  • 1. Data: 2019-03-16 20:22:26
    Temat: Policjo! Zatrzymaj mnie prosze!
    Od: ń <k...@t...sie>

    www.rp.pl/Administracja/303169998-Zadoscuczynienie-n
    ie-moze-byc-za-duze-to-nie-odwet.html
    Ile wychodzi na godzinę?

  • 2. Data: 2019-03-16 22:27:05
    Temat: Re: Policjo! Zatrzymaj mnie prosze!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.03.2019 o 20:22, ń pisze:
    > www.rp.pl/Administracja/303169998-Zadoscuczynienie-n
    ie-moze-byc-za-duze-to-nie-odwet.html
    > Ile wychodzi na godzinę?

    Tego się na godziny nie przelicza, tylko na same zatrzymania. Za 48-mio
    godzinne wiele więcej by nie dostała.

  • 3. Data: 2019-03-16 22:43:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    ie-moze-byc-za-duze-to-nie-odwet.html

    > Tego się na godziny nie przelicza, tylko na same zatrzymania. Za 48-mio
    > godzinne wiele więcej by nie dostała.

    Jeśli chodzi o samo zatrzymanie na 7-8 godzin to ja "całkowicie bez
    entuzjazmu" mogę zaakceptować uzasadnienie sądu co do wysokości
    zadośćuczynienia. Jeśli o "całokształt postępowania" to "nie za bardzo"
    (wersja bardzo dyplomatyczna).

    Takie "pomyłki (być może) w dobrej wierze" będę się zdarzać (zatrzymanie
    i *reszta postępowania). Ja dla mnie chodzi o wyważenie "ochrony
    niewinnych" i "łapania winnych". To zawsze będzie nietrwały i zgniły
    kompromis.

    Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać, wystarczy je respektować.
    Z całym szacunkiem _ ;-)

    --
    A. Filip