  • 1. Data: 2019-03-15 18:49:11
    Temat: Dziennikarz Onetu naruszył dobre imię Straży Ochrony Kolei
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/polityka/438153-onet-naruszyl-d
    obre-imie-sok-jest-wyrok-sadu

    Dziennikarz Onetu naruszył dobre imię Straży Ochrony Kolei! Jest wyrok
    sądu: Sprostowanie, przeprosiny i 30 tys. zadośćuczynienia

    opublikowano: 4 godziny temu ? aktualizacja: 4 godziny temu

    Sąd Okręgowy w Warszawie wydał wyrok w sprawie dziennikarza Onetu,
    uznając, że jego artykuł naruszył dobre imię SOK - przekazała Bożena
    Mróz z Komendy Głównej SOK. Wyrok pod rygorem natychmiastowej
    wykonalności zakłada sprostowanie, przeprosiny i wpłatę 30 tys.
    zadośćuczynienia.

    Artykuł dotyczący sytuacji w Straży Ochrony Kolei został opublikowany w
    serwisie Onet.pl na początku marca. Napisano w nim m.in., że ,,za
    kadencji komendanta głównego dr. inż. Józefa Hałyka mnożą się pytania o
    nepotyzm, mobbing i wykorzystywanie stanowiska do pozasłużbowych celów",
    a w ,,komendzie głównej SOK kwitną układy rodzinne".

    Komendant Hałyk znany jest też ze składania podwładnym propozycji,
    którym trudno odmówić i batalii sądowych, które prowadzi z obecnymi i
    byłymi pracownikami SOK

    -- czytamy w tekście.

    W dniu 18 stycznia 2019 r. Sąd Okręgowy w Warszawie, XXIV Wydział
    Cywilny, wydał wyrok zaoczny - pod rygorem natychmiastowej wykonalności
    - w sprawie o ochronę dóbr osobistych i zadośćuczynienie z powództwa PKP
    Polskie Linie Kolejowe S.A. Komenda Główna Straży Ochrony Kolei
    przeciwko Panu Marcinowi Wyrwałowi, dziennikarzowi portalu Onet.pl

    -- przekazała w piątek naczelniczka wydziału ds. operacyjno-prewencyjnych
    i bezpieczeństwa Komendy Głównej Straży Ochrony Kolei.

    Jak podała, ,,sąd zobowiązał dziennikarza portalu Onet.pl do
    opublikowania oświadczenia zawierającego stwierdzenie, że informacje
    zawarte w jego artykule są nieprawdziwe oraz przeprosiny za naruszanie
    dobrego imienia Straży Ochrony Kolei".

    Sąd Okręgowy w Warszawie zasądził także od Marcina Wyrwała na rzecz
    Fundacji ,,Nasze Dzieci" kwotę 30 tys. zł wraz z odsetkami tytułem
    zadośćuczynienia

    -- dodała.

    wkt/PAP

    autor: Zespół wPolityce.pl

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 2. Data: 2019-03-16 23:46:12
    Od: n...@o...pl

    u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > W dniu 18 stycznia 2019 r. Sąd Okręgowy w Warszawie, XXIV Wydział
    > Cywilny, wydał wyrok zaoczny - pod rygorem natychmiastowej wykonalności
    > - w sprawie o ochronę dóbr osobistych i zadośćuczynienie z powództwa PKP

    wow, wyroki zaoczne
    ku chwale bolszewizmu

  • 3. Data: 2019-03-16 23:52:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.03.2019 o 23:46, n...@o...pl pisze:

    > wow, wyroki zaoczne
    > ku chwale bolszewizmu

    ano, bolszewizm, polszewizm:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-03-17 01:32:08
    Od: Przemek Lipski <p...@g...com>

    W dniu piątek, 15 marca 2019 18:49:11 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
    > Sąd Okręgowy w Warszawie zasądził także od Marcina Wyrwała na rzecz
    > Fundacji ,,Nasze Dzieci" kwotę 30 tys. zł wraz z odsetkami tytułem
    > zadośćuczynienia

    Zadoscuczynienie na rzecz fundacji? A to on pisal coś o tej fundacji czy o SOK?