całkiem ciekawie uzasadnione - ustawowy zastaw na rzeczy najemcy

    Moment - a kto tu co najmuje ?
    Bo jak miejsce do parkowania - to znaczy najemca może sobie nim
    w zakresie przewidzianym prawem "porozporządzać", tak ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-08-15 20:07:41
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Moment - a kto tu co najmuje ?
    > Bo jak miejsce do parkowania - to znaczy najemca może sobie nim
    > w zakresie przewidzianym prawem "porozporządzać", tak ? ;)

    Miejsce do parkowania.
    Masz jakiś inny pomysł na zakwalifikowanie tej umowy (teren prywatny)?

    KG

  • 14. Data: 2004-08-16 10:47:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Aug 2004, kam wrote:

    > + > Moment - a kto tu co najmuje ?
    > + > Bo jak miejsce do parkowania [...]
    > + Miejsce do parkowania.
    > + Masz jakiś inny pomysł na zakwalifikowanie tej umowy (teren prywatny)?

    Nie mam, przyznaję. Całkiem ciekawe - z czynszem :)

    pozdrowienia, Gotfryd