  • 21. Data: 2012-11-26 02:05:43
    Temat: Re: Paszport - opłata
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Czyli masz pecha - oszczędziłeś na prowizjach, ale pół litra wypiję sam ;)

    Baj de łej to kure...two że tego typu rżnięcie "petentów" ma miejsce w
    naszej Kochanej Ojczyźnie.

  • 22. Data: 2012-11-27 00:38:43
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    > ostatnio gdy wyrabialem paszport chcieli mi dac jakas kare 400 czy 500 zl
    > za nieokazanie ostatniego paszportu (wazny byl do 2005 a nowy wyrabialem w
    > 2010). musialem dymac do domu i szukac tego paszportu zeby nie bulic kary.
    > czy taka kara nadal obowiazuje?

    Ze stony internetowej urzędu wynika że tak. Ja zaniosłem stary paszport, był
    niezbędny, urzędniczka wprowadzała z niego do systemu jakieś dane. Opłata
    140 zł

  • 23. Data: 2012-11-27 00:39:56
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    > musisz przyniesc ostatni paszport przy składaniu wniosku, no chyba, ze
    > ktos tam olewa sprawe
    > przy odbiorze jesli paszport jeszcze jest wazny musza ci go
    > "podziurkowac", bo nie mozesz miec dwoch paszportow, inaczej nie
    > dostaniesz nowego.
    >
    > W kazdym razie w zadnym przypadku paszport nie zostaje u nich ani na
    > chwile.

    Mi przedziurkowała stary nieważny paszport poł roku po jego "przeminięciu"
    :) Po co???

  • 24. Data: 2012-11-27 07:54:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 Nov 2012 00:39:56 +0100, "CPL" <z...@b...pl>
    wrote:

    >Mi przedziurkowała stary nieważny paszport poł roku po jego "przeminięciu"
    >:) Po co???
    Żeby był jeszcze bardzie "przeminięty".

    WAM