  • 1. Data: 2006-01-22 12:02:15
    Temat: Re: Pozwolenie na budowe na siedlisku
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

    > Witam, Czy jezeli zakupie siedlisko z domem mieszkalnym i bede chcial ten
    > dom wyburzyc i postawic na jego miejscu nowy to czy bede potrzebowal
    > pozwolenia na budowe tego nowego domu?

    Najpier będziesz musiał miec pozwolenie na wyburzenie starego.
    A potem cała procedura na uzyskanie pozwolenia na budowe nowego...

  • 2. Data: 2006-01-22 12:45:18
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2006 13:02:15 +0100, Cyberix napisał(a):

    > Najpier będziesz musiał miec pozwolenie na wyburzenie starego.
    > A potem cała procedura na uzyskanie pozwolenia na budowe nowego...

    A nie lepiej, łatwiej i szybciej zrobić modernizację ?

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2006-01-22 13:02:09
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A nie lepiej, łatwiej i szybciej zrobić modernizację ?

    Własnie! Ana czym polega ta modernizacja?
    Czy jeśli mam ujete w planach 1/2 domu murowaną i 1/2 drewnianą nakrytą
    wspólnym dachem kopertowym to czy zamiast starać się o pozwolenie na
    dobudowanie drugiej połowy murowanej mogę zrobić modernizację starego
    drewnianego na murowany??

  • 4. Data: 2006-01-22 13:03:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    enwy napisał(a):
    > Witam, Czy jezeli zakupie siedlisko z domem mieszkalnym i bede chcial ten
    > dom wyburzyc i postawic na jego miejscu nowy to czy bede potrzebowal
    > pozwolenia na budowe tego nowego domu?

    Poczytaj:
    http://dom.gazeta.pl/prawo/1,65547,3106244.html
    http://dom.gazeta.pl/prawo/1,65547,3106246.html

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-01-22 13:04:06
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

> [...]
    > wspólnym dachem kopertowym to czy zamiast starać się o pozwolenie na
    > dobudowanie drugiej połowy murowanej mogę zrobić modernizację starego

    Zachęcam do poczytania prawa budowlanego, jest tam wszystko dokładnie
    opisane. Na pewno będzie wymagane pozwolenie na budowe jeżeli wystąpują
    zmiany konstrukcji ścian nośnych.

  • 6. Data: 2006-01-22 15:50:50
    Od: blogger <r...@n...fr>

    INDYGO29 wrote:

    > U?ytkownik "Mieczys?aw" <m...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > W?asnie! Ana czym polega ta modernizacja?
    > Czy je?li mam ujete w planach 1/2 domu murowan? i 1/2 drewnian? nakryt?
    > wspólnym dachem kopertowym to czy zamiast staraae si? o pozwolenie na
    > dobudowanie drugiej po?owy murowanej mog? zrobiae modernizacj? starego
    > drewnianego na murowany??

    Mozesz, ale po co? Bedzie to kosztowalo 3x wiecej.

  • 7. Data: 2006-01-23 11:45:21
    Temat: Pozwolenie na budowe na siedlisku
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    Witam, Czy jezeli zakupie siedlisko z domem mieszkalnym i bede chcial ten
    dom wyburzyc i postawic na jego miejscu nowy to czy bede potrzebowal
    pozwolenia na budowe tego nowego domu?
    pzdr
    Wit