  • 1. Data: 2004-08-13 07:39:34
    Temat: KOMORNIK - w jaki sposób może namierzyć konto ?
    Od: "KZ" <p...@g...pl>

    Pytanie jak w tytule.

    A w szczegółach ...

    Załóżmy, że mam dług który jest już u komornika. Komornik przyszedł do mnie
    do domu no ale, że nie było tam nic wartościowego nic nie zabrał. Oczywiście
    pytał się o oszczędności itp i zgodnie z prawdą powiedziałem, że konta i
    oszczędności nie mam.

    Ale aktualnie chcę założyć konto. Czy komornik jest je w stanie namierzyć? A
    jeżeli tak to w jaki sposób i ile to trwa czasu.

    Pozdrawiam.

    Skibbi

  • 2. Data: 2004-08-13 09:55:49
    Temat: Re: KOMORNIK - w jaki sposób może namierzyć konto ?
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ale aktualnie chcę założyć konto. Czy komornik jest je w stanie namierzyć? A
    > jeżeli tak to w jaki sposób i ile to trwa czasu.

    obawiam sie :), ze komornik w obecnej sytuacji nie bedzie namierzal czy
    masz gdzies konto. ale moze :)

    jezeli potrzebujesz konta i masz jakas osobe, ktorej ufasz i ktora ufa
    Tobie to niech ta osoba zalozy rachunek bankowy, a Ciebie ustanowi
    pelnomocnikiem ogolnym. wiekszosc bankow ma taka opcje. bedziesz mial
    pelny i swobodny dostep do rachunku i zgromadzonych tam srodkow. dostaniesz
    takze swoja karte. nie bedziesz mogl jedynie zamknac rachunku i zaciagac
    zobowiazan w imieniu wlasciciela rachunku.

    jezeli ta osoba nie ma dlugow to takiego konta komornik nie zajmie.

    pozdr.
    marcin

  • 3. Data: 2004-08-13 17:10:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takze swoja karte. nie bedziesz mogl jedynie zamknac rachunku i zaciagac
    > zobowiazan w imieniu wlasciciela rachunku.

    Marcin? czy wiedząc, że gość ma windykowany przez komornika dług poszedł byś
    na to, by on na Twoje nazwisko otwarł rachunek?

  • 4. Data: 2004-08-13 21:06:58
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Marcin? czy wiedząc, że gość ma windykowany przez komornika dług poszedł byś
    > na to, by on na Twoje nazwisko otwarł rachunek?

    Robercie :)bedac windykowanym dluznikiem czlowiek pozostaje czlowiekiem,
    windykacja nie musi go przekreslac. osobie obcej bym w taki sposob nie
    pomogl, ale np. gdyby brat mnie poprosil to bym sie zgodzil, bo mu ufam.
    on nigdy jeszcze nie zawiodl, a kazdy moze popasc dzis w dlugi. no nie? :)

    do jednego z moich rachunkow ustanowilem mame jako pelnomocnika ogolnego.
    moze ona dysponowac srodkami, ktore znajduja sie na koncie, ma swoja karte.
    nie moze zaciagnac kredytu ani debetu bo jest tylko pelnomocnikiem wiec
    nawet gdyby chciala to nie moze nic zlego zrobic. no ale mama nawet by
    nie chciala krecic hehe :)

    pozdr.
    marcin