  • 11. Data: 2023-12-09 21:26:57
    Temat: Re: Pismki pierdolone:P
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 21:22, PD pisze:

    > I teraz mam dylemat. Przyznać się do błędu, czy może iść w retorykę, że
    > nie znamy okoliczności jak do tego doszło.

    Postrasz go że zawiadomisz sont. Albo miotka:P Niemazaco:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-12-09 23:21:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-09, PD <p...@g...pl> wrote:

    > I teraz mam dylemat. Przyznać się do błędu, czy może iść w retorykę, że
    > nie znamy okoliczności jak do tego doszło.

    Oświadczasz, że siedzisz na codzień w cudzysłowiach, a inni to idioci,
    którzy swoją wiedzę czerpią z Internetu, po czym odsyłasz do
    Rozporządzenia.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2023-12-11 11:40:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Dec 2023 18:19:52 +0100, Shrek wrote:
    > https://www.wprost.pl/kraj/11507209/policjanci-z-wro
    clawia-mowia-dosc-przerywaja-milczenie-w-sprawie-kla
    mstw-o-smierci-kolegow.html

    > Ojoj, policjanci będą pozywać dziennikarzy za pisanie o policji:p Biorę
    > czipsy i piwo:P
    >
    > A tak na marginesie, nie wypada sobie robić żartów ze śmierci, ale nie
    > ja zacząłem - wykluczono już delirium excited?

    Po prasowych doniesieniach to nie wiem - bo skoro sie zarzekają, ze go
    starannie przeszukali i w kajdanakach trzymali, to przeciez nie mógł
    ich zastrzelic :-)

    Mamy pewność, ze zastrzeleni? Bo moze delirium.
    Inne wersje:
    -samobójstwo popełnili :-P
    -wzajemnie sie zastrzelili :-P
    -jeden go straszył pistoletem - i czy przypadkiem, czy w szamotaninie
    - strzelił i trafił w kolegę, i cóż było robić - sam sie zastrzelił.
    -kto inny ich zastrzelił.

    śladów pewnie mnóstwo, ale ujawnić nie można, bo tajemnica śledztwa

    O, jeszcze mi taka hipotezka przyszła - jedni policjanci zastrzelili
    drugich, w celu pozbycia sie niewygodnych i zgarnięcia nagrody za
    złapanie :-)

    J.

  • 14. Data: 2023-12-11 16:37:03
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 11.12.2023 o 11:40, J.F pisze:
> [...]
    > -jeden go straszył pistoletem - i czy przypadkiem, czy w szamotaninie
    > - strzelił i trafił w kolegę, i cóż było robić - sam sie zastrzelił.

    Oświadczam, nie ma żadnych zastrzelonych policjantów. Zastrzelonych
    policjantów wymyśliliście wy - dziennikarze.

    https://youtu.be/VfYhB3pwO_w?t=127

    PD

  • 15. Data: 2023-12-11 17:40:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Dec 2023 16:37:03 +0100, PD wrote:
> [...]
    >
    > Oświadczam, nie ma żadnych zastrzelonych policjantów. Zastrzelonych
    > policjantów wymyśliliście wy - dziennikarze.

    Prokurator postawił zarzuty zabójstwa ... no ale o tym, to wiemy od
    dziennikarzy, choc na oficjalnych stronach policji powinno być :-)

    J.

  • 16. Data: 2023-12-12 06:49:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > O, jeszcze mi taka hipotezka przyszła - jedni policjanci zastrzelili
    > drugich, w celu pozbycia sie niewygodnych i zgarnięcia nagrody za

    Czyli sąd musi klenta uniewinnić. Każdy z tych przypadków nie jest
    specjalnie mniej prawdopodobny niż że że uduszony skutecznie stachowiak
    umarł na jakieś delirium excited.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-12-12 10:54:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Dec 2023 06:49:47 +0100, Shrek wrote:

    > Czyli sąd musi klenta uniewinnić. Każdy z tych przypadków nie jest
    > specjalnie mniej prawdopodobny niż że że uduszony skutecznie stachowiak
    > umarł na jakieś delirium excited.

    Wyeliminowac niektóre pewnie w miarę łatwo, ale my wiemy tylko to,
    co pismaki napisały i gliny powiedziały :-)

    J.

