  • 11. Data: 2009-10-19 20:08:03
    Temat: Re: Pisma z sądu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Bardzo dobre pytanie. Szukałem i nie znalazłem ogólnej normy. W
    > odniesieniu do poszczególnych zagadnień stosowne normy są zawarte w
    > ustawach szczególnych (np. kpa, kpk itp.). Ale nie sądzę, by Sąd bez
    > pouczenia coś takiego wysyłał.

    Więc albo wskaż albo nie marudź.

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2009-10-19 20:12:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > wynika z tego, że jednak trzeba, ale je?li nie ma pouczenia z jakiego
    > artykułu, to jak traktować taki list z sšdu ?

    Ignorantia iuris nocet.
    A potem bach z art. 251 kpc.

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2009-10-19 20:58:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Więc albo wskaż albo nie marudź.

    Dobra, już nie marudzę.

  • 14. Data: 2009-10-20 20:21:11
    Temat: Re: Pisma z sšdu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 21:14:49 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W takim wypadku należy oczywiście udzielić informacji. Ale w tych
    > wystąpieniach nie ma nawet pouczenia prawnego? No bo oczywiście nie trudno
    > znaleźć podstawę prawną, ale byłem przekonany, że sąd ją podaje.

    przykładowo Wydziały Rodzinne i Nieletnich piszą pisma do prywatnych
    agencji pośrednictwa pracy, czy aktualnie są i w okresie 6 miesięcy wstecz
    były oferty pracy dla przykładowo mężczyzny w wieku 35 lat z wykształceniem
    średnim w zawodzie mechanik samochodowy.
    Sąd nie podaje podstawy prawnej w takim zapytaniu.
    Sąd nawet nie podaje w piśmie danych osobowych kogo to dotyczy.

    Można się domyślać, że prowadzi sprawę o alimenty i bada, czy pozwany na
    prawdę nie może znaleźć pracy czy wogóle jej nie szuka.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Prywatna kolekcja antyków
    http://foto.3mam.net/antyki/