  • 11. Data: 2006-01-22 17:39:22
    Temat: Re: Pisma z sądu - czy informować?
    Od: blogger <r...@n...fr>

    Przemek R... wrote:

    > nikt nie pozywa, to jest sprawa karna, skoro sad cche danych to znaczy ze sa
    > q temu podstawy.
    > Sadzisz inaczej? mozesz laskawi epowiedziec na jakiej podstaie? Jasnowidz?

    Na podstawie setek takich wyrokow jak na Sokolowskiego. Sam fakt
    odczucia bycia obrazonym nie jest jeszcze niczym. To trzeba podeprzec
    jakimis wstepnymi dowodami. I z analize tego placimy kurwom w togach.

  • 12. Data: 2006-01-22 18:53:06
    Temat: Re: Pisma z s?du - czy informowaae?
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    blogger napisał(a):

    > Na podstawie setek takich wyrokow jak na Sokolowskiego. Sam fakt
    > odczucia bycia obrazonym nie jest jeszcze niczym. To trzeba podeprzec
    > jakimis wstepnymi dowodami. I z analize tego placimy kurwom w togach.

    Trochę żałuję, że zeszliście z tematu bo naprawdę chciałbym uzyskać
    konkretną odpowiedź. Nie mnie jest oceniać, czy sąd robi dobrze czy źle,
    ma do tego pełne prawo aby zażądać danych konkretnej osoby, tak samo
    robi policja. Zresztą w tym wypadku te dane to nic więcej jak adresy IP,
    e-mail, numer GG, bo więcej nie posiada ta osoba w swoim profilu.

    Przecież nie mogę oceniać, czy sąd robi czy dobrze czy źle. Dostałem
    prośbę z wydziału karnego, to ją realizuję. Jeśli osoba, której to
    dotyczy uważa, że sąd zrobił źle to niech to załatwia z sądem, a nie ze mną.

    Wyobrażacie sobie, że taki operator komórkowy dostaje pismo z sądu i
    analizuje, czy rzeczywiście sąd postępuje słusznie prowadząc przeciwko
    komuś sprawę i w razie czego odmawia, bo uważa że ktoś tam nie jest winny?

    Więc raz jeszcze, pytam o stronę PRAWNĄ a nie etyczną. Czy mogę
    udzielić takiej informacji osobie, o którą pyta sąd?

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/

  • 13. Data: 2006-01-22 19:14:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na podstawie setek takich wyrokow jak na Sokolowskiego.

    oceniaj zakonretny czyn konretnej osoby, bo jezleu uogolniasz dopsuzcasz sie
    wowczas pomowienia ..

    Sam fakt
    > odczucia bycia obrazonym nie jest jeszcze niczym.

    ale ocena tego nie nalezy do pytajacego, zreszta gowno ci wiadmo czy doszlo
    do pomowienia czy nie,

    To trzeba podeprzec
    > jakimis wstepnymi dowodami. I z analize tego placimy kurwom w togach.

    i moge sie o 1000$ zalozyc ze ten wstepny dowod stanowi post na forum
    pytajacego,
    nie cytowal bo pocz ciebie dla kazdego jest to oczywiste,

    P.

    ps
    zapoznaj sie z art art 239 KK (isip.sejm.gov.pl)

  • 14. Data: 2006-01-22 19:26:24
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    >

    > P.
    >
    > ps
    > zapoznaj sie z art art 239 KK (isip.sejm.gov.pl)

    W końcu ktoś, kto chce mi pomóc, a czy uważasz, że:

    "Art. 241 [Rozpowszechnianie wiadomości] § 1. Kto bez zezwolenia
    rozpowszechnia publicznie wiadomości z postępowania przygotowawczego,
    zanim zostały ujawnione w postępowaniu sądowym,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2."

    Wystarczy abym odmówił udzielenia takiej informacji? W końcu zbieranie
    jakiegoś tam materiału dowodowego (czyli np. sprawdzenie że dane
    wiadomości napisał na forum Kowalski) jest postępowaniem przygotowawczym.

    Jak do niczego nie dojdę, to się skonaktuję jutro z prawnikiem.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/

  • 15. Data: 2006-01-22 19:38:07
    Od: july <m...@h...pl>

    Przemek R... wrote:

    > oceniaj zakonretny czyn konretnej osoby, bo jezleu uogolniasz dopsuzcasz sie
    > wowczas pomowienia ..

    Najpierw odkurz swoje podreczniki z technikum hotelarstwa i zobacz
    definicje pomowienia.

    > To trzeba podeprzec

    > i moge sie o 1000$ zalozyc ze ten wstepny dowod stanowi post na forum
    > pytajacego,
    > nie cytowal bo pocz ciebie dla kazdego jest to oczywiste,

    Zaniesienie do sadu wydruku z wlasnej domowej drukarki nie jest dowodem.

  • 16. Data: 2006-01-22 19:41:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik ""Michał Margula"" <a...@u...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakiegoś tam materiału dowodowego (czyli np. sprawdzenie że dane
    > wiadomości napisał na forum Kowalski) jest postępowaniem przygotowawczym.

    a Ty sie zastanwaisz czy mozesz przekazac dane sadowi czy temu czelowiekowi?

  • 17. Data: 2006-01-22 19:42:53
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    Przemek R... napisał(a):

    > a Ty sie zastanwaisz czy mozesz przekazac dane sadowi czy temu czelowiekowi?

    Człowiekowi. Jeszcze raz po krótce. Jest pismo z sądu o dane
    Kowalskiego. Kilka dni później Kowalski pyta czy ktoś żądał od nas jego
    danych i jeśli tak, to kto.

    No i teraz kwestia - czy mu udzielić takiej informacji?

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/

  • 18. Data: 2006-01-22 19:43:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Najpierw odkurz swoje podreczniki z technikum hotelarstwa i zobacz
    > definicje pomowienia.

    znam definicje pomowienia, ty sie doucz

    > Zaniesienie do sadu wydruku z wlasnej domowej drukarki nie jest dowodem.

    chodzi o ustalenie osoby ktora wyslala post ktory jest dowodem, a post moga
    nawet w sadzie sami sciagnac, moze to zrobic biegly lub ktokolwiek iny,
    wystarczy wejsc na strone.

    P.

  • 19. Data: 2006-01-22 19:48:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > tak, to kto.
    >
    > No i teraz kwestia - czy mu udzielić takiej informacji?

    ja bym na wszelki wypadek przemilczal.

    A tego typa co zmenia ksywki (bloger, july) nie czytaj.

    P.

  • 20. Data: 2006-01-22 19:56:54
    Od: july <m...@h...pl>

    Przemek R... wrote:
    > U?ytkownik ""Micha? Margula"" <a...@u...net.pl> napisa? w wiadomo?ci

    Rotfl

    Znaczy prawie kazda konferencja prasowa prokuratora jest nielegalna. :-P

    > a Ty sie zastanwaisz czy mozesz przekazac dane sadowi czy temu czelowiekowi?

    Nawet jezeli przyjmiemy ze masz racje z cytowaniem tego paragrafu, to
    dotyczy on postepowania przygotowawczego a nie procesy cytwilnego czy
    karnego. A zdaje sie o tym mowimy.