  • 1. Data: 2004-08-13 05:37:42
    Temat: krwiodawstwo w niemczech
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    witam...

    czy prawo niemieckie pozwala na pobieranie krwi od obcokrajowców???
    czy sa jakies prawne przeszkody pojechać tam i oddać krew za którą tam się
    płaci???

    pozdrawiam....

  • 2. Data: 2004-08-13 06:42:39
    Temat: Re: krwiodawstwo w niemczech
    Od: Chrisu<c...@w...pl>

    wiesz - radziłbym Ci to sprawdzić. Bo tak szybko jak TV i prasa podały
    że się płaci tak szybko to zdementowały.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-13 06:56:13
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    > wiesz - radziłbym Ci to sprawdzić. Bo tak szybko jak TV i prasa podały
    > że się płaci tak szybko to zdementowały.

    no właśnie ja takie info wyczytałem w gazecie lubuskiej
    ale dlatego ze pismakom nie ufam wolałem zaciągnąć informacji
    u bardziej kompetentnych :)

    pozdro...

  • 4. Data: 2004-08-13 08:56:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > czy prawo niemieckie pozwala na pobieranie krwi od obcokrajowców???
    > czy sa jakies prawne przeszkody pojechać tam i oddać krew za którą tam się
    > płaci???

    heh, nastepny "jelen".

    Nie placa za krew, mowili o tym nawet w wiadomosciach.
    To jest totalna bzdura.

    P.

  • 5. Data: 2004-08-13 09:09:14
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > heh, nastepny "jelen".

    :) żeby było jasne ja bynajmniej nie zamierzam i nie zamierzałem :)
    skorzystać
    nawet gdyby płacili mieszkam daleko od granicy a zarabiam wystraczajaco :)
    poprostu taki wlasnie "jeleń" się mnie pytał czy w sieci na ten temat można
    coś
    znaleść

    > Nie placa za krew, mowili o tym nawet w wiadomosciach.
    > To jest totalna bzdura.

    tak myslalem...

    pozdro....

  • 6. Data: 2004-08-13 13:39:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > nawet gdyby płacili mieszkam daleko od granicy a zarabiam wystraczajaco :)
    > poprostu taki wlasnie "jeleń" się mnie pytał czy w sieci na ten temat

    niektorzy to przez pol polski jechali, bo mysaleli ze dostana za to
    pieniadze. :)

    P.

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

    odwiedź też forum poświęconemu
    językowi C++ http://cpp.g5.pl

  • 7. Data: 2004-08-13 18:15:43
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a)
    w news'ie: news:cfhvno$5k5$1@inews.gazeta.pl

    > [....................]
    > Nie placa za krew, mowili o tym nawet w wiadomosciach.

    Jeszcze gdy był to RFN płacili za krew ciężkie
    (na polskie warunki) pieniądze. Nie sądzę
    aby cokolwiek się zmieniło.

    > To jest totalna bzdura.

    Możesz to "czymś" poprzeć.? (Czy tylko słyszałeś?)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Bezpieczniej jest mieć ptaka w ręku niż nad głową."

  • 8. Data: 2004-08-14 09:25:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Możesz to "czymś" poprzeć.? (Czy tylko słyszałeś?)

    w TV i w radiu mowili.
    Wielu polakow pojachalo do NIemiec (niektorzy przez pol polski)
    a tam sie okazalo ze dostana za krew symboliczną tabliczke czekolady.

    To bylo calkiem niedawno, dlatego mnie rozmieszyl ten post.
    Wyobrazilem soebie jak facet wsiada w samochod i jezie do niemiec
    po czekolade :)

    P.

  • 9. Data: 2004-08-14 10:33:23
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    > To bylo calkiem niedawno, dlatego mnie rozmieszyl ten post.
    > Wyobrazilem soebie jak facet wsiada w samochod i jezie do niemiec
    > po czekolade :)

    Witam!
    Facet pewnie też się śmiał.
    Kompaner