  • 31. Data: 2007-02-14 12:42:29
    Temat: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > Wiesz jezlei ktos wchodzi na czyjajas ogrodzona posesje to pies ma
    > prawo bronic swej wlasnosci, jezlei jest (zdarzaja sie takei
    > przypadki) prowokowany poprzez plucie, zneiwazanie itp rowniez moze
    > nie wyrzymac i sie w penym sensie bronic.

    A jeżeli idziesz sobie publicznym chodnikiem, a zza rowu przez dziurę w
    ogrodzeniu wyskakuje ci do nogi ujadający pchlarz, to co robisz?
    Pchlarz nie wyleciał się przywitać, tylko ewidentnie chciał skosztować
    nogi mojego dziecka. Też pewnie był sprowokowany, bo jak ludzie śmią
    chodzić po chodniku, nie? Ja problem rozwiązałam. Po trzeciej awanturze
    z włascicielką miłośniczką pieski(trzy sztuki durnych worków na pchły)
    maja areszt domowy.

    > bronic sie zawsez masz prawo, jednak jak juz podkreslilem, co raczyles
    > wykasowc zamiast sie ustosunkowac, watkotworca nie proponwal obrony a
    > 'wykonanie' wyroku jezlei policja sie sprawa nie zinteresuje a w
    > takiej sytuacji mowienie o obronie koneicznej to razace
    > nieporozumienie

    A gdzie tam. On pisał tylko, że zaopatrzy się w teleskopową pałkę. Na
    wypadek, gdyby piesuńciowi przyszło do głowy rzucić się na niego. Jak
    moje dziecko przyszło pierwszy raz z płaczem, ze go piesek zaatakował,
    to tez wychodziłam po dziecko w dobrze podkutych butach i z tępym
    narzędziem.
    I nie wmawiaj mi, że to JA mam się uczyć, jak się zachowywać, żeby nie
    prowokować psa. To właściciel ma psi obowiązek zrobić wszystko, żeby
    pies nie wchodził w szkodę osobom postronnym.
    Justyna

  • 32. Data: 2007-02-14 13:32:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > A jeżeli idziesz sobie publicznym chodnikiem, a zza rowu przez dziurę w
    > ogrodzeniu wyskakuje ci do nogi ujadający pchlarz, to co robisz?

    oczywiscie w miare mozliwosci sie bronie, to chyba jasne

    > Pchlarz nie wyleciał się przywitać, tylko ewidentnie chciał skosztować
    > nogi mojego dziecka. Też pewnie był sprowokowany, bo jak ludzie śmią
    > chodzić po chodniku, nie?

    w ktorym miejscu tak napsialem, ??????

    > A gdzie tam. On pisał tylko, że zaopatrzy się w teleskopową pałkę. Na
    > wypadek, gdyby piesuńciowi przyszło do głowy rzucić się na niego.

    nie droga Kris, on napisal ze skoro sad nie pomoze to sam rozwiaze ten
    problem

    "No to pewnie wielkie G... z całej sprawy. Myslałem, że może jakiś Sąd
    Grodzi
    itp.

    Zainwestuję zatem z pałkę teleskopową, najwyżej skrócę żywot bestii."

> [...]
    > narzędziem.
    > I nie wmawiaj mi, że to JA mam się uczyć, jak się zachowywać, żeby nie

    a w ktorym miejscu cos takiego pisalem, twierdzilem tylkoz e bywaja
    sytuacje gdy pies jest celowo prowokowany, np stoi jakis ciec przed
    ogrodzeniem i pluje na psiaka.

    To właściciel ma psi obowiązek zrobić wszystko, żeby
    > pies nie wchodził w szkodę osobom postronnym.

    czy ja pisalem cos innego, jezlei tak to prosze wskazac

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 33. Data: 2007-02-14 13:54:11
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > oczywiscie w miare mozliwosci sie bronie, to chyba jasne

    Biorąc pod uwagę całokształt Twojej twórczości na temat psów, wcale nie
    takie jasne.

    > w ktorym miejscu tak napsialem, ??????
    ^^^^^^^^^^^
    W trzeciej linijce od góry, nie licząc wrotek. BTW takie literówki też o
    czymś świadczą ;-P

    > nie droga Kris, on napisal ze skoro sad nie pomoze to sam rozwiaze ten
    > problem

    Krys, z małej litery i przez "y".

    > "No to pewnie wielkie G... z całej sprawy. Myslałem, że może jakiś Sąd
    > Grodzi
    > itp.
    >
    > Zainwestuję zatem z pałkę teleskopową, najwyżej skrócę żywot bestii."

    Ale nie napisał, ze bez względu na okoliczności, a niejasności tłumaczy
    się na korzyść "oskarżonego", więc należy domniemać, że pałkę ma zamiar
    kupić do obrony przed psem, nie ataku na niego. To, że dopisujesz sobie
    to, co ci pasuje, to juz Tweój problem, mogłeś go dopytac, czy ma
    zamiar urzadzić polowanie na bydlę.

    > sytuacje gdy pies jest celowo prowokowany, np stoi jakis ciec przed
    > ogrodzeniem i pluje na psiaka.

