  • 11. Data: 2012-11-23 09:22:06
    Temat: Re: Paszport - opłata
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 18:45:52 UTC+1 użytkownik witek napisał:
    > a jak jeszcze nie upłynął?
    Nie wiem.
    Nie przerabiałem w praktyce
    Wiem że na pewno nie potrzebuja paszportów którytm już upłynmął termin wazności.

  • 12. Data: 2012-11-23 10:49:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
    > Nie wiem.
    > Nie przerabiałem w praktyce
    > Wiem że na pewno nie potrzebuja paszportów którytm już upłynmął termin wazności.

    musisz przyniesc ostatni paszport przy składaniu wniosku, no chyba, ze
    ktos tam olewa sprawe
    przy odbiorze jesli paszport jeszcze jest wazny musza ci go
    "podziurkowac", bo nie mozesz miec dwoch paszportow, inaczej nie
    dostaniesz nowego.

    W kazdym razie w zadnym przypadku paszport nie zostaje u nich ani na chwile.

  • 13. Data: 2012-11-23 11:34:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > musisz przyniesc ostatni paszport przy składaniu wniosku, no chyba, ze
    > ktos tam olewa sprawe

    Nie. Musisz przynieść WAŻNY paszport, jeśli go masz. Nieważnego
    paszportu przynosić nie trzeba.

    > Składając wniosek o wydanie dokumentu paszportowego należy okazać do
    > wglądu ważny dokument paszportowy, a w przypadku gdy osoba nie posiada
    > ważnego dokumentu paszportowego ważny dowód osobisty, o ile ma
    > obowiązek posiadania tego dokumentu.

    http://www.msw.gov.pl/portal/pl/380/10165/Informacje
    _paszportowe.html#Jakie%20dokumenty%20nale%C5%BCy%20
    z%C5%82o%C5%BCy%C4%87%20aby%20otrzyma%C4%87%20paszpo
    rt?

    MJ

  • 14. Data: 2012-11-23 15:58:13
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

> [...]
    _paszportowe.html#Jakie%20dokumenty%20nale%C5%BCy%20
    z%C5%82o%C5%BCy%C4%87%20aby%20otrzyma%C4%87%20paszpo

    ostatnio gdy wyrabialem paszport chcieli mi dac jakas kare 400 czy 500
    zl za nieokazanie ostatniego paszportu (wazny byl do 2005 a nowy
    wyrabialem w 2010). musialem dymac do domu i szukac tego paszportu zeby
    nie bulic kary. czy taka kara nadal obowiazuje?

  • 15. Data: 2012-11-23 18:03:19
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    No i jednak zdzierstwo - jest okienko agencji bankowej, prowizja 3 zł. Dobże
    że nie 5 jak na Mariańskiej . Ech ... Urząd Paszportowy W-wa ul. Floriańska.

  • 16. Data: 2012-11-24 19:53:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 22 Nov 2012 21:21:17 +0100, "CPL" <z...@b...pl>
    wrote:

    >Wyrabiając prawo jazdy (wymiana) w urzędzie gminy (dzielnicy) też nie
    >płaciłem, jednak przy wyrabianiu dowodu w urzędzie komunikacji płaciłem
    >prowizję.
    W urzędzie komunikacji? Co to jest?

    WAM

  • 17. Data: 2012-11-24 21:54:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Nov 2012, WAM wrote:

    > W urzędzie komunikacji? Co to jest?

    Pewnie sedno pozwalające rozwikłać zagadkę :)

    Wydział UM w innym budynku, w którym nie ma "darmowej" kasy.
    "Darmowa" kasa jest w tym pierwszym budynku, a jak ktoś traktuje
    "urząd komunikacji" tak właśnie ;) (jako osobną instytucję), albo
    dajmy na to nie chce mu się chodzić, to lapie się w kategorię "ci
    panowie płacą a kasa się cieszy".
    Odległa lokalizacja może stanowić czynnik motywacyjny do korzystania
    z płatnej kasy.
    :>

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2012-11-25 10:43:04
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > W urzędzie komunikacji? Co to jest?
    >
    > WAM

    Wydział komunikacji. Czepiasz się waść.

  • 19. Data: 2012-11-25 10:46:34
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

> [...]
    > panowie płacą a kasa się cieszy".
    > Odległa lokalizacja może stanowić czynnik motywacyjny do korzystania

    Wydział komunikacji W-wa Śródmieście ul. Mariańska. Znajdź mi kasę
    przyjmującą wpłaty urzędowe bez prowizji w promieniu 1000 m. Stawiam pół
    litra.

    Biuro Paszportowe M.st. Warszawy ul. Floriańska. Kasy urząd nie prowadzi.
    Agencja w tym samym budynku w suterenie kasuje 3 zł prowizji. Znajdź mi w
    tej okolicy kasę, gdzie bez prowizji zapłacę - zarobiłeś kolejne pół litra.

    Takich kwiatów w W-wie jest więcej. Człowiek zagryza zęby i płaci jak durny.
    A tak by na te cholerne pół litra miał :-D

  • 20. Data: 2012-11-25 13:17:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 25 Nov 2012 10:46:34 +0100, "CPL" <z...@b...pl>
    wrote:

    >Wydział komunikacji W-wa Śródmieście ul. Mariańska. Znajdź mi kasę
    >przyjmującą wpłaty urzędowe bez prowizji w promieniu 1000 m. Stawiam pół
    >litra.
    Nie bylem w tym urzędzie. W Urzędzie Miasta Szczecin przyjmuje kasa w
    promieniu 100 metrów od okienka w Biurze Obsługi Interesantów w którym
    się składa dokumenty. Znaczy w tym samym budynku, na tym samym
    korytarzu, tylko za rogiem. Identyczna sytuacja jest w filii urzędu
    (15 km od głównego budynku) - kasa jest na miejscu.

> [...]
    >tej okolicy kasę, gdzie bez prowizji zapłacę - zarobiłeś kolejne pół litra.
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - sytuacja jw. Kasa jest za rogiem.

    WAM