  • 18. Data: 2023-12-12 11:25:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 9 Dec 2023 19:02:32 +0100, PD napisał(a):

    > "planujemy przeciwko takim osobom i dziennikarzom skierować do sądu
    > stosowne zawiadomienia"

    W Polszmacie wypowiadają się chyba jacyś inni funkcjonariusze.
    Smakowite:
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-12-12/inter
    wencja-zastrzelil-policjantow-w-radiowozie-funkcjona
    riusze-przerywaja-milczenie/

    "Byłem tam na miejscu i to widziałem. Moje zdanie jest takie, że gościu nie
    miał w ogóle kajdanek przy sobie. Broń, którą miał przy sobie, miała prawie
    40 centymetrów długości. Gościu miał ją w kaburze pod pachą. W kajdankach z
    przodu nie jesteś w stanie 40-centymetrowej broni wyciągnąć. A chłopak
    odbił się później na kamerach, 700-800 metrów dalej, na stacji benzynowej.
    Gdyby był w kajdankach, to ktoś by zwrócił uwagę, że gościu jest w
    kajdankach. Tak że nie był w kajdankach. Ja daję sobie głowę uciąć, że nie
    był w kajdankach - ocenił policjant, który był na miejscu zdarzenia w
    pierwszych godzinach śledztwa.

    Patologii jest cale mnóstwo. Można by wysypywać jak z rękawa. Tak naprawdę
    na dziś nie ma policji, nie oszukujmy się. Przychodzi ktoś złożyć
    zawiadomienie, to niech będzie pewny, że nikt z tym nic nie zrobi
    .

    - Jedzie się na przykład na interwencję, gdzie jest zgłoszone, że gościu
    biega z nożem i się myśli: to pojedziemy dwie ulice szerzej, żeby
    przyjechać 10 minut później, bo może się wybiega albo się coś stanie, to
    już będzie po sprawie. No niestety, ale tak to właśnie wygląda, zwłaszcza,
    że w patrolu jeżdżą osoby, które mają maksymalnie 3-5 lat służby - dodał
    inny.

    - Kolejne, co jest rozczarowujące, a wręcz rozmywa u mnie obraz tej
    firmy, to jest przypisywanie osobom czynów, których nie popełniły.
    Przykładowo wybiera się z tzw. referatu "enkowego", czyli spraw
    niewykrytych, te sprawy, w których nie ma monitoringu. Jeżeli mamy jakiegoś
    gościa, który ukradł coś, włamał się gdzieś, no to, żeby "zejść" z tych
    spraw niewykrytych, to się przypisuje te niewykryte do takiej osoby -
    opowiedział nam jeden z policjantów z Wrocławia.

    - Najlepiej znaleźć wariata. Takiemu to się super przedstawia zarzuty,
    bo się bierze wszystkie czyny z komisariatu: 15-20 i mu się robi tak zwaną
    wieloczynówkę. Komendanci aż skaczą z radości, że się to zrobiło, bo to
    jest w ogóle mega wynik w statystyce. Temu niepoczytalnemu przypisuje się
    więc nie jego czyny, nie jego przestępstwa, ale super się to wykazuje w
    statystykach - dodał drugi.

    We wrocławskiej policji ginie bardzo dużo rzeczy: od danych informatorów,
    materiału dowodowego, po rzeczy, które mogą się przydać funkcjonariuszom w
    domu.

    - Giną przeróżne rzeczy. Zarówno rzeczy tajne, jak i dowody rzeczowe.
    W jednym z komisariatów wrocławskich zostały zabezpieczone markowe ubrania,
    które prawdopodobnie były podróbkami. Ale przychodzi do rozliczenia z inną
    instytucją, która te ubrania musi wykazać, bo za nie odpowiada. I popłoch
    na jednym z komisariatów: "oddajcie ubrania". "To co, kurde, mam wyprać?" -
    mówił policjant."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2023-12-12 17:50:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.12.2023 o 10:54, J.F pisze:

    > Wyeliminowac niektóre pewnie w miarę łatwo, ale my wiemy tylko to,
    > co pismaki napisały i gliny powiedziały :-)

    No ale na każdy weliminowany możemy wymyślić dwa kolejne przy czym nie
    ma znaczenia jak nieprawdopodobne. I na tym polega piękno tej metody, że
    przeciwnik może (i musi) angażować ogromne siły a ty odpalasz
    łotebałtyzm i niech się buja. Prznajmniej tak to działało ze
    stachowiakiem - być może się nagrało jak go kulsony zabijają na śmierć,
    ale nie da się wykluczyć, że śladowe ilości amfy którą wciągał tydzień
    wcześniej akurat wtedy spowodowały mu delirium excited. Tak samo
    policjantom mogło się przydarzyć różne rzeczy... Tylko z niewiadomych
    powodów w chuja można lecieć jak to policjanci kogoś zabiją a ta sama
    logika w druga stronę nie działa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-12-12 22:23:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-12-12 o 17:50, Shrek pisze:

> [...]
    > policjantom mogło się przydarzyć różne rzeczy... Tylko z niewiadomych
    > powodów w chuja można lecieć jak to policjanci kogoś zabiją a ta sama

    Żona opowiedziała mi dzisiaj wersję zasłyszaną u kosmetyczki,
    której klientki w jakiś sposób coś wiedzą o sprawie, bo ta sama
    dzielnica i pewne osoby się znają i wiedzą jak było...
    Ja do fryzjera się już w tym roku nie wybieram, więc nie dorzucę
    zasłyszanej swojej wersji.