    Nawet jeśli, to właściciel ma obowiązek tak zabezpieczyć zwierzę, żeby
    nie miało możliwości zaatakować.

    > To właściciel ma psi obowiązek zrobić wszystko, żeby
    >
    > czy ja pisalem cos innego, jezlei tak to prosze wskazac

    A te próby przerzucenia winy na zaatakowanego człowieka, to czym niby
    są? "A może pluł, może źle pachniał, może źle spojrzał, więc pies go
    zaatakował". I ani słowa o tym, ze pies ma byc za ogrodzeniem, w
    kagańcu i na smyczy, jeśli ma w zwyczaju zaczepiać ludzi w miejscach
    ogolnie dostępnych.

    Justyna

  • 34. Data: 2007-02-14 14:29:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > gowno wiesz, jestes rasowym kociarzem i nie masz prawa wypowiadac sie o
    > mentanosci psow poniewaz nie posiadasz elementarnej wiedzy w tym temacie.

    Spieprzaj, dziadu...

    > Z twoich postow jasno wynika ze duzy pies = agresywny pies

    Kłamiesz.

    > a to jest zupelnie na odwrot.

    Reguły nie ma.

  • 35. Data: 2007-02-14 14:40:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > oczywiscie potrafisz wskazac choc jeden post w ktorym z gory zakladam ze
    > takie zdarzenie mailo miejsce?

    Wszystko jest w archiwum - to twoje standardowe tłumaczenie ataku psa.

    > Wiesz jezlei ktos wchodzi na czyjajas ogrodzona posesje to pies ma prawo
    > bronic swej wlasnosci, jezlei jest (zdarzaja sie takei przypadki)

    Wielokrotnie bredziłeś o "uzasadnionej agresji" z powodu terenu psa w
    psim móżdżku wykraczającym daleko poza ogrodzenie.

    > prowokowany poprzez plucie, zneiwazanie itp rowniez moze nie wyrzymac i

    ROTFL - ktoś nazwał psa "głupim pchlarzem", piesek poczuł się znieważony
    i zaatakował? Weź mnie nie osłabiaj...

    > sie w penym sensie bronic. TY Z GORY wykluczasz takie sytujacje i
    > proponujesz rozwiazania silowe.

    Bo znam życie.

    Przypadki, kiedy ofiarą jest np. włamywacz są praktycznie pomijalne.
    Szczególnie, że włamywacz nie będzie się obcyndalał, tylko podrzuci psu
    zatruty przysmak i po sprawie.

    > acha czyli jak podejde do twojej zony (o ile bedziesz miec taa) i ja
    > pierd. w twarz, zamach siw zakonczy , Ty w stanie silengo zdenerwowania

    No i ty się upierasz, że nie jesteś zoofilem... A dla ciebie, jak widać,
    pies == żona. CBDO.

    [ciach]

    > to sie zainteresuj skoro juz sie wypowiadasz na temat obrony.

    Równie dobrze można sobie gdybać, że w tej samej chwili spadnie w tej
    okolicy meteoryt...

> [...]
    > 'wykonanie' wyroku jezlei policja sie sprawa nie zinteresuje a w takiej
    > sytuacji mowienie o obronie koneicznej to razace nieporozumienie

    To twoje założenie, że chodziło o wyrok, a nie zabezpieczenie się na
    wypadek kolejnego ataku - jak widać bydlę jest permanentnie agresywne i
    niezabezpieczone. To po pierwsze.

    Po drugie jeśli pies jest agresywny i niebezpieczny, nie jest
    "zabezpieczony" i nikt, z właścicielem na czele, nie robi nic, by pies
    przestał stanowić zagrożenie dla otoczenia, osoba zagrożona ma pełne
    prawo działając w stanie wyższej konieczności samodzielnie usunąć
    zagrożenie dostępnymi metodami.

  • 36. Data: 2007-02-15 10:21:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Biorąc pod uwagę całokształt Twojej twórczości na temat psów, wcale nie
    > takie jasne.

    oczywiscie potrafisz wskazac wypowiedz ktora by rzeczyla takiemu
    rozwiazniu ?

    > ^^^^^^^^^^^
    > W trzeciej linijce od góry, nie licząc wrotek. BTW takie literówki też o
    > czymś świadczą ;-P

    dobre :)

    > Krys, z małej litery i przez "y".

    > Ale nie napisał, ze bez względu na okoliczności, a niejasności tłumaczy
    > się na korzyść "oskarżonego"

    prosze Cie

    więc należy domniemać, że pałkę ma zamiar
    > kupić do obrony przed psem, nie ataku na niego. To, że dopisujesz sobie
    > to, co ci pasuje, to juz Tweój problem, mogłeś go dopytac, czy ma
    > zamiar urzadzić polowanie na bydlę.

    na sile probujesz przekabacic jego wypowiedz jasno z niej wynika ze
    skoro nikt nie ukaral wlsciciela to on sam sie rozprawi z psem.

