  • 1. Data: 2019-03-17 17:11:16
    Temat: Patryk Jaki wygrał proces o zniesławienie z tygodnikiem
    Od: u2 <u...@o...pl>

    http://telewizjarepublika.pl/patryk-jaki-wygral-proc
    es-o-znieslawienie-z-tygodnikiem-teraz-szykuje-kolej
    ne-pozwy-dla-mediow,77592.html

    Wygrałem proces o zniesławienie z pismem ,,Faktycznie", które jako
    pierwsze pomówiło mnie o ,,układy w Opolu". Na ten tekst w słynnym wpisie
    w 2017 r. powołał się P. Kukiz (który również jest pozwany). Teraz
    szykuję kolejne pozwy dla mediów, które bezrefleksyjnie to powtarzały -
    informuje na Twitterze Patryk Jaki.

[...]
    poinformował na Twitterze Patryk Jaki.

    ,,Dodatkowo 25 tys. otrzyma fundacja "Dom", która pomaga niepełnosprawnym
    dzieciom. (...) O "układzie w Opolu" powstało setki tekstów - dziś już
    nikt nie chce wziąć za to odpowiedzialności. A panowie "dziennikarze" z
    tego tygodnika przestali się stawiać w sądzie" - dodał wiceminister.

    Źródło: twitter.com

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"