  • 21. Data: 2023-12-13 06:52:22
    Temat: Re: Pismki pierdolone:P
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.12.2023 o 22:23, cef pisze:

    > Żona opowiedziała mi dzisiaj wersję zasłyszaną u kosmetyczki,
    > której klientki w jakiś sposób coś wiedzą o sprawie, bo ta sama
    > dzielnica i pewne osoby się znają i wiedzą jak było...
    > Ja do fryzjera się już w tym roku nie wybieram, więc nie dorzucę
    > zasłyszanej swojej wersji.

    Ale tu nie chodzi o konkretną wersję a o metodą. Nagrało się jak
    człowieka udusili - sekcja wykazała złamaną grdykę (druga bo w w
    pierwszej przeoczyli) i co - okazało się że może na delirium excited
    wzioł i umar. Skąd przez analogię pewność że policjalntom nie
    przydarzyło się coś "dzwinego"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-12-13 08:42:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Dec 2023 06:52:22 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > pierwszej przeoczyli) i co - okazało się że może na delirium excited
    > wzioł i umar. Skąd przez analogię pewność że policjalntom nie

    Ale czy peknieta grdyka musi prowadzic do uduszenia?

    Nie bedzie innych objawow na sekcji, gdy smierc nastapi przez
    niemoznosc oddychania/niedobór tlenu?

    U niego chyba akurat powiazali "niewydolnosc oddechowo-krązeniowa",
    i przyczyny nieznane.

    No coz - Bodnar jako RPO domagal sie wznowienia, moze jako MS/PG
    bedzie mial wieksze mozliwosci.

    J.

  • 23. Data: 2023-12-13 18:41:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2023 o 08:42, J.F pisze:

    > Ale czy peknieta grdyka musi prowadzic do uduszenia?

    Musieć nie musi. Pobicie ani headshot też nie musi.

    > Nie bedzie innych objawow na sekcji, gdy smierc nastapi przez
    > niemoznosc oddychania/niedobór tlenu?

    Zapewne standardowe dla niewydolności krążeniowo-oddechowej. No ale
    zdaje się że w opinii właśnie uduszenie było jedną z trzech opcji, więc
    uduszenia nie wykluczyli. Dodali tylko łotebałtyzm o śladowej ilości
    amfy. Dokładnie to możemy zrobić z martwymi policjantami. Na każdą
    hipotezę że zabił ich podejrzany możemy wymyślić dwie, w których to nie
    on spowodował ich śmierć. Dlaczego jak lecieć w chuja to tylko wtedy
    kiedy kulsony są stroną zabijającą.

    > U niego chyba akurat powiazali "niewydolnosc oddechowo-krązeniowa",
    > i przyczyny nieznane.

    Znane - nawet się nagrało, sekcja (powtórna) ujawniłazłamanie grdyki i
    niewydolność w przebiegu uduszenia była jednym z trzech wymienionych
    mechanizmów. Jak pisałem - da się łatwo sprawdzić - co najmniej pieć
    osób (w sumie obrońca szósty) na tamtejsali twierdziło, że nie da się
    udowodnić że do śmierci stachowiaka przyczynili się policjanci. No to
    robimy testy na amfę i jazda - jak któryś wyżyje to trudno - trzeba
    uniewinnić:P

    > No coz - Bodnar jako RPO domagal sie wznowienia, moze jako MS/PG
    > bedzie mial wieksze mozliwosci.

    Chyba nie bardzo. Zostali skazani za co zostali. Karę odbyli... Chyba że
    jechać po wersji, że tamto to było za przekroczenie uprawnień a teraz to
    za niumyślne spowodowanie. Ale jestem sceptyczny. Choć w sumie nawet
    tylko po to żeby się jeszcze postresowali to by warto było. Ale jak
    pisałem nie sądzę - jeśli już to raczej w ramach polityki a do tego to
    mają dużo innych spraw, żeby się przed społeczeństwem chwalić że
    rozliczają pisiorów. A i każda władza aparatu przymusu potrzebuje i nie
    chce żeby się kulsony nagle zaczęły zastanawiać czy władzy bronić...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!