    > Nawet jeśli, to właściciel ma obowiązek tak zabezpieczyć zwierzę, żeby
    > nie miało możliwości zaatakować.

    tak jest to racja, ale jezlei gosc np wlezie jemu na posesje (ogrodzona)
    bez pozwolenia i zostanie pogryziony to rowniez skute ten sam, ale
    wina po stronie pogryzionego.

> [...]
    > zaatakował". I ani słowa o tym, ze pies ma byc za ogrodzeniem, w
    > kagańcu i na smyczy, jeśli ma w zwyczaju zaczepiać ludzi w miejscach

    sluchaj nie probuje zzrucic winy tylko pytam sie o przyczyne by ustalic
    fakty, jezeli pies byl sprowokowany to szcytem skurw. jest jakiekolwiek
    pomaganie takiej osobie tym bardziej jezlei publicznie obznaza sie z
    zamiarem zrobienia krzydwdy zwierzecieu.

  • 37. Data: 2007-02-15 10:32:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Wszystko jest w archiwum - to twoje standardowe tłumaczenie ataku psa.

    no wiec prosze o ID posta.

    > Wielokrotnie bredziłeś o "uzasadnionej agresji" z powodu terenu psa w
    > psim móżdżku wykraczającym daleko poza ogrodzenie.

    po pierwsze to Krys pisala o terenie psa (dokladnie tyretorium,
    wkladanie rak przez dziecko do miski psa itd) a po drugie tryudno by
    wine za ewentulane pogryzienie przez psa osoby ktora bez pozwolenia
    weszla na ogrodzona posesje ponosil pies lub jego wlasciciel.
    Jeleli mowie o 'uzasadnionej agresji' to mam na mysli takie przypadki
    lub doprowadzenie psa do takiego stanu ze mu nerwy puszcza.
    nie zwlania to z odpowiedzialnosci wlasciciela ALE wina za cale zajscie
    na pewo nie lezy po jego stronie

    > ROTFL - ktoś nazwał psa "głupim pchlarzem", piesek poczuł się znieważony
    > i zaatakował? Weź mnie nie osłabiaj...

    oj Andrzejku tys chyab nie widzial jak niektory potrafia napierdalac psy
    pluc w nie i krzyczec.

    > Bo znam życie.

    gowno znasz

    > No i ty się upierasz, że nie jesteś zoofilem... A dla ciebie, jak widać,
    > pies == żona. CBDO.

    kurwa!
    jak masz tak odpoisywac to lepiej w ogole nie pisz

    > To twoje założenie, że chodziło o wyrok, a nie zabezpieczenie się na
    > wypadek kolejnego ataku - jak widać bydlę jest permanentnie agresywne i
    > niezabezpieczone. To po pierwsze.

    buahaha, jasno wynika z tego postu, skoro organa scigania nie ukaraly
    wlasciciela to ja ukaram psa.

> [...]
    > przestał stanowić zagrożenie dla otoczenia, osoba zagrożona ma pełne
    > prawo działając w stanie wyższej konieczności samodzielnie usunąć

    wiesz czym jest stan wyzszej koniecznosci? To nie jest sytuacja gdy
    sobie pies <uznawany przez Ciebie za niebezpieczny> spaceruje a gdy
    biegnie w kierunku okreslonego czlowika z piana na zebac i z
    wyszczezonymi zebami. I takiej sytruacji nigdy nie negowalem, wiec nie
    przekrecaj kota ogonem, nie wmawiaj mi czegos co nie powiedzialem odrazu
    udowadniajac ze nie mam racji bo to iscie propisowska zenujaca prostota.

  • 38. Data: 2007-02-15 14:25:53
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > prosze Cie

    Nie za ma co.

    > więc należy domniemać, że pałkę ma zamiar
    >
    > na sile probujesz przekabacic jego wypowiedz jasno z niej wynika ze
    > skoro nikt nie ukaral wlsciciela to on sam sie rozprawi z psem.

    Nie wynika. to Twoja interpretacja. Moja jest inna. AL też jest inna.

    > tak jest to racja, ale jezlei gosc np wlezie jemu na posesje
    > (ogrodzona)

    Nie wszedł. To pies wyszedł.

> [...]
    > jakiekolwiek pomaganie takiej osobie tym bardziej jezlei publicznie
    > obznaza sie z zamiarem zrobienia krzydwdy zwierzecieu.

    A kogo to? Fakt jest faktem. Człowiek jest pogryziony. Po wyjsciu z
    windy. Czyli pies nie był zabezpieczony.

    Justyna

  • 39. Data: 2007-02-15 14:30:19
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > po pierwsze to Krys pisala o terenie psa (dokladnie tyretorium,
    > wkladanie rak przez dziecko do miski psa itd)

    Ze co? Ja osobiście to mam w glębokim poważaniu prawa psów kontra prawa
    dzieci. Nie ma takiego psa, który stałby w hierarchii wyżej, niż
    dziecko. Nawet mój kot ma psi obowiązek zejść z drogi każdemu dziecku.

    Justyna

  • 40. Data: 2007-02-15 15:43:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:er1crk$i2q$1@inews.gazeta.pl...

    > kurwa!

    Nikogo tu nie obchodzi zawód twojej mamusi .

    --
    Pzdr
    Leszek