  • 1. Data: 2012-11-22 16:30:39
    Temat: Paszport - opłata
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Czy muszę przelać 140 zł na konto urzędu i mieć dok. to potwierdzający przed
    złożeniem wniosku ze zdjęciami i zdaniem starego paszportu?

  • 2. Data: 2012-11-22 16:39:12
    Temat: Re: Paszport - opłata
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    CPL wrote:
    > Czy muszę przelać 140 zł na konto urzędu i mieć dok. to potwierdzający
    > przed złożeniem wniosku ze zdjęciami i zdaniem starego paszportu?

    tak, ale zwykel maja kase na miejscu i dostajesz potwierdzenie od reki.
    Po prostu wez 140 zl ze sobą.

    Na stronie urzedu zapewne masz wyraznie napisane co masz przyniesc.

    Starego paszportu nie zdajesz. Nie wiem czy masz go przyniesc przy
    skladaniu wnioksu, ale na pewno masz go przyniesc przy odbierze nowego.
    Dostaniesz z powrotem z ladnymi dziurkami.

  • 3. Data: 2012-11-22 17:51:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 16:39:13 UTC+1 użytkownik witek napisał:
    > CPL wrote:
    >

    > Starego paszportu nie zdajesz. Nie wiem czy masz go przyniesc przy
    >
    > skladaniu wnioksu, ale na pewno masz go przyniesc przy odbierze nowego.

    nie trzeba przynosić starego

    > Dostaniesz z powrotem z ladnymi dziurkami.

    ja nie oddawałem starego i nikt nawet sie nie upomniał
    I w sumie po co im dziurkować stary paszport któremu upłynął okres ważności.

  • 4. Data: 2012-11-22 18:21:14
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    > tak, ale zwykel maja kase na miejscu i dostajesz potwierdzenie od reki. Po
    > prostu wez 140 zl ze sobą.

    Jeśli są takie same chece jak w wydziałach komunikacji, gdzie za kazdy
    przelew prowizja to 5 - 8 zł to dziękuję uprzejmie :) Stąd moje pytanie -
    czy kasa musi byc opłacona W CHWILI składania wniosku, bo jeśli tak - to
    sobie przeleję z konta za darmo. Szukałem takiej informacji na stronie
    urzędu - bezskutecznie.

  • 5. Data: 2012-11-22 18:45:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > nie trzeba przynosić starego

    > ja nie oddawałem starego i nikt nawet sie nie upomniał
    > I w sumie po co im dziurkować stary paszport któremu upłynął okres ważności.

    a jak jeszcze nie upłynął?

  • 6. Data: 2012-11-22 18:49:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    CPL wrote:

    > Jeśli są takie same chece jak w wydziałach komunikacji, gdzie za kazdy
    > przelew prowizja to 5 - 8 zł to dziękuję uprzejmie :)

    jaki przelew, jaka prowizja?

    > Stąd moje pytanie
    > - czy kasa musi byc opłacona W CHWILI składania wniosku,

    tak,

    bo jeśli tak -
    > to sobie przeleję z konta za darmo.

    a potem sie bedziesz bujal z potwierdzeniem przelewu, ktory pani bedzie
    ogladac w te i we wte i powie ci, ze przerobiony. :)

    Szukałem takiej informacji na
    > stronie urzędu - bezskutecznie.

    jaki urzad, ktore miasto?

  • 7. Data: 2012-11-22 19:00:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 22 Nov 2012 18:21:14 +0100, "CPL" <n...@s...com> wrote:

    >Jeśli są takie same chece jak w wydziałach komunikacji, gdzie za kazdy
    >przelew prowizja to 5 - 8 zł to dziękuję uprzejmie :)
    Fajne masz urzędy :)
    W Szczecinie zarówno w ZUW jak i w UM kasy są bez prowizji. W UM te
    kasy to tak naprawdę kasy banku obsługującego urząd (Pekao SA), po
    rozpoczęciu załatwiania sprawy i wyliczeniu kwoty idziesz do kasy, w
    kasie podajesz nazwisko a tam mają kwotę na ekranie którą masz do
    zapłacenia. Bez prowizji. Miasto robiąc przetarg na obsługę bankową
    stawia bezprowizyjne kasy gotówkowe w siedzibie UM i w filii UM jako
    jeden z warunków.

    WAM

  • 8. Data: 2012-11-22 21:18:48
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    > CPL wrote:

    > jaki przelew, jaka prowizja?

    Prowizja agencji bankowej. W W-wie przy rejestrowaniu auta opłacałem coś i
    pamietam (4-5 lat temu).

    > tak,

    Okey, meritum tego o co pytałem!

    > bo jeśli tak -
    >
    > a potem sie bedziesz bujal z potwierdzeniem przelewu, ktory pani bedzie
    > ogladac w te i we wte i powie ci, ze przerobiony. :)

    E tam :) Chyba się oswoili z nieostęplowanym drukiem bankowym :)

    > Szukałem takiej informacji na
    >
    > jaki urzad, ktore miasto?

    W-wa :) Full informacji, ale czy płacimy przed złożeniem wniosku nie znalazł
    :)

  • 9. Data: 2012-11-22 21:21:17
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapłacenia. Bez prowizji. Miasto robiąc przetarg na obsługę bankową
    > stawia bezprowizyjne kasy gotówkowe w siedzibie UM i w filii UM jako

    Wyrabiając prawo jazdy (wymiana) w urzędzie gminy (dzielnicy) też nie
    płaciłem, jednak przy wyrabianiu dowodu w urzędzie komunikacji płaciłem
    prowizję.

  • 10. Data: 2012-11-22 21:49:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    CPL wrote:

    > W-wa :) Full informacji, ale czy płacimy przed złożeniem wniosku nie
    > znalazł :)

    http://www.mazowieckie.pl/portal/pl/109/9439/Paszpor
    ty_dla_osob_pelnoletnich.html

    moze ja slepy jestem i ostatni punkt tylko dla niewidomych