  • 1. Data: 2019-03-17 18:27:26
    Temat: mandaty karne na konto US w Opolu
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <k...@...3mam.net>

    Kiedyś kwoty z mandatów karnych wpływały na konta Urzędów Wojewódzkich,
    czy ktoś się orientuje, czy od zmiany numeru konta, że wszystkie kwoty z
    MKK idą na US w Opolu, to zasilają w jakiś sposób województwo lub powiat
    w którym miało miejsce wykroczenie ?

    --
    Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2019-03-17 20:06:30
    Temat: Re: mandaty karne na konto US w Opolu
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.03.2019 o 18:27, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
> [...]
    > czy ktoś się orientuje, czy od zmiany numeru konta, że wszystkie kwoty z
    > MKK idą na US w Opolu, to zasilają w jakiś sposób województwo lub powiat

    z tego co wiem to nie, tylko straż miejska zarabia do budżetu miasta:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-03-18 13:18:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof kw1618 z Warszawy" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >kwoty z
    >MKK idą na US w Opolu, to zasilają w jakiś sposób województwo lub

    Raczej nie, bo by inni protestowali.

    Widac po prostu opolski US ma najmniej do roboty :-)
    A mnie sie cos nawet kojarzy, ze to US w Nysie byl ?

    P.S. Poczta pobiera oplate przy wplacie ?
    Moze by to zaskarzyc, mandat powinien byc platny w kasie urzedu/sadu
    bez prowizji ...

    J.

  • 4. Data: 2019-03-18 13:28:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.03.2019 o 13:18, J.F. pisze:
    > P.S. Poczta pobiera oplate przy wplacie ?

    z tego co wiem to nie pobiera:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 5. Data: 2019-03-18 22:51:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 18 Mar 2019 13:28:07 +0100, u2 <u...@o...pl> wrote:

    >z tego co wiem to nie pobiera:)
    Slyszalem na poczcie że prowizja była większa niż standardowa wpłata
    na konto. Ten artykuł potwierdza prowizję 10 zł:
    https://www.salon24.pl/u/hephalump/784148,poczta-dor
    abia-sobie-na-mandatach

    I strona poczty również:
    http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_wplata
    _na_rachunek_organu_podatkowego.html

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 6. Data: 2019-03-19 00:18:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://online.zaplacmandat.pl/

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 7. Data: 2019-03-19 16:19:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Mon, 18 Mar 2019 13:28:07 +0100, u2 <u...@o...pl> wrote:
    >W dniu 18.03.2019 o 13:18, J.F. pisze:
    [...]
    >Slyszalem na poczcie że prowizja była większa niż standardowa wpłata
    >na konto. Ten artykuł potwierdza prowizję 10 zł:
    >https://www.salon24.pl/u/hephalump/784148,poczta-do
    rabia-sobie-na-mandatach

    A trzeba tak ?
    Przy mandacie jest druczek przelewu, konto tam jest, "tytulem "
    zawiera nr mandatu ... wystarczy ?
    Czy bank rozpozna konto US i powie, ze zwyczajnie sie nie da ?

    >I strona poczty również:
    >http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_wplat
    a_na_rachunek_organu_podatkowego.html

    Uuu, to trzeba RPO zainteresowac.
    Powinien byc platny w kasie urzedu bez prowizji, i to nie opolskiego
    urzedu :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-03-22 23:52:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Mar 2019 00:18:05 +0100, u2 <u...@o...pl> wrote:

    >https://online.zaplacmandat.pl/
    Pisales ze ZTCW Poczta nie pobiera prowizji, wskazales strone ktora
    pobiera 5 zł. Ale nie zmienia to cennnika Poczty.

    WAM

  • 9. Data: 2019-03-22 23:54:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Mar 2019 16:19:25 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >zawiera nr mandatu ... wystarczy ?
    >Czy bank rozpozna konto US i powie, ze zwyczajnie sie nie da ?
    Pewnie zależy od banku i oferty, są takie co na konta US nie
    pobierają.
    u2 pisał że ZCTW Poczta nie pobiera prowizji, wskazałem że to wiedza
    błędna.

    WAM

  • 10. Data: 2019-03-23 00:00:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.03.2019 o 23:52, WAM pisze:

    > Pisales ze ZTCW Poczta nie pobiera prowizji, wskazales strone ktora
    > pobiera 5 zł. Ale nie zmienia to cennnika Poczty.
    >
    > WAM

    oj tam, pomyliłem się, żałuję bardzo za swoje grzechy, wygląda na to, że
    sporo ludzi wyprowadziłem na manowce PP S.A., nie przebaczysz zbłąkanej
    owieczce ?:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"