  • 1. Data: 2006-01-22 08:23:15
    Temat: WKU-jak zyskać 3 tygodnie b. brzydka sprawa
    Od: Mamutek<l...@o...pl>

    Witam, w zeszlym roku powinienem planowo ukonczyc studia. Niestety pech chcial,
    ze przez brak jednego zaliczenia zamiast bronic magistra we wrzesniu zostalem
    skreslony z listy studentow i skierowany na powtarzanie ostatniego semestru od
    lutego. Do tego czasu nie mam zadnego zaswiadczenia. W skrzynce znalazlem dwa
    awiza ktorych naturalnie nie odebralem. W zeszlym tygodniu zadzwonil telefon.
    Niestety odebralem (kompletnie mnie zaskoczyli). Rozmowca spytal czy rozmawia z
    panem takim a takim, potwierdzilem. Wtedy uslyszalem, &#380;e milo mu nareszcie ze
    mna porozmawiac a z tej strony szef wydzialu poboru i uzupelnien. Serce podeszlo
    mi do gardla. W czasie rozmowyprzedstawilem sytuacje i probowalem wyblagac
    odroczenie terminu stawiennictwa do lutego. Gosc powiedzial ze nic go to nie
    obchodzi bo skreslili mnie z listy studentow i jezeli nie pojawie sie do jutra to
    kieruje
    sprawe do prokuratury. Wiem napewno, ze jak pojde tam jutro to dostane bilet.
    Czy jest sposob zeby jakos przeciagnac sprawe o 3 tygodnie (wtedy bede mial
    zswiadczenie) i uniknac spotkania z prokuratorem, ktorym mnie straszyli?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-22 13:41:21
    Temat: Re: WKU-jak zyska&#263; 3 tygodnie b. brzydka sprawa
    Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl>

    Użytkownik "Mamutek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mial
    > zswiadczenie) i uniknac spotkania z prokuratorem, ktorym mnie straszyli?

    IMHO to, że przedstawiłeś mu sprawę było błędem. W tej sytuacji wydaje mi
    się, że była tylko jedna możliwość - choroba. Albo wcześniejsze zapisanie
    się na jakiekolwiek studia prywatne (wiąże się to z opłatą semestru -
    później można zrezygnować).... ale teraz, jak mu już powiedziałes to czarno
    to widzę..

    K.

  • 3. Data: 2006-01-22 15:08:07
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > później można zrezygnować).... ale teraz, jak mu już powiedziałes to
    > czarno
    > to widzę..

    Z drugiej strony :) Skad facet z WKU moze wiedziec czy to naprawde byla
    osoba poszukiwana a nie ktos kto robi sobie zart?:>

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 4. Data: 2006-01-22 15:47:44
    Od: "ikar" <i...@w...slask.pl>

> [...]
    > nie
    > obchodzi bo skreslili mnie z listy studentow i jezeli nie pojawie sie do
    a nie jest przypadkiem tak ??? "Słowa przez telefon w świetle prawa nic nie
    znaczą, jeśli nie są rejestrowane" - ja bym w ten desen sprobowal

    pozdrawiam

    ikar

  • 5. Data: 2006-01-22 16:15:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Z drugiej strony :) Skad facet z WKU moze wiedziec czy to naprawde byla
    > osoba poszukiwana a nie ktos kto robi sobie zart?:>

    podala numer wezwania oraz zadzwonila na numer na nim widniejacy ?

    P.

  • 6. Data: 2006-01-22 16:24:57
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl>

    On 1/22/2006 9:23 AM, Mamutek wrote:

> [...]
    > zswiadczenie) i uniknac spotkania z prokuratorem, ktorym mnie straszyli?

    Idź jutro do lekarza, powiedz że masz jakieś śmieszne bóle itp, itd. Jak
    zapyta (albo i nie) to poproś różnież o zwolnienie. Będziesz miał
    papierek o "nieczynności". A gość z WKU może Ci nagwizdać. Rozmowa
    telefoniczna nie jest wiążąca. Prokuratury raczej też nie zawiadomi bo i
    tak i tak wojsko ma teraz nadkomplet i nie ciągną na siłę. Nic się nie
    martw, będzie dobrze :)]

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 7. Data: 2006-01-22 23:01:07
    Od: "Josua Kesh" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Mamutek" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > semestru od
    > lutego. Do tego czasu nie mam zadnego zaswiadczenia.

    mam identyczną sytuację, dostałem pismo z uczelni, że zostałem skreślony a
    następnie po mojej interwencji, że zostałem ponownie przyjęty na powtarzanie
    10 semestru studiów od połowy lutego, oba pisma zostały również wysłane do
    wiadowmości do mojego WKU - u Ciebie powinno by tak samo, także wg. mnie
    sprawa jest czysta do 30 wrzesnia 2006 jestes studentem :D
    a co do nie obronienia mgr w 2005, to daliśmy obaj dupy - patrz nowa ustawa,
    która weszła z początkiem 2006.

    pzdr

    --
    